Η αγωνία των Ελλήνων φαν του μουσικού διαγωνισμού της Eurovision τελείωσε, καθώς πλέον είναι επίσημο ότι η Katerine Duska θα είναι η εκπρόσωπος μας!
Έπειτα από ένα “ναι” στον Δημήτρη Παπαδημητρίου, πρόεδρο της επιτροπής που είχε αναλάβει το εγχείρημα της ανεύρεσης του εκπροσώπου μας στη Eurovision, άρχισαν να γράφονται διάφορα άρθρα προκειμένου να ενημερωθεί ο κόσμος για τις εξελίξεις αυτές. Παρότι λοιπόν γνωρίζαμε από καιρό, ότι η Katerine θα ήταν η εκπρόσωπος της Ελλάδας, περιμέναμε από την ΕΡΤ να λύσει τη σιωπή της ώστε να μάθουμε την αλήθεια από την πιο αξιόπιστη πηγή, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την εγκυρότητα του άρθρου μας.
Τα στοιχεία που είχαμε και οι διάφορες ενδείξεις φώναζαν ότι δεν υπήρχαν πιθανότητες για ανατροπές τελευταίας στιγμής, τώρα όμως τα πράγματα γίνονται περισσότερο βέβαια εφόσον έχουμε επιτέλους, έπειτα από πολλές αναβολές, ανακοινώσεις και από την ίδια την ΕΡΤ τις οποίες μπορείτε να δείτε και μέσω της επίσημης σελίδας της στο facebook, πατώντας ΕΔΩ
Η είδηση μεταδόθηκε για πρώτη φορά μέσω του κεντρικού δελτίου ειδήσεων της ΕΡΤ. Κατά την έναρξη του δελτίου, η παρουσιάστρια δείχνοντας μας την επικαιρότητα σε τίτλους, ανέφερε ότι απόψε θα μάθουμε ποιος θα είναι εκείνος που θα εκπροσωπήσει την χώρα μας στη Eurovision. Καθ’ όλη τη διάρκεια της παραπάνω αναφοράς, βλέπαμε παράλληλα απόσπασμα από το videoclip του γνωστού τραγουδιού “One in a million” της Katerine Duska. Έτσι η γνωστή σε όλους μας είδηση έγινε επίσημη προτού ανακοινωθεί!
Μαζί με την επίσημη ανακοίνωση του ονόματος της Katerine Duska, μάθαμε μέσα από μία τηλεφωνική συνομιλία ότι η καλλιτέχνιδα βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Λονδίνο και ηχογραφεί το τραγούδι της το οποίο έχει γράψει η ίδια σε συνεργασία με τον Leon of Athens. Το τραγούδι θα έχει αγγλικούς στίχους και θα είναι διαθέσιμο για να το ακούσουμε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, το οποίο όμως δεν έχει οριστεί ακόμη. Ωστόσο φημολογείται ότι η ημερομηνία της προβολής του θα είναι στις 7 του Μάρτη.
Παρά τις αρχικές δηλώσεις ότι τα κριτήρια της επιλογής του τραγουδιού είχαν να κάνουν με την ανάγκη της επιτροπής να ”λικνιστεί”, η άποψη που τελικά επικράτησε στα ειδησεογραφικά site είναι ότι έχει επιλεγεί ένα ιδιαίτερο και όμορφο slow κομμάτι που θ’ αναδεικνύει τη φωνή της Ελληνίδας τραγουδοποιού.
Παρακάτω μπορείτε να ακούσετε τις πρώτες δηλώσεις της Κατερίνας Ντούσκα στο βραδινό δελτίο της ΕΡΤ, ως εκπροσώπου πλέον της Ελλάδας στην Eurovision, καθώς επίσης και τις δηλώσεις του Δημήτρη Παπαδημητρίου, προέδρου της επιτροπής έργου που επέλεξε την τραγουδοποιό ως εκπρόσωπο της Ελλάδας στον 64ο διαγωνισμό Eurovision που θα διεξαχθεί στις 14,16 & 18 Μαΐου στο Τελ Αβίβ.
H Katerine Duska είναι τραγουδοποιός. Γράφει η ίδια τη μουσική και τους στίχους των τραγουδιών που ερμηνεύει. Γεννήθηκε στο γαλλόφωνο Μόντρεαλ του Καναδά από Έλληνες γονείς ενώ τώρα ζει στην Αθήνα. Εκτός από κλασική κιθάρα σε Μουσική Ακαδημία έχει σπουδάσει και Νομική στο Πανεπιστήμιο των Αθηνών!
Στις 13 Μαρτίου του 2013 ανεβάζει το πρώτο της τραγούδι στο διαδίκτυο, μία demo version του γνωστού πια τραγουδιού της “One in a million“. Έτσι, με τον τρόπο αυτό, την ανακαλύπτει η EMI η οποία φροντίζει αμέσως να συνεργαστεί μαζί της και να περάσουν στις υπογραφές!
Η ίδια είχε πει παλιότερα σε συνέντευξη της στη LiFO “Δεν υπήρχα στον χάρτη μέχρι τότε. Ήθελα να υπάρχει ένα δείγμα της δουλειάς μου στο διαδίκτυο, ώστε να προσελκύσω μουσικούς και να αρχίσω να ασχολούμαι. Δεν σκάμπαζα καν από τεχνολογία και με ένα απλό και πρώτο upload του κομματιού μου στο YouTube ξεπεράστηκε κάθε προσδοκία μου, ειδικά όταν άρχισαν να το παίζουν στο ραδιόφωνο. Δεν ξέρω τι να πω. Μάλλον έχει δύναμη το Διαδίκτυο και τα πράγματα απέκτησαν ροή χωρίς να το έχω στο μυαλό μου ή στόχο μέχρι τότε. Όλα ήρθαν κάπως ανορθόδοξα”
Το 2015 κυκλοφορεί το πρώτο της album με τίτλο “Embodiment“, και το “One in a million” που συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των τραγουδιών, γίνεται videoclip.
Ένα από τα τραγούδια του album της αυτού και συγκεκριμένα το “Fire away” χρησιμοποιήθηκε σε μία διαφημιστική καμπανιά του Nescafe στον Καναδά.
Το όνομα της ως πιθανή υποψήφια για να μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό, αναφέρθηκε πρώτη φορά από τον Γιάννη Πουλόπουλο στην εκπομπή “Στη φωλιά των Κου Κου“. Η επιλογή αυτή -με βάση αυτό που αναζητούσε η ΕΡΤ για φέτος- έμοιαζε ιδανική. Μετά τα νέα αυτά, τα σχόλια από εκείνους που δεν την ήξεραν αλλά φρόντισαν αμέσως να μάθουν για εκείνη, ήταν τα περισσότερα θετικά, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Κάποιοι από αυτούς μάλιστα, έδειξαν να εντυπωσιάζονται από τη μαγευτική φωνή της ταλαντούχας τραγουδοποιού και αφήνοντας σχόλια στις διάφορες σχετικές ομάδες που έχουν δημιουργηθεί για τους φαν της Eurovision, δήλωναν απορημένοι που δεν την ήξεραν μέχρι τώρα.
Αρκετοί είναι αυτοί που συγκρίνουν την καλλιτέχνιδα με την Amy Winehouse και ο λόγος δεν είναι άλλος από την ιδιαίτερη φωνή της. Η ίδια έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι την έχουν συγκρίνει και με άλλους καλλιτέχνες αλλά δεν ενοχλείται από τις συγκρίσεις αυτές. Θεωρεί ότι είναι αναπόφευκτες και τις έχει πλέον συνηθίσει.
Πως σας φαίνεται σαν καλλιτέχνης η Katerine Duska; Είστε ευχαριστημένοι που την επέλεξαν να μας εκπροσωπήσει στον διαγωνισμό;
Τέλος, περιμένοντας με αγωνία ν’ ακούσουμε το τραγούδι, το μόνο που μας έχει μείνει, είναι να στείλουμε τις ευχές μας!
Καλή επιτυχία Ελλάδα!
Καλή επιτυχία Κατερίνα!
Καλή επιτυχία.
Σύντομα και το τραγούδι όμως παρακαλώ 😛
«Εκπροσωπεί, επίσης, ένα σύγχρονο μουσικό ρεύμα που δεν αναπαράγει βιομηχανικά στερεότυπα». LOL, αλίμονο, μην μας κατηγορήσουν και τα συντρόφια ότι πάψαμε να είμαστε αρκούντως επαναστάτες και αντισυστημικοί…
Όπως έχω πει πολλές φορές, είμαι υπέρ των απευθείας αναθέσεων μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις πετυχημένων και κοινά αποδεκτών τραγουδιστών στο είδος τους.
Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε (πάλι) μία άγνωστη τραγουδίστρια, που η διαίσθησή μου (και με βάση όσα έχω ακούσει από αυτή) λέει ότι θα έχει ένα τραγούδι που θα προκαλέσει διχογνωμίες και που λόγω της απειρίας της θα περιμένουμε πάλι μέχρι τελευταία στιγμή για το αν και πως θα βγάλει το live στο Τελ Αβίβ. Μακάρι να διαψευστώ.
Στο τραγούδι θα φανούν όλα
Συμφωνώ.
Χωρις να εχω ακουσει το τραγουδι είμαι πολυ ικανοποιημενος απο την επιλογη της Ντουσκα. Ειναι ευκαιρια να δειξει η Ελλαδα οτι δεν ειναι μονο μπουζουκι, εθνικ και φτηνη ποπ αλλα παραγει και αλλου ειδους μουσικη που εχει μαλιστα πολλους υποστηρικτες. Εξαιρετικος ο Leon of Athens οπως και η Ντουσκα (οπως και Monsier Minimal, η Φαφουτη, η Monika, η Αυγη Πλατανιση aka Dusk και αλλοι πολλοι). Καλή επιτυχία σε Ελλαδα και Κυπρο.
Συμφωνώ απόλυτα…έπρεπε κάποια στιγμή κ η πιο εναλλακτική μουσική σκηνή της χώρας να ακουστεί και πιο έξω. Και η Eurovision είναι μια καλή αφορμή
Μακάρι πάντως να υπάρχει κ το σωστό τραγούδι
«Εκπροσωπεί, επίσης, ένα σύγχρονο μουσικό ρεύμα που δεν αναπαράγει βιομηχανικά στερεότυπα»…….Ωχ! Πάλι κουλτούρα!!!
Ακούγοντας την μέχρι τώρα δουλειά της Ντούσκα & αυτού του Leon of Athens ,με τον οποίον όπως είπε συνεργάζεται, βρήκατε καμία κομματάρα; Εκτός του συμπαθητικού (αλλά ως εκεί) “Slow”, κόντεψε να με πάρει ο ύπνος από τη βαρεμάρα με τα υπόλοιπα κομμάτια.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι τραγούδι ακριβώς περιμένετε να έχει γράψει. Λέτε να έχει κάνει την υπέρβαση και να έχει γράψει το απόλυτο σουξε; Μακάρι!
Θυμάμαι τις περσινές τραγικές καταστάσεις που μερικοί-μερικοί περίμεναν να ακούσουν κάτι το ου-α-ου από την Κετιμέ και τους Χοροσταλίτες (σαν τι να περιμένεις από ένα συγκρότημα παραδοσιακής μουσικής).
Μετά σκέφτομαι την απειρία της καλλιτέχνιδας να ερμηνεύει πάνω σε μεγάλες σκηνές…..τι να σου κάνει μια καλή φωνή από μόνη της!
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Άκουσαν όλοι μπάλαντα ευρωπαικού στυλ και ξεκίνησαν οι εικασίες και περιμένουν όλοι κάποιο τραγούδι τύπου City lights, Feed my love καμία σχέση με τα κομμάτια που γράφει εκείνη. Όσο για την δουλειά της εν λόγω τραγουδίστριας μόνο το slow σου μένει κάπως όλα τα άλλα είναι βαρετά χωρίς κάποια στοιχεία στην ενορχήστρωση που να σου μένουν. Μου αρέσει που την συγκρίνουν με την Amy κιόλας το you know i`m no good , το back to black, το stronger than me είχαν δυναμική
Το απόλυτο σουξέ όχι, εγώ προσωπικά δεν περιμένω να γράψουν και δεν θα ήθελα κιόλας, γιατί πολύ απλά δεν γράφουν σουξέ. Αν ως κομματαρες θεωρείς τα σουξέ τότε κατανοώ γιατί δεν βρήκες κομματαρες στα τραγουδια του Leon of Athens και της Duska. Επίσης όταν λες “πάλι κουλτούρα” σε τι αναφέρεσαι? Πότε έστειλε η Ελλάδα κουλτούρα τα τελευταία χρόνια? Προσωπικά αυτό που περιμένω επειδή ρωτάς είναι ένα κομμάτι στο ύφος και στην ποιότητα που γράφουν που θα δένει με την φωνή της Ντούσκα και θα είμαι ικανοποιημένος. Απειρία η Ντούσκα πάντως δεν έχει περισσότερη από τον Λούκα Γιώρκα, τους Κοζα Μόστρα, τον Σαρμπέλ ή τους Αντίκ. Και παραθέτω:
“Έχει συνεργαστεί με πολλούς διεθνείς καλλιτέχνες όπως η LP, ο Albin Lee Meldau, ο Tom Baxter, η Yasmine Hamdan, o Oddisee, οι Kadebostany ενώ έχει πραγματοποιήσει εμφανίσεις σε μεγάλες σκηνές και φεστιβάλ σε Ελλάδα και Ευρώπη όπως στα The 02 Academy London, Rockwave Festival, Stavros Niarchos Cultural Center Foundation, Megaron Concert Hall και στο διεθνές φεστιβάλ “Give a home” του Sofarsound’s /Amnesty International όπου ήταν μια εκ των 300 καλλιτεχνών που συμμετείχαν με σκοπό την υποστήριξη των προσφύγων ανά τον κόσμο.”
Τεσπά καταλαβαίνω ο καθένας να έχει τα ακούσματα του και τα γούστα του και δεν γράφω με σκοπό ούτε να λογομαχήσω, ούτε να σου πω με το ζόρι να σου αρέσει η Ντούσκα, ούτε να υπερασπιστώ την επιλογή της ΕΡΤ. Απλά λέω ότι η Ελλάδα παράγει κι άλλα είδη μουσικής, έχουν κι αυτά το κοινό τους και γιατί όχι να μην στείλουμε και κάτι τέτοιο μια φορά. Εξάλλου δεν έχουμε ακούσει το τραγούδι που αυτό είναι το σημαντικότερο. Μπορεί να άλλαξεις γνώμη ή να αλλάξω εγώ. Αλλά θεωρώ την επιλογή της Ντούσκα ενδιαφέρουσα και ορθή.
Μην παίζεις με τις λέξεις & μην προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Είναι αυτονόητο ότι με τους όρους “σουξε” & “κομματάρα” εννοώ το καλό τραγούδι. Κάτι τέτοιο δεν υπάρχει στο μέχρι στιγμής ενεργητικό τους. Εκεί είναι ο προβληματισμός μου.
Ο σχολιασμός περι κουλτούρας πήγαινε στη βαρύγδουπη ανακοίνωση της ΕΡΤ, μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες άλλωστε τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Οι Γιώρκας & Σαρμπέλ είχαν έστω κάποια εμπειρία στην πίστα, οι Κόζα Μόστρα είχαν άπειρα live & συναυλίες στην βόρεια Ελλάδα, οι δε Antique ήταν φίρμες στη Σκανδιναβία από το ’99.
Και επειδή έχει συνεργαστεί η Ντούσκα με όλους αυτούς την κάνει μεγάλη και τρανή; Πχ και ο Αλεξ Παναγή συνεργάστηκε σχεδόν με όλη την αφρόκρεμα του ελληνικής μουσικής σκηνής, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να κάνει καριέρα.
Δεν προσπαθώ να δημιουργήσω εντυπώσεις. Καλά τραγούδια έχουν και οι δύο. Προφανώς δεν ταιριάζουν με το στυλ σου και την αισθητική σου. Στο λέω γιατί ρώτησες αν βρήκαμε καλά τραγούδια στην δισκογραφία τους. Ο Γιώρκας είχε μόλις 2 χρόνια που είχε βγει από το τάλεντ σόου το 2011 χωρίς επιτυχία στο ενεργητικό και άνοιγε το πρόγραμμα στα μπουζούκια όπως και ο Σαρμπέλ. Οι Κοζα Μοστρα εμφανίζονταν σε μπαράκια και τοπικές εκδηλώσεις. Είναι αυτές μεγάλες σκηνές ανάλογες της Γιουροβίζιον ή έστω μεγαλύτερες από αυτές που εμφανίστηκε η Ντούσκα? Οι Αντίκ ήταν γνωστοί με κάποιες επιτυχίες στα ραδιόφωνα και κάποιες τηλεοπτικές εμφανίσεις. Δεν γέμιζαν και στάδια στην Σκανδιναβία. Δεν είπα ότι είναι μεγάλη και τρανή η Ντούσκα, είπα ότι δεν είναι τόσο άπειρη όσο την παρουσιάζεις παραθέτοντας συνεργασίες της και εμφανίσεις της σε μεγάλες σκηνές σε σύγκριση με άλλους καλλιτέχνες που στείλαμε και που ήταν αξιοπρεπέστατοι φέρνοντας καλές θέσεις με την ίδια ή μικρότερη εμπειρία.
Και που ξέρεις εσύ ποιό είναι το στυλ μου και ποιά η αισθητική μου; Ή προφανώς γνωρίζεις και τι μουσική ακούω; Όχι φίλτατε, στη δισκογραφία τους δεν υπάρχει κάποιο αξιόλογο τραγούδι που θα το ακούσεις και θα πεις “ναι, αυτό είναι”. Ούτε μπορείς να με πείσεις με το ζόρι για το αντίθετο ούτε να μειώσεις την κρίση μου.
Ο αντίλογος είναι πάντα θεμιτός, το τρολάρισμα όμως που κάνεις ειλικρινά με εκνευρίζει. Τα παραδείγματα σου είναι όλα υπερβολικά και ανάξια σχολιασμού. Οι καλλιτεχνες που ανέφερες, ειτε το θες είτε όχι, είχαν ήδη κάποιου είδους εμπειρία στο να τραγουδούν ζωντανά μπροστά σε αρκετό κόσμο. Που έχει τραγουδήσει η Ντούσκα; Στις μπουάτ της Αθήνας μπροστά σε 10 άτομα;
Δεν έγραψα ποτέ οτι ειναι αγγούρι και θα τα πάει χάλια, αλλά ότι υπαρχει ένας προβληματισμός για κάποιους συγκεκριμένους λόγους.
Όλα θα φανούν από το τραγούδι και από την εμφάνιση επι σκηνής. Απλά να πω ότι στον διαγωνισμό δεν κάνουν επιτυχία πάντα τα hitάκια, αλλά και πολλά τραγούδια που απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσεις κάποιο ραδιόφωνο να τα παίζει (βλ. Ουκρανία 2016, Πορτογαλία 2017 κτλπ), αυτό είναι και το ωραίο στον διαγωνισμό, ότι αγκαλιάζει πολλά και διαφορετικά είδη μουσικής ακόμα και αν υπάρχει μια Pop κατεύθυνση. Επίσης αυτό που αποκαλούμε στην Ελλάδα κοροϊδευτηκά ως κουλτούρα, στο εξωτερικό είναι αρκετά δημοφιλές. Με Amy Winehouse, Lana Del Ray και Adele δεν κάνεις κέφι ούτε ανεβαίνεις στα τραπέζια, όπου πήγαιναν για συναυλία όμως γέμιζαν στάδια, κατακτούσαν τα charts και σάρωναν βραβεία.
Η Ουκρανία βρέθηκε το 2016 με το βραβείο στο χέρι καθαρά από καραμπόλα μέσα στη λύσσα της EBU να αποτρέψει με κάθε τρόπο τη νίκη της Ρωσίας. Ακόμα το φυσάνε εκεί στην EBU.
Ο Πορτογάλος το έπαιζε μελλοθάνατος. Πάλι τα ίδια θα λέμε;
Το έπαιζε; Έκανε μεταμόσχευση καρδιάς δεν το ξέρεις.
Σιγά μην είχε και εξωμήτριο. Όποιος είναι σε λιστα αναμονής για μεταμόσχευση καρδιάς κάθεται σπίτι του και ξεκουράζεται, δεν πάει στην Eurovision. Ας τελειώσει αυτή η σαχλαμάρα.
Η Ουκρανία το 2016 κέρδισε από σπόντα οι επιτροπές τότε έβγαλαν πρώτη την Αυστραλία και ταυτόχρονα ρίξανε την Ρωσσία η οποία ήταν η αγαπημένη των γιουροφανς μαζί με την Γαλλία. Η Ρωσσία είχε έρθει πρώτη στο televoting. Το τραγούδι της Ουκρανίας πριν τα live με το ζόρι έμπαινε δεκάδα. Το τραγούδι της Πορτογαλίας ήταν ακόμα πιο αδιάφορο σύμφωνα με τους γιουροφάνς η ερμηνεία του Salvador και τα επικοινωνιακά του τρικ του χάρισαν την νίκη. Επισής μου συγκρίνεις τραγούδια της amy winehouse και της adele με δισεκατομμύρια views, radiofriendly, που έγιναν ευρέως γνωστά στη Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, catchy με αυτά της ντούσκα…
Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου Άκουσαν όλοι μπάλαντα ευρωπαικού στυλ και ξεκίνησαν οι εικασίες και περιμένουν όλοι κάποιο τραγούδι τύπου City lights, Feed my love καμία σχέση με τα κομμάτια που γράφει εκείνη. Όσο για την δουλειά της εν λόγω τραγουδίστριας μόνο το slow σου μένει κάπως όλα τα άλλα είναι βαρετά χωρίς κάποια στοιχεία στην ενορχήστρωση που να σου μένουν. Μου αρέσει που την συγκρίνουν με την Amy κιόλας το you know i`m no good , το back to black, το stronger than me είχαν δυναμική
Δεν μπορώ να ξέρω τι θα γίνει τον Μάιο, αλλά κάτι μου λέει ότι πάλι δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Ή δεν θα περάσουμε ούτε στον τελικό ή θα περάσουμε οριακά και στον τελικό θα είμαστε στις τελευταίες θέσεις.
Η Κατερίνα Ντούσκα δεν έχει καμία ιδιαίτερη εμπειρία πάνω στη σκηνή και αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στο κατά πόσο μπορεί να σταθεί πάνω στη σκηνή της Eurovision.
Πρέπει να ακούσουμε πρώτα το τραγούδι βέβαια, αλλά με βάση αυτά τα τραγούδια που έχουμε ακούσει από την Κατερίνα Ντούσκα, δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε κάποιο. Πολύ βαρετά τα βρήκα. Ναι είναι όμορφη και ιδιαίτερη η φωνή της, αλλά ξέρουμε ότι η φωνή από μόνη της δεν μπορεί να κάνει τα πάντα και το ρεπερτόριό της δεν πιστεύω ότι μπορεί να τραβήξει την προσοχή σε έναν τέτοιο διαγωνισμό. Εκτός και εάν το τραγούδι που θα πάει είναι εντελώς διαφορετικό από ότι έχουμε ακούσει από αυτήν, με έναν σύγχρονο και Ευρωπαϊκό ήχο. Ίδωμεν.
Δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί η ΕΡΤ κάνει απ’ευθείας αναθέσεις σε άγνωστα ονόματα. Υποτίθεται ότι οι απ’ευθείας αναθέσεις γίνονται σε πολύ γνωστά και δημοφιλή πρόσωπα που έχουν εμπειρία πάνω στη σκηνή και κάποια χρόνια επιτυχίας πίσω τους και ο κόσμος τα έχει ακούσει και ζωντανά. Διαφορετικά, θα πρέπει να γίνεται εθνικός τελικός, ώστε ο κόσμος να επιλέγει τι θέλει και να έχει τη δυνατότητα να ακούσει τους τραγουδιστές ζωντανά.
Όλα τα έχει δοκιμάσει η ΕΡΤ. Και εθνικούς τελικούς με playback (Aphrodisiac), και εθνικούς τελικούς με live φωνητικά ( στους οποίους φτασμένα ονόματα δεν είδα να έχουν την διάθεση να συμμετέχουν) και αναθέσεις σε άγνωστους (Argo), και αναθέσεις σε γνωστούς με εμπειρία (Φωκάς, Κοντόπουλος, Demy), και ανοιχτό κάλεσμα σε όλες τις εταιρίες να στείλουν κάτι με ελληνικό ηχόχρωμα (είδαμε πόσοι ενδιαφέρθηκαν και τι κατέθεσαν ως συμμετοχές οι δισκογραφικές), και αναθέσεις σε σταρ (Παπαρίζου, Ρουβάς, Βίσση. Τις καλές εποχές που το χρήμα έρεε άφθονο και από την ΕΡΤ και από τις δισκογραφικές και από χορηγούς).
Αλήθεια πόση πείρα είχε η Blanche που τραγούδησε για το Βέλγιο το 2017 η η Aminata που τραγούδησε για τη Λετονία το 2015? Η τι εμπειρία ειχε ο loic που τραγουδησε ομοιως για το Βελγιο την ιδια χρονια? Ακόμα κ ο Salvador Sobral που κέρδισε το 17 θεωρούνταν έμπειρος? Αναφερω απλά μερικά παραδείγματα ποιοτικών καλλιτεχνών που μαγεψαν στη σκηνή της Eurovision. Μην πυροβολούμε κάτι εν τη γενέσει του χωρίς να το γνωρίζουμε
Η Blanche ήταν αγγούρι (και αυτό της στέρησε να διεκδικήσει την πρωτιά), είχε όμως κομματάρα. Λες να έγραψε και η Ντούσκα κάτι ανάλογο; Μακάρι!
Για την επιτυχία της blanche υπεύθυνο ήταν αποκλειστικά το τραγουδι ως το πιο radio fiendly του διαγωνισμού εκείνη την χρονιά η Aminata εμφανιζόταν σε reality τραγουδιών από τ 15 της ο loic μπορεί να ήταν άγνωστος αλλά μια εμφανισή του στην Eurovision ηταν αρκετή να του ανοίξουν όλες οι πόρτες είχε άστρο. Η ντούσκα είναι ενεργή δισκογραφικά από το 2014 και μετρά στο ενεργητικό της ένα δίσκο χωρίς επιτυχία τόσες συνεργασίες έχει κάνει κάριέρα στο εξωτερικό δεν έκανε ούτε εδω και μιλάμε για indie pop αρκετά διάσημο είδος μουσικής
Έλα Μαρινέλλα μου…δεν πας εσύ καλύτερα, να ξελασπώσεις την Ε(Ι)ΡΤ και την Ελλάδα?
Λοιπον μπορω για αρχη να πω οτι η εκπροσωπος μας ειναι μια ιδιαιτερη περιπτωση μια προσεγμενη καλλητεχνης που εχει παιδια σεβασμο στα ειδη της μουσικης και στο ειδος που υπηρετει! Σεβομαι και εκτιμαω το γεγονος απο την πλευρα της ΕΡΤ οτι κανει μια καλη αρχη ,βλεπω τα θετικα που ειναι το μπατζετ παιδια που η ερτ θα βαλει το χερι στην τσεπη μετα απο χρονια και θα στηριξει την συμμετοχη μας φετος που με μερακι δημιουργη μια αγνωστη προς εμενα αλλα αξιολογη επιτροπη ατομων που ζητανε το διαφωρετικο με πολυ κεφι!Πριν ακουσω το τραγουδι κοιταζω τα θετικα γιατι ως γνωστον η καλη μερα απο το πρωι φενετε!Αρα το ενδιαφερον της ερτ φανηκε ειμαστε ακομα στο 1ο σταδιο δεν βλεπουμε αδιαφορια (κλεινω στο θεμα της ερτ).
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ για ολους τους κακοπροαιρετους φαν (Μαριε και πολλοι αλλοι) περυσι εμαθα ενα μεγαλο μαθημα ποτε να μην κρηνεις ενα τραγουδι απο το 1ο ακουσμα θα πρεπει να μην το λες θεικο αλλα παραλληλα και να μημ το υποβαθμιζεις!Το 2018 εγιναν φκβερες ανατροπες τοσο στις αντηληψεις μας οσο και στα στηχιματα,οταν ακουσα το ονειρο μου της γιαννας τερζι πολλοι συγκινιθηκαν πολλοι το αποθεωσαν και ομολογω οτι ημουν και εγω ενας απο αυτους δεν υπηρξαν πολλα αρνητικα σχολεια σε αντιθεση με την ελενη φουρειρα που την εισοπεδοσατε ολη που υποβαθνισατε και εσεις αλλα και οι ξενοι το τραγουδι θεωροντας το αδιαφωρο τυπου trash song και δεν θα κανει αισθηση κτλπ κτλπ και πολλα αλλα σαχλα και τελικα ειδατε που κατεληξε και ποσο την αποθεονατε και εσεις μετα οπως και με την τερζη που αλλα περιμεναμε να δουμε και αλλα ειδαμε και σκηνικα αλλα και φωνητικα!Το μαθημα που πηρα λοιπον ειναι οτι ποτε δεν πρεπει να κρηνουμε ενα τραγουδι πριν την σκηνικη του παρουσια και πριν την ολοκληρωση της συμμετοχης πριν τον μαιο που διεξαγετε ο διαγωνισμος!Σε παλιοτερη συνεντευξη η ελενα παπαριζου ειπε κατι πολυ σπουδαιο και ετσι ειναι ο καθε καλητεχνης παει για να κανει το κακωτερο δυνατο για την χωρα του και οχι για να ξεφτιλιστει! Ειναι μεγαλη κουβεντα αυτη και με βρισκει απολυτα συμφωνο γιατι η γνωνης της ελενας για εμενα και για πολλους εχει μεγαλη αξια!Εν κατακλειδη εγω φετος και θα το συνηστουσα και σε πολλους απο εσας και μακαρι να το τηρησετε μερικοι τουλαχιστον να κρατησετε μικρο καλαθι να ειστε αντικειμενικοι και καυστικοι με απολυτο σεβαυσμο να μην ειστε ουτε αρνητικοι αλλα ουτε και θετικοι και να περιμενετε στην πραξη την συνολικη αποδοση της συμμετοχης μας στην σκηνη!Οπωτε μην παγιδευτειτε αν το τραγουδι ειναι ενδιαφερον και πολυ δυνατο αλλα δειτε το live στην σκηνη και τοτε πειτε ναι μαρεσει οχι δεν μαρεσει μετα τις πρωτες προβες οπως και καθε χρονο γινονται φοβερες ανατροπες και ανακαταταξεις θεσεων σε καθε χωρα ητε αυτες ειναι ανοδικες ητε πτωτικες οπωτε το μονο που χρειαζετε ειναι να ειστε συγκρατημενοι!Εγω θα κρατησω το παραδειγμα αυτο φετος γιατι βλεπω μια προσπαθεια και δεν θα θαψω η θα αποθεωσω την συμμετοχη μονο απο το τραγουδι! Καλη επιτυχια ελλαδα μου καλη επιτυχοα katerine dusca!!!Οπως και καλη επιτυχια στην κυπρο και στην αγαλημενη σε πολλους απο εμας ταμτα!!
Θα ήταν τυχερή η Ελλάδα αν δεχόταν η Μαρινέλλα, ακόμα και στα 80 της να πήγαινε στην Eurovision με ένα ζεϊμπέκικο. Ενα ζεϊμπέκικο με την Ελληνική του γυροβολιά θα καθήλωνε τους πάντες!!!
Η Ουκρανία το 2016 κέρδισε από σπόντα οι επιτροπές τότε έβγαλαν πρώτη την Αυστραλία και ταυτόχρονα ρίξανε την Ρωσσία η οποία ήταν η αγαπημένη των γιουροφανς μαζί με την Γαλλία. Η Ρωσσία είχε έρθει πρώτη στο televoting. Το τραγούδι της Ουκρανίας πριν τα live με το ζόρι έμπαινε δεκάδα. Το τραγούδι της Πορτογαλίας ήταν ακόμα πιο αδιάφορο σύμφωνα με τους γιουροφάνς η ερμηνεία του Salvador και τα επικοινωνιακά του τρικ του χάρισαν την νίκη. Επισής μου συγκρίνεις τραγούδια της amy winehouse και της adele με δισεκατομμύρια views, radiofriendly, που έγιναν ευρέως γνωστά στη Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, catchy με αυτά της ντούσκα…
Κατανοώ ότι για κάποιους η Γιουροβιζιον ειναι Σερταμπ, My Secret Combination, Melodifestivalen, γιαγιάδες απο την Ρωσία, Βέρα Σερντούσκα και συνθέσεις Κοντόπουλου.
Για κάποιους άλλου είναι το Birds της Ανουκ, το Calm After the Storm από Common Linnets, το City Lights της Blancet, το Goodbye to Yesterday της Εσθονίας, το I Feed You My Love, η Aminata, η Patricia Kass κτλ.
Όλα είναι υποκειμενικά και θέμα αισθητικής και γούστου.
τα τραγούδια που αναφέρεις δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που γράφει η ντούσκα
Επειδή τα λες και αλλού αυτά, το να έχει κάποιος ενστάσεις για τον τρόπο που η ΕΡΤ κάνει τις απευθείας αναθέσεις της (έχουμε καεί στο χυλό, φυσάμε και το γιαούρτι) και για την έλλειψη εμπειρίας της Duska, κάτι που στοίχισε πολλά στις συμμετοχές μας το 2014, 16 και ’18, δεν τον κάνει λάτρη του euro-trash.
Συνεχίζεις να τσουβαλιάζεις τα πάντα και τους πάντες. Πάλι φταίνε η αισθητική και το γούστο των άλλων.
μάλιστα προσβάλλεις όσους είναι κατά της απευθείας αναθέσης στην Κατερίνα Ντούσκα λέγοντας ότι δεν έχουν μουσικό επίπεδο λοιπόν μάθε για να καταλάβεις στην ζωή μου ακούω λίγοπολύ όλα τα είδη μουσικής από symphonic metal τύπου within temptation kai epica μεχρι house, ελληνικά, indie pop. Σε ολα τα είδη της μουσικής μπορείς να βρεις καλά τραγούδια ακόμα και στα μπουζουκοτράγουδα όπως τα χαρακτηρίζεις απαξιωτικά εσύ και κακά η αδιάφορα τραγούδια σε όλατα είδηε μουσικής όπως αδιάφορα και μονότονα είναι τα περισσότερα από τα τραγούδια της ντούσκα έχει και καναδύο καλά . Το city lights, το goodbye to yesterday, τo love injected, το feed my love ήταν κομματάρες αλλά άλλο είδος το καθένα και εντελώς διαφορετικά από τα τραγούδια της ντούσκα. Δεν σημαίνει ότι επειδή ασχολείται με indie pop ότιγράφει και καλά τραγούδια απαραίτητα
Νομίζω τα παραλετε και ορισμενοι περιμενετε τις ανακοινωσεις για να βγαλετε τις κακιες και τα βασανα της ζωης σας πανω στην eurovision. Τα τραγουδια της μια χαρα σου μενουν, όλα και οχιμονο στο slow. Και για να πουμε του λογου το αληθες. Γιατι πολλοι το λετε και εγιναν τσουρεκια σιγα σιγα. Ποση εμπειρια σε σκηνες μεγαλου πληθους εχουν οι τραγουδιστες της Μολδαβιας? Ποσοι του Αζερμαιτζαν? Ποση εμπειρια σε σκηνη ειχε η Blanche που βγηκε 4η για το Βελγιο? Που εετρεμε στη σκηνη? Ποσοι καλλιτεχνες τρεμουν στη σκηνη της eurovision και ειναι εμφανες? Ποιος σας ειπε οτι πρεπει ο καλλιτεχνης να εχει ζησει τη eurovision σε κοινο πριν τη eurovision? Συνελθετε ρεεε… οι μισες χωρες κανουν εθνικους τελικους με τραγουδιστες που ειναι νεα ονοματα. Ατομα με ανοιχτους διαγωνισμους που απλα στελνουν συμμετοχες και περνανε στους τελικους των χωρων. Αλλοτε ζητατε να κανουμε οπως το 2002 2003 ανοιχτο διαγωνισμο. Ποσοι εμπειροι θα πανε νομιζετε και ποσοι απο αυτους θα εχουν εμπειρια σε μεγαλες σκηνες? Πουθενα δε λεει οτι πρεπει να στελνεις εμπειρους σε σκηνες τραγουδιστες, και η ιστορια εχει δειξει οτι αυτο δε παιζει κανενα ρολο στο αποτελεσμα. Σχεδον ολοι οι εθνικοι τελικοι χωρων της Ευρωπης εχουν ακαφτους τραγουδιστες που στελνουν τραγουδι για να εκπροσωπησουν τη χωρα τους και να επιτυχουν κατι και επαγγελματικα. Αυτη ειναι η eurovision, να προωθηθεις και να προωθησεις. Πολυ λιγες χωρες ζητανε ετοιμους απο δισκογραφικες. Καλα μυαλα!!!
(Oρισμενοι περιμενετε τις ανακοινωσεις για να βγαλετε τις κακιες και τα βασανα της ζωης σας πανω στην eurovision.Καλά μυαλά) Όσο παρακολουθώ τα σχόλια σήμερα μόνο από τους υποστηρικτές της ντούσκα βλέπω να εκφράζονται απρεπώς, να τσουβαλιάζουν όσους έχουν διαφορετική άποψη αποκαλώντας τους κακοπροαίρετους, χωρίς μουσικό γούστο,υποστηρικτές των γιουροτρασ και πολλούς χαρακτηρισμούς…Μην πω για κάποια άλλα σχόλια 2 ατόμων που σχολιάζουν σε ελληνικά site τ οποία θα έπρεπε να διαγράφονται καθώς στολίζουν τους πάντες
καταρχην δεν ειναι θεμα υποστηρικτης κανενος ουτε την ξερω προσωπικα. Αλλα ξερω ατομα eurofans τα οποια καθε χρονο αν δεν ακουσουν ονοματα οπως Ταμτα Φουρειρα και ολα τα dance pop pelicans flyflyfly δωσε μουσικη χορευτικη οπα οπα δεν ικανοποιουνται με τπτ. ασε μας μωρε. Βγαινετε και κραζετε οτι μπορεις να φαναστεις. ερτ ντουσκα μουσικα ειδη και το κατα ποσο ο αλλος αντεχει τη σκηνη η οχι. το youtube ποσους followers εχει. δεν παμε καλα. ειστε για ψυχιατρο οι περισσοτεροι!!!
Μαλιστα τωρα οσοι δεν συμφωνουν μαζι σου ειναι για ψυχιατρο. Καλά. Άλλον βλέπω να ξεσπά και να βγάζει τα ψυχολογικά του σε όποιον έχει αντίθετη άποψη αλλά εκφράζεται με ευπρέπεια.. Και να σου πω κάτι indie pop τραγούδια από indie pop τραγούδια διαφέρουν όπως τα έθνικ από άλλα έθνικ. Όλα τα είδη μουσικής έχουν καλά και κακά τραγούδια.Μην περιμένεις καλό απαραίτητα τραγούδι μόνο και μόνο επειδή έχει μία σκοτεινή χροιά στην φωνή της η επειδή ασχολείται με soul μουσική Έπίσης ερμηνίες από ερμήνιες διαφέρουν. Κρατήστε μικρό καλάθι
Άσχετο: μήπως δίπλα στο κάθε ψευδώνυμο να υπήρχε σε παρένθεση η ηλικία & το έτος που άρχισε το συγκεκριμένο άτομο να παρακολουθεί το διαγωνισμό; Λέω εγώ τώρα! Γιατι αν πχ βλέπεις (ηλικιά: 17/ Έτος: 2012) δεν χρειάζεται να μπεις καν στον κόπο να απαντήσεις. Γλυτώνεις και την επίσκεψη στον ψυχίατρο στο τέλος.
περιμενετε να ακουσουμε πρωτα το τραγουδι και μετα ας πουμε οτι θελουμε…
την ντουσκα ουτε εγω την ξερω οπωσ φανταζομαι οι περισσοτεροι..προσφατα ακουσα τα κομματια της αλλα δεν ακουσα κατι ιδιαιτερο ουτε καμια κομματαρα ομως αυτο που μου εμεινε ηταν η φψνη της.
Ας ελπισουμε να εχουνε γραψει ενα καλο τραγουδι που τουλαχιστον θα μασ περασει στον τελικο
Τα τραγούδια που έβγαλε τα βρήκα αδιάφορα και εντελώς ακατάλληλα για eurovision. Ελπίζω να έχει κάνει την υπέρβαση και να έχει γράψει ένα καλό και πιασάρικο τραγούδι.
Αλήθεια, όσοι ενθουσιάστηκαν με την επιλογή της Ντούσκα μπορούν να πουν ποιό από τα τραγούδια που έχει κυκλοφορήσει ως τώρα θα μπορούσε να έχει επιτυχία στη eurovision;
Σχεδον ολα. Οι επιτυχιες σε αντιθεση με τα ακουσματα ειναι αντικειμενικες. Η προωθηση και το background ειναι που δεν μπορουν να κανουν επιτυχιες ενα τραγουδι. Και η συγκεκριμενη δεν ειχε προωθηθει αρκετα απο κανεναν γιατι ακριβως εγραφε μονη της τραγουδια. Σχεδον ολαα ειναι αντικειμενικα παγκοσμιοι ηχοι, εξου και η διαφημιση στο Καναδα. Δεν εχει να κανει με τα προσωπικα σου γουστα. sry
Δε βγαίνει νόημα από όσα έγραψες. Ποιές επιτυχίες έκανε η Ντούσκα που είναι αντικειμενικές; Οι περισσότερες προβολές που έχει στο youtube είναι 1εκ. για ένα και μόνο τραγούδι, όλα τα άλλα τραγούδια της έχουν λιγότερες προβολές και από το… Κόμπρα, είσαι μια κόμπρα. Χα χα! Από πότε οι τραγουδοποιοί δεν έχουν επιτυχία επειδή γράφουν μόνοι τους τα τραγούδια τους; Σιγά να μη βγάζει και συμπαντικούς ήχους σαν τις μαύρες τρύπες. Χα χα!
Δηλαδή το “Καλοκαιράκι” με τον Δημήτρη Λασκαρίδη το 2001 με την ανάλογη πρόωθηση θα μπορούσε να είχε γίνει μεγάλη επιτυχία, αυτό λες εμμέσως πλην σαφώς. Το τερμάτισες φιλαράκο, ειλικρινά!
Ειχαμε πέρσι το σόι της Κυριακής Δερέμπεη που έμπαινε εδώ μέσα και της έγραφε διθυράμβους, έχουμε φέτος τους σκληροπυρηνικούς φανς της Κατερίνας Ντούσκα.
Προσωπικά δεν περιμένω τίποτα από μία ακόμα απευθείας ανάθεση (λες και δεν ξέρουμε πως πήγαν οι προηγούμενες) οπότε οποιαδήποτε έκπληξη μόνο θετική μπορεί να είναι 🙂 Το “Slow” είναι καλό πάντως.
Αν μας ψηφίσουν οι ομογενείς θα έχουμε τύχη για τον τελικό έχει ταλέντο ή εκπρόσωπος μας αν το τραγούδι δεν είναι στα Ελληνικά έστω μισά Ελληνικά μισά Αγγλικά η επιτροπές οι ομογενείς και η τηλεθεατές των άλλων χωρών ίσως και μην μας ψηφίσουν ώστε να τα καταφέρουμε και φέτος. Καλή τύχη ΕΡΤ τα ρίσκο έχουν και συνέπειες ευχωμαι να πάει καλά η εκπρόσωπος μας και ας έχει έστω μια ελληνική λέξη το τραγούδι της καλή επιτυχία ΕΡΤ και
Κ.Κατερίνα Ντουσκα
Ποιοί ομογενείς, στον Καναδά; Ο Καναδάς δε συμμετέχει. Χα χα χα! Εδώ δεν την ξέρουμε στην Ελλάδα και θα την ξέρουν οι ομογενείς; Xα χα χα!
Λυπάμαι που θα το πω αλλά αν το τραγούδι είναι τόσο φλατ σαν τα τραγούδια που έχει βγάλει ως τώρα…. έρχεται άλλος ένας αποκλεισμός.
Παιδια για να τελειωνουμε το τραγουδι δεν το εχει γραψει μονη της το εχει γραψει μαζι με τον Leon of Athens επιπλεον μουσικος της παραγωγος ειναι ο Phill Cook ο οποιος εχει δουλεψει μαι με την Ellie Goulding και με πολλα αλλα σημαντικα ονοματα της ξενης μουσικης βιομηχανιας! Σταματηστε να γκαντεμιαζετε την συμμετοχη μας και ευχηθειτε μια καλη επιτυχια!!!! Επισης μονο εμεις κανουμε ετσι οι ξενοι κανουν πολυ θετικα σχολια ριξτε μια ματια στους wiwibloggs και θα μα θυμηθειτε!
Ο Leon of Athens όπως και η Duska, συνθέτει τραγούδια κατάλληλα μόνο για το ραδιόφωνο ή για διαφημιστικά σποτ.
Τώρα ησύχασα.
Βαριεμαι να απαντω στον καθε ενα ο οποιος εχει να προσαψει κατι αρνητικο, την Katerine την παρακολουθω απο τα πρωτα της βηματα και εχω να πω οτι ειναι μια σπουδαια επαγγελματιας και προσγειωμενη αλλωστε αυτο φαινεται και απο τις συνεντευξεις της! Τουλαχιστον περιμενετε μεχρι να βγει το τραγουδι και μετα αν δε σας αρεσει κραξτε!!!
Και επειδή είναι προσγειωμένη και επαγγελματίας πάει να πει ότι έχει έμπνευση και γράφει ωραία τραγούδια; Για να μη σχολιάσω την εικόνα της…
Φέτος ως Ελλάδα στείλαμε στην Eurovision κάτι εναλλακτικό και μπράβο μας…