O Νίκος Μουτσινάς σχολίασε τον Α’ Ημιτελικό στη μεσημεριανή εκπομπή του. Για την ελληνική συμμετοχή είπε ότι η Αμάντα ήταν πάρα πολύ καλή, αλλά με τόση αναμονή… νύσταξε, ότι βγήκε με το νυχτικάκι της και ότι οι σπασμένες καρέκλες είναι σαν αυτές που μαζεύουμε το πρωί στα μπουζούκια με τα λουλούδια. Και προσέθεσε πως οι στίχοι τον τάραξαν: “Άιντε να πεθάνουμε μαζί. Άιντε να πεθάνουμε μαζί. Θέλει να πεθάνει η μία, να πεθάνει κι ο άλλος. Ξερρίζωσέ μου την καρδιά. Μαύρισε η ψυχή μας, γι’ αυτό και το άσπρο φόρεμα, να κάνει την κόντρα”.
Η Πέγκυ Ζήνα (υποψήφια το 2002 με το Love is a wonderful thing), από την πλευρά της, σε αποκλειστική δήλωση στον Infe Greece είπε: “Πιστεύω ότι φέτος πρέπει να εστιάσουμε στο ότι έχουμε πάρα πολύ ωραίο τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα. Να’ μαστε περήφανοι γι’ αυτό και να ευχηθούμε μία πάρα πάρα πολύ καλή θέση. Επίσης, το ίδιο θα ευχηθώ και για την Κύπρο μας. Να στείλουμε όλα μας τα αστέρια και όλη μας την αγάπη για τον φετινό διαγωνισμό”.
Τέλος, ο Νίκος Γκάνος (υποψήφιος φέτος-είχε μάλιστα ξεσπάσει κατά τη διαδικασία επιλογής της ΕΡΤ, υπονοώντας ότι είναι στημένη υπέρ του Good Job Nicky, λόγω του πατέρα του, Γιάννη Πάριου), επίσης σε αποκλειστική δήλωσή του στον Infe Greece είπε: “Η άποψή μου για το φετινο τραγούδι… Η κοπέλα είναι πολύ συμπαθητική, η Αμάντα. Ωραία σκηνική παρουσία και ωραία φωνή, αλλά το τραγούδι μου κάνει χλιαρό. Ίσως επειδή εμένα δεν μου αρέσει αυτό το είδος μουσικής, μου φαίνεται πολύ χλιαρό. Κατά τα άλλα καλή επιτυχία. Νόμίζω ότι και η παρουσίαση ήταν πολύ χλιαρή, όλο ήταν πολύ χλιαρό, δεν είχε κάτι για να το θυμάσαι, για να πεις ότι είχε αυτό το χαρακτηριστικό σημείο. Της Κύπρου, ας πούμε, μου αρέσει πολύ περισσότερο και σαν παρουσία και σαν τραγούδι”.
Οι δύο τελευταίες δηλώσεις έγιναν στον πρόεδρο του Infe Greece Κώστα Καραχάλιο, στο πλαίσιο του Eurovision πάρτυ του Κωνσταντίνου Χριστοφόρου στο Shamone.
Μαζέψτε τους όλους τους ξεπερασμενους, έλεος κάπου! Αν του κου Μουτσινα οι λιωμενες καρέκλες του θυμίζουν μπουζούκια, γιατί αυτή την μπουζουκοαισθητική πρεσβεύει, πρέπει το κάθε μέσο να τον αναπαραγάγει? Ας μιλήσουν καλύτερα κάποιοι που γνωρίζουν λίγο περισσότερο τα σύγχρονα μουσικά ρεύματα.