Πώς πήγε η πρώτη dress rehearsal της Ελλάδας;
Με κομμένη την ανάσα…
Εδώ και λίγη ώρα ξεκίνησε η πρώτη dress rehearsal (γενική πρόβα με τα κοστούμια που έχει επιλέξει η κάθε χώρα) του Β’ Ημιτελικού, όπου βλέπουμε το σώου ακριβώς, όπως θα παρουσιαστεί αύριο το βράδυ, εκτός από τη βαθμολογία φυσικά. Η Μαρίνα εμφανίζεται τρίτη στη σειρά και επιτέλους έχουμε την ευκαιρία να δούμε και να ακούσουμε τι μας έχουν ετοιμάσει η ίδια και η ομάδα της, χωρίς αποσπάσματα, χωρίς τεχνικά προβλήματα, χωρίς εικασίες και σπέκουλες. Δύο ακόμα πρόβες θα πραγματοποιηθούν, απόψε το βράδυ και αύριο το μεσημέρι, πριν από τον Β’ Ημιτελικό. Πληροφορίες για τους συντελεστές του τραγουδιού και της σκηνικής παρουσίας μπορείτε να δείτε στο Δελτίο Τύπου της ΕΡΤ που έχουμε ήδη δημοσιεύσει. Για άλλη μια φορά “κολλούσε” η μετάδοση… Στην αρχή είδαμε τις παρουσιάστριες με τα ρόλεϊ να φτιάχουν μαλλί και νύχι, όταν ξαφνικά σε ένα σκηνικό που θύμισε εκείνο της Loreen, άρχισαν να τραγουδούν το Tattoo με αλλαγμένους στίχους και θέμα τη μετάδοση της Γιουροβίζιον.
Πώς τα πήγε η ελληνική συμμετοχή;
Στην καρτ-ποστάλ θυμήθηκαν οι διοργανωτές δύο ελληνικές συμμετοχές., της Μαρινέλλας και της Έλενας Παπαρίζου! Εικόνες από τη σύγχρονη Αθήνα, αλλά και κάποια μνημεία της. Στην αρχή υπάρχει ένα όρθιο πλάνο σαν να είναι τραβηγμένο από κινητό τηλέφωνο. Μετά γίνεται οριζόντιο. Ο ρυθμός, με τον οποίο την ακολουθεί η κάμερα είναι γρήγορος και δίνει την αίσθηση ρεπορτάζ στον δρόμο, ακόμα και σινεμά-βεριτέ. Στο μεγαλύτερο μέρος του τραγουδιού κυριαρχεί ένα χρώμα, άλλοτε το γαλάζιο, άλλοτε το ροζ, το κόκκινο, το βαθύ μπλε, το χρυσό κ.ο.κ.. Στη γέφυρα, αντίθετα, επικρατεί μία πανσπερμία χρωμάτων. Επί σκηνής δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Κανένα σκηνικό, κανένα εφέ, κανένα πυροτέχνημα. Το μονοπλάνο είναι καθηλωμένο πάνω στη Μαρίνα και τους χορευτές. Άλλοτε κάνει κοντινά και άλλοτε απομακρύνεται. Μετά από το δεύτερο ρεφραίν ξαπλώνουν στο πάτωμα, πρώτα η Μαρίνα και μετά οι χορευτές. Η εικόνα παραπέμπει σε χάρτες εντοπισμού του διαδικτύου. Ταράτσες σπιτιών. Μετά έρχονται όλοι μπροστά και η λήψη παύει να γίνεται σε μονοπλάνο. Υπάρχει χορός, υπάρχει κέφι, υπάρχει το ενσταντανέ με το μαντήλι που βγαίνει από τη μπότα, βεβαίως και το dance break. Το εύρημα με το τραγούδι να σταματά φαινομενικά αλλά να αρχίζει ξανά, το έκαναν και ο Aλκαίος και η Barei. Σε καποια φάση βλέπουμε εικόνες στο φόντο και κόκκινες καρδούλες στο πλάι της οθόνης σαν instastory. Λίγο λαχανιασμένη, αλλά είναι φυσικό με τόσο χορό. Ευτυχώς το κρατά από φωνητικής απόψεως η Ερασμία Μαρκίδη. Πολύ φρέσκο, πολύ σημερινό. Δεν ξέρω όμως κατά πόσον θα ψηφιστεί από μεγαλύτερες ηλικίες. Ίσως το καινοφανές του θεάματος τους ξενίσει, ίσως πάλι όχι. Εννοείται ότι θα περάσει άνετα. Μετά, βλέπουμε…