Γνωρίστε την συμμετοχή της Ιταλίας “Soldi” – Ψηφίστε στο poll

Γνωρίστε την συμμετοχή της Ιταλίας “Soldi” – Ψηφίστε στο poll

Όπως συμβαίνει κάθε χρόνο κατά παράδοση, η Ιταλία επέλεξε τον εκπρόσωπο της στην Eurovision 2019 μέσα από το Sanremo festival 2019, το οποίο φέτος ήταν διαφοροποιημένο ως προς την κατάργηση της κατηγορίας των Νέων καλλιτεχνών και την εισαγωγή του Sanremo Giovani , το οποίο έκρινε δύο διαγωνιστικές θέσεις στο Sanremo festival. Εν τέλει μέσα από ένα σύνολο 24 συμμετοχών , νικητής και επόμενος εκπρόσωπος της Ιταλίας στον 64ο διαγωνισμό της Eurovision αναδείχθηκε ο Mahmood με το τραγούδι “Soldi”.

Λίγα λόγια για τoν Mahmood

Mahmood (Alessandro Mahmood το πλήρες όνομα του), είναι γεννημένος το 1992 στο Μιλάνο από Αιγύπτιο πατέρα, ενώ η μητέρα του είναι από την Σαρδηνία. Έγινε γνωστός στην Ιταλία μετά την συμμετοχή του στο Ιταλικό X-Factor, ενώ συμμετείχε στο Sanremo Giovani το 2016 με το τραγούδι “Dimentica”. Το 2017 συνεργάστηκε με τους superstars Fabri Fibra and Michele Bravi. Ένα χρόνο μετά θα δουλέψει με τους Dardust πάνω στο επιτυχημένο single “Nero Bali” απ’τους Elodie και Michele Bravi (Platinum), ενώ συνέγραψε το νέο άλμπουμ “Atlantico” με τον Marco Mengoni το οποίο περιλαμβάνει το “Ηola” με τον Tom Walker, ενώ κυκλοφόρησε και το “Doppio Whisky” με τον αστέρα της ραπ Guè Pequeno. To 2018 o Mahmood κυκλοφορεί το πρώτο του EP Gioventù Bruciata με την Island Records, με παραγωγούς τους Ceri, MUUT και Katoo, το οποίο περιλαμβάνει το ντουέτο Anni ‘90, μια ακόμα συνεργασία με τον Fabri Fibra.

Τέλος του 2018 θα κερδίσει το Sanremo Giovani με το τραγούδι Gioventù Bruciata , νίκη που του έδωσε το δικαίωμα φέτος να διαγωνισθεί και να κερδίσει με το τραγούδι “Soldi” το Sanremo 2019 και να εκπροσωπήσει την Ιταλία στο Τελ Αβίβ.

Το τραγούδι “Soldi”

Το τραγούδι Soldi του Ιταλού εκπροσώπου Mahmood αποτελεί το προϊόν της συνεργασίας με τους Dario “Dardust” Faini και Charlie Charles. Παράγεται από τους Faini και Charlie Charles, το τραγούδι γράφηκε από τον Mahmood και κυκλοφόρησε ως single στις 6 Φεβρουαρίου 2019.Περιλήφθηκε στο νέο του άλμπουμ με τίτλο Gioventù bruciata EP.  Είναι κατά κύριο λόγο στα ιταλικά, με μία γραμμή στα αραβικά, καθιστώντας την τρίτη φορά που ένα τραγούδι της Eurovision διαθέτει την αραβική γλώσσα μετά τις συμμετοχές του Μαρόκου το 1980 και του Ισραήλ το 2009.

Το “Soldi” είναι ένα αυτοβιογραφικό τραγούδι για την “μη συμβατική οικογένεια” του Mahmood. Οι στίχοι του εξερευνούν τη σχέση του καλλιτέχνη με τον πατέρα του, ο οποίος εγκατέλειψε την οικογένειά του ενώ ήταν παιδί. Απεικονίζει έναν ψεύτικο, αντιφατικό και αναξιόπιστο πατέρα, του οποίου η κύρια προτεραιότητα είναι τα χρήματα αντί της δικής του οικογένειας.  Ως εκ τούτου, το χρήμα αντιπροσωπεύεται ως μία από τις αιτίες για το τέλος μιας σχέσης πατέρα-γιου, σηματοδοτώντας μια ισχυρή απόκλιση από τα θέματα μουσικής παγίδευσης, που συνήθως απεικονίζει τα χρήματα ως απώτερο στόχο της ζωής. Ο Mahmood εξήγησε ότι οι στίχοι του τραγουδιού “προκαλούν μνήμη” και ότι “υπάρχει πολύ θυμός” σε αυτό. Οι στίχοι του αναπαράγουν μια σειρά διαφορετικών εικόνων, που συχνά χρησιμοποιούνται από τον Mahmood ως μεταφορές.

Money

It’s really hot down in the suburbs
Mama don’t worry I’m on my way home
You will be upset by a liar
It looked like love to you, it was something else
He’s drinking champagne during Ramadan
On tv they are airing Jackie Chan
He’s smoking Shisha and asks me how I’m doing
He asks me how I’m doing doing doing
You alredy know how things are going going going
I think faster to try to figure out if you’re going to fool me tomorrow
I have no time to clear things up ’cause I finally found out what you are
It hurts to be alive
When you lose your pride
You leave home out of the blue
You, tell me if
You only cared for the money money
As if you had any money
Tell me whether you miss me or you don’t give a fuck
You used to ask me how I was doing doing doing
Now how are things going going going
What you’re supposed to say you haven’t said yet
Betrayal is a bullet in your chest
Keep all the compassion to yourself
You keep lyin’ at home but you know she knows
Sittin’ there she’ll be asking me
Asking me how I’m doing doing doing
She already knows how things are going going going
I think faster to try to figure out if you’re going to fool me tomorrow
I have no time to clear things up ’cause I finally found out what you are
It hurts to be alive
when you lose your pride
I figured it out in one second, from me
You only wanted the money
As if I had any money
Back then you would talk to me till late
You used to ask me how I’m doing doing doing
Now how are things going going going
My son, my son, darling, come over here [Arabic]
You used to tell me while playing your games with pride
My son, my son, darling, [Arabic] It felt so real to me
Wanting to bring things back to what they were
I didn’t ask you for your money…
It hurts to be alive
When you lose your pride
You leave home out of the blue
You, tell me if
Only cared for the money money
As if I had any money
You leave the city without anybody knowing
Yesterday you were here, where are you now, papa?
You ask me how I’m doing doing doing
You already know how things are going going going

Αραβικά, Ιταλικά

Soldi

In periferia fa molto caldo
Mamma, stai tranquilla, sto arrivando
Te la prenderai per un bugiardo
Ti sembrava amore, ma era altro
Beve champagne sotto Ramadan
Alla tv danno Jackie Chan
Fuma narghilè, mi chiede come va
Mi chiede come va, come va, come va
Sai già come va, come va, come va
Penso più veloce per capire se domani tu mi fregherai
Non ho tempo per chiarire, perché solo ora so cosa sei
È difficile stare al mondo
Quando perdi l’orgoglio
Lasci casa in un giorno
Tu dimmi se
Pensavi solo ai soldi, soldi
Come se avessi avuto soldi, soldi
Dimmi se ti manco o te ne fotti, fotti
Mi chiedevi come va, come va, come va
Adesso come va, come va, come va
Ciò che devi dire, non l’hai detto
Tradire è una pallottola nel petto
Prendi tutta la tua carità
Menti a casa, ma lo sai che lo sa
Su una sedia, lei mi chiederà
Mi chiede come va, come va, come va
Sai già come va, come va, come va
Penso più veloce per capire se domani tu mi fregherai
Non ho tempo per chiarire, perché solo ora so cosa sei
È difficile stare al mondo
Quando perdi l’orgoglio
Ho capito in un secondo che tu da me
Volevi solo soldi, soldi
Come se avessi avuto soldi, soldi
Prima mi parlavi fino a tardi, tardi
Mi chiedevi come va, come va, come va
Adesso come va, come va, come va
ولدي, ولدي, حبيبي تعال هنا1
Mi dicevi giocando, giocando con aria fiera
ولدي, ولدي, حبيبي2 sembrava vera
La voglia, la voglia di tornare come prima
Io da te, non ho voluto soldi
È difficile stare al mondo
Quando perdi l’orgoglio
Lasci casa in un giorno
Tu dimmi se
Volevi solo soldi, soldi
Come se avessi avuto soldi, soldi
Lasci la città, ma nessuno lo sa
Ieri eri qua, ora dove sei, papà?
Mi chiedi come va, come va, come va
Sai già come va, come va, come

Η Ιταλία στην Eurovision 

Η Ιταλία έχει συμμετάσχει στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 43 φορές από τότε που έκανε το ντεμπούτο της στον πρώτο διαγωνισμό το 1956. Ήταν μία από τις επτά χώρες που συμμετείχαν στον πρώτο διαγωνισμό. Η Ιταλία συμμετείχε συχνά στο διαγωνισμό μέχρι το 1997. Μετά από δεκατέσσερα χρόνια απουσίας, η χώρα διαγωνίσθηκε στο διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2011. Η Ιταλία κέρδισε το διαγωνισμό δύο φορές.

Το 1958, ο Domenico Modugno τερμάτισε τρίτος με το τραγούδι “Nel blu, dipinto di blu”. Μετaονομαζόμενο σε “Volare”, το τραγούδι έγινε ένα τεράστιο διεθνές χιτ, φτάνοντας στο νούμερο ένα στις ΗΠΑ. Ο Emilio Pericoli τελείωσε επίσης τρίτος το 1963, πριν η Ιταλία κερδίσει για πρώτη φορά το 1964 με την Gigliola Cinquetti  και το τραγούδι “Non ho l’età”. Η ίδια επέστρεψε στο διαγωνισμό το 1974 και τερμάτισε δεύτερη με το τραγούδι “Si”, χάνοντας από τους ABBA. Η Ιταλία τερμάτισε τρίτη το 1975 με τους Wess και Dori Ghezzi και το τραγούδι “Era”. Το καλύτερο αποτέλεσμα της χώρας από τη δεκαετία του 1980 ήταν ο Umberto Tozzi και ο Raf που τερμάτισαν τρίτοι το 1987.

Η δεύτερη νίκη της Ιταλίας στον διαγωνισμό ήρθε το 1990 με τον Toto Contugno και το τραγούδι “Insieme”: 1992″. Άλλα καλά αποτελέσματα της δεκαετίας του 1990 ήταν η Mia Martini το 1992 και η Jalisse το 1997, που τερμάτισαν και οι δύο στην τέταρτη θέση. Μετά το 1997, η Ιταλία αποσύρθηκε από τον ανταγωνισμό.

τις 31 Δεκεμβρίου 2010, η EBU ανακοίνωσε επισήμως ότι η Ιταλία θα επέστρεφε στο διαγωνισμό ως μέρος των “Big Five”, πράγμα που σημαίνει ότι αυτομάτως θα προκρινόταν στον τελικό του διαγωνισμού του 2011. Η επιστροφή της Ιταλίας στο διαγωνισμό αποδείχθηκε επιτυχημένη, με τον Raphael Gualazzi να τερματίζει δεύτερος.

Η Ιταλία έφτασε στην πρώτη δεκάδα σε πέντε από τους τελευταίους επτά διαγωνισμούς (2011-17). Το 2015, οι Il Volo κέρδισαν την τηλεψηφοφορία που έλαβε ψήφους από όλες τις χώρες, αλλά οι κριτικές επιτροπές την ψήφισαν στην έκτη θέση, καταλήγοντας στην τρίτη θέση συνολικά.

Με άριστα το 10 και ελάχιστο το 1, πόσο θα βαθμολογούσατε τη συμμετοχή της Ιταλίας, "Soldi"

16 σκέψεις για το “Γνωρίστε την συμμετοχή της Ιταλίας “Soldi” – Ψηφίστε στο poll

  1. Και από εμένα 9. Δε νομίζω ότι θα βγεί πρώτο, κάτι με τις επιτροπές που έχουν μια δυσανεξία, κάτι η Ολλανδία που φαντάζει μεγαλύτερο φαβορί.. ωστόσο όπως σχεδόν πάντα, ακόμη ένα πάρα πολύ ωραίο τραγούδι για την ιταλία..

  2. Μια χαρά τραγούδι, το οποιό βέβαια συγκρινόμενο με το Abbi Cura Di Me και το Cosa Ti Aspetti Da Me είναι απλώς… “οδοντόκρεμα”.
    Χαρισματικός επί σκηνής ο Mahmood, δε λέω, αλλά λίγος φωνητικά.

    #13/41

    Καλή επιτυχία!

    Η Ιταλία είναι από μόνη της ένα ολόκληρο, ξεχωριστό, κεφάλαιο στη γιουροβίζιον.
    Από την επιστροφή της και μετά, μόνο το 2014 (κι αυτό λόγω κακού live) και το 2016 δε μπήκε στο τοπ 10 μου.
    Θα ξεχώριζα επίσης το Non Ho L’Eta – 1964 (το οποίο μαζί με το L Oiseau et L’ Enfant -1977, και το Amar Pelos Dois τα θεωρώ τα κορυφαία νικητήρια τραγούδια στην ιστορία του διαγωνισμού), όπως επίσης και τις συμμετοχές τους το 1966, 1970, 1983, 1987, 1992 και 1997.

  3. Tο άνοιγμα στο Σαν Ρέμο στο ιταλόφωνο hip hop. Μια χαρά τραγούδι για το ραδιόφωνο και τα ιταλικά charts, όμως το live του ήταν πολύ κατώτερο από άλλες συμμετοχές στο φεστιβάλ. Και αυτή είναι η αχίλλειος πτέρνα του.

    5ος στους 41 της λίστας μου μέχρι στιγμής. Η Ιταλία πάντα είναι “εγγύηση”.

  4. Πραγματικά μοντέρνο άκουσμα (όχι από αυτά που στέλνει η Σουηδία) που άνετα ακούς στο ράδιο του σήμερα. Με κουράζει λίγο η εμμονή στο κοινωνικό μήνυμα από την Ιταλία, δεύτερη χρονιά σερί, περισσότερο επειδή φέτος ο στίχος είναι αρκετά απλοϊκός σε σχέση με το θέμα. Παραμένω δύσπιστος ως προς το live (ακόμη).

    8.5/10

    Καλή επιτυχία!

  5. Αγαπήμενο. Φρέσκο, μοντέρνο με δυνατούς στίχους και άκρως εθιστικό. Δεν ήταν ο νικητής μου στο Σαν Ρέμο αλλά αρκετές φετινές συμμετοχές του Σαν Ρέμο θα ήταν ψηλά στο τοπ μου στην φετινή Γιουροβίζιον. Θα ήθελα να δω ένα καλύτερο λάιβ και μια καλύτερη σκηνική παρουσία. Η Ιταλία πολύ συχνά στέλνει ωραίες συμμετοχές για τα γούστα μου αλλά σχεδόν πάντα δεν κάνει απολύτως τίποτα στην σκηνική παρουσία. Ό,τι κάνει το τραγούδι από μόνο του. Δεν με χαλάει αυτό ιδιαίτερα αλλά κάποια τραγούδια όπως το φετινό τα παίρνει να έχουν και κάτι καλό σκηνικά.

    4/41 στο τοπ μου.

    Υπάρχουν πιθανότητες νίκης αν η Ιταλία το θέλει, το κυνηγήσει και υποστηρίξει την συμμετοχή εντός και εκτός σκηνής. Μπορώ δηλαδή να φανταστώ το κομμάτι αυτό ως νικητήριο και δεν θα με χάλαγε καθόλου αλλά νομίζω ότι η Ιταλία αφήνει λίγο τα πράγματα στην τύχη τους και δεν κυνηγάει την νίκη με όλα τα μέσα.

  6. Ενα ξεγυρισμένο 9ρι από μένα, γιατί έχει μια υπόγεια δυναμική που όσο περνά ο καιρός δυναμώνει!
    Το πίστεψα απο την αρχή! Οι περισσότεροι που το εθαψαν το συνέκριναν με τα υπόλοιπα του San Remo και όχι μεμονωμένα ως τραγούδι-επιλογή για την ΕV. Και εκεί την πάτησαν! Γιατι το τραγουδι επικοινωνεί με το κοινό! Και ωραία μελωδία έχει και ρυθμό και σύγχρονο ήχο!

    Το είχα ξαναγράψει, οτι αυτο το “αστειο” κλαπ-κλαπ με τα χεριά θα περάσει άνετα στο κοινό!

    Στα στοιχήματα σκιζει, ειναι πολυ ψηλα ηδη, παραμένει σταθερα ψηλά, ο τυπάκος έχει φάτσα και στυλ…θα τα πάει περίφημα. Από τις αηδίες της Ισλανδίας και της Πορτογαλιας 1000 φορές καλύτερο!

  7. Κρίμα που φέρθηκε έτσι ο πατέρας του φαίνεται το παιδί ποσο μίσος έχει μέσα του με αυτούς τους στίχους που περνάνε έμμεσα αυτό που έχουν να πουν. Δεν πρόκειται για ένα στημένο κοινωνικό μήνυμα αλλα για μια προσωπική ιστορία. 8/10 μόνο και μόνο επειδή απογοητευει λάιβ.

  8. Για μενα το μοναδικό κομμάτι μαζί με Σλοβενία (και λίγο λιγότερο το δικό μας κι της Ολλανδιας) που θα μπορούσαν δισκογραφικά και εκτός Eurovision να κάνουν κάτι αξιόλογο. Πολύ έξυπνα στημένο, πολύ ωραίες εναλλαγές, πολύ ωραία «συνομιλία» με το κοινό. Ο Mahmood έχει ένα θέμα στα ζωντανά του αλλά τελευταία σε κάποιες ερμηνείες του έχει βελτιωθεί πολύ. Αν το έστηνε σωστά θα μπορούσε να κερδίσει ολόκληρο το διαγωνισμό – για την ώρα η Ιταλία μοιάζει να είναι με το ένα πόδι μέσα στο διαγωνισμό και με το ένα πόδι έξω, σαν να λέει ας σας δωσω λίγο ποιότητα αλλά δε με νοιάζει και πολύ ο διαγωνισμός σας. Μακάρι να το δουν ζεστά και μα το στήσουν έξυπνα. Η αλήθεια είναι πάντως ότι ο Mahmood έχει πολύ ωραία αισθητική και στο ντύσιμο του και στα βίντεο που κάνει και στις φωτογραφίσεις του και ας ελπίσουμε ότι θα μεταφέρει κάτι ανάλογο και πάνω στη σκηνή. Το αγαπημένο μου κομμάτι για φέτος μαζί με τη Σλοβενία – ίσως αγαπώ τη Σλοβενία μια υποψία παραπάνω.

  9. Η Ιταλία έχει στείλει πολύ καλύτερα τραγούδια απο αυτό, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί πλασάρεται τόσο ψηλά φέτος. Εδώ δεν κέρδισε με το Grande Amore και θα κερδίσει με αυτό?

    1. Συμφωνώ αν και εδώ που τα λέμε νομίζω υπάρχουν και άλλες χώρες (Αζερμπαιτζαν, Ρωσία, ίσως και Ελλάδα 2003 vs 2005) όπου τα τραγούδια που ήρθαν 2α, 3α έπρεπε να ήταν πρώτα και αυτά που νίκησαν να ήταν 2α,3α.

  10. Το τραγούδι μου έγινε πιο συμπαθές αυτούς τους μήνες, αλλά οι αρχικές ενστάσεις παραμένουν:
    1. Δεν μπορείς να κερδίζεις με 14% ψήφους στο televoting, γιατί η επιτροπή με την εμμονική βαθμολογία της ακυρώνει ουσιαστικά την απόφαση του κόσμου.
    2. Δεν μπορώ την ένρινη φωνή του. Και δεν είναι καν ιδιαίτερα καλός τραγουδιστής στο live.
    3. Όταν βλέπω μαντραχαλέους δύο μέτρα να κλαίγονται ακόμα “γιατί με άφησες, μπαμπά” μου γυρίζει το μάτι. Οι άνθρωποι θα πρέπει να ωριμάζουν και να προχωρούν παρακάτω, και όχι να επικαλούνται μέχρι τα βαθιά γεράματα τις πράξεις άλλων για το πόσο στραβά πήγε η ζωή τους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.