Η ΕΡΤ καλεί με επιστολή και τις μικρότερες δισκογραφικές να στείλουν τις προτάσεις τους για τον ελληνικό τελικό της Eurovision 2018

Estimated read time 1 min read

Την Παρασκευή έγινε γνωστό ότι η ΕΡΤ έδωσε παράταση μίας εβδομάδας στις δισκογραφικές εταιρίες να στείλουν τις συμμετοχές τους για τον ελληνικό τελικό, μέσω του οποίου θα αναδειχθεί η συμμετοχή μας στη Eurovision 2018. Σήμερα δόθηκε στη δημοσιότητα η επιστολή της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης (με σημερινή ημερομηνία), η οποία πλέον απευθύνεται και στις μικρότερες δισκογραφικές της χώρας. 

Μέχρι τις 27 Οκτωβρίου έχουν πλέον διορία όλες οι δισκογραφικές εταιρείες της Ελλάδας και όχι μόνο οι οχτώ μεγαλύτερες στις οποίες απηύθυνε πρόσκληση ενδιαφέροντος αρχικά η ΕΡΤ. Εξήγηση σε αυτή την αλλαγή στάσης είναι ίσως το γεγονός ότι κατατέθηκαν προτάσεις στην Αγία Παρασκευή από δισκογραφικές που δεν είχαν λάβει την επιστολή της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης, για υποβολή προτάσεων για τον ελληνικό τελικό της Eurovision 2018.

Με αυτή της την ενέργεια η ΕΡΤ νομιμοποιεί καθ’ όλα τη διαδικασία και αφήνει πλέον την ευχέρεια στην καλλιτεχνική επιτροπή, που θα αξιολογήσει τα υποψήφια τραγούδια, να επιλέξει όσα θεωρεί κατάλληλα να διαγωνιστούν στον ελληνικό τελικό. Η ανακοίνωση των φιναλίστ αναμένεται μετά τις 10 Νοεμβρίου.

Μέχρι στιγμής οι καλλιτέχνες που έχει γίνει γνωστό ότι κατέθεσαν συμμετοχή είναι:

  • Αρετή Κετιμέ (Spicy)
  • Παναγιώτης Τσακαλάκος (Satellite Records)
  • Βασιλική Στεφάνου (Polymusic)
  • Stereo Soul ft dj Koncept (Heaven Music)
  • Χριστίνα Σάλτη (Panic Records)
  • Γιάννης Μωραίτης (Vinilio Music)
  • Δημήτρης Κίκλης (Vinilio Music)
  • Χοροσταλίτες (Spider Music)
  • Duo Fina (μουσικά σύνολα ΕΡΤ)
  • Τόνυ Βλάχος (Spider Music)

Πιστεύετε θα έχουμε και άλλες συμμετοχές μέχρι το τέλος της προθεσμίας;

 

 

 

About The Author

You May Also Like

More From Author

25Comments

Add yours
  1. 1
    St.

    Καλεί τώρα & τις μικρότερες δισκογραφικές να καταθέσουν προτάσεις με διορία τεσσάρων ημερών; Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει & το ανέκδοτο της εβδομάδας.

  2. 2
    Στόχος η πεντάδα

    Ντροπή! Ποιος ο λόγος να μην τους δώσει ένα 20 ήμερο έστω? Τόσο πολύ τους πήρε ο πόνος να πάει το δικό τους παιδί? Και εννοώ σαφέστατα μια συμμετοχή που έχει την εύνοια της ερτ ξεκάθαρα για πολλούς λόγους.

  3. 3
    Στόχος η πεντάδα

    Το ότι η ερτ ψάχνει ποιοτικό τραγούδι αλλά δεν έχει (ή δεν είχε) καλέσει στη διαδικασία τις κατεξοχήν ποιοτικές εταιρίες όπως η δισκογραφική του ογδόου ( “Ogdoo music group” ) και η “Μικρή Άρκτος” , μου δείχνει για άλλη μια φορά πόσο λουζερς είναι. Το “ποιοτικό” τραγούδι που δήθεν αναζητούν στην επιστολή που έγραψαν, το εννοούνε τύπου Σάγια 2015 και Άργκο 2016. Ξερναω…

  4. 4
    eurovision greece

    οτι δηλαδη οι δισκογραφικες που κατεθεσαν τραγουδι μεχρι στιγμης συγκαταλεγονται στις μεγαλες;

  5. 5
    eurovision greece

    το τραγουδι των stereo soul ανταποκρίνεται στις προυποθεσεις που εθεσε η ερτ περι ελληνικου ηχοχρωματος;

      • 7
        Στόχος η πεντάδα

        Συμφωνώ. Μόνο οι στέρεο σόουλ έχουν τραγούδι ευρωπαϊκών προδιαγραφών …. ηλεκτρονικά στοιχεία ατμοσφαιρικά και δυνατή μελωδία διαβάζω… να το ακούσουμε πρώτα βέβαια αλλά από τους άλλους δεν έχω καμία προσδοκία για κάτι καλό. Πάντως εντάξει φαίνεται το πράγμα τι έγινε φέτος… Η ΕΡΤ ειδοποίησε ήδη από το καλοκαιράκι αυτούς που ήθελε να στείλει ώστε να έχουν καιρό να γράψουν το τραγούδι τους…. Και για όλους τους άλλους, τους έπιασε κοιμισμένους στέλνοντας τους μια επιστολή 20 μόνο μέρες πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής ενώ για τους ακόμα πιο άτυχους μόνο 4 μέρες πριν τη λήξη της προθεσμίας!!! Έβγαλε και κάτι “φωτογραφικές” προϋποθέσεις για το τραγούδι, οι οποίες ανταποκρίνονται κυρίως στο τραγούδι που ανήκει στην ομάδα που έχει την εύνοια της ερτ …. Και άσε τους άλλους να κουρευονται! Εικάζω όλα αυτά με βάση την εύλογη πεποίθηση που μου δημιουργούν τόσο τα πραγματικά περιστατικά φέτος όσο και ο σχετικά αδιαφανής και όχι ίσος προς όλους τρόπος που γίνεται και πάλι η διαδικασία …. μακάρι να κάνω λάθος.

  6. 8
    Δημήτρης Καρράς

    Καλημέρα, προσωπικά θεωρώ λάθος το ότι δεν πήραν πρόσκληση όλες οι δισκογραφικές, μικρές ή μεγάλες εξαρχής, φέτος και κάθε χρόνο. Η δημόσια τηλεόραση και γενικά οτιδήποτε δημόσιο ανήκει σε όλους μας, υπάρχει και ένα σποτ σχετικό με τον μεγάλο Θανάση Βέγγο να μας το λέει. Όμως και από την πλευρά των δισκογραφικών που έχουν μια σοβαρότητα που ψάχνονται και που ενημερώνονται θα έπρεπε, λαβουν δεν λάβουν την επιστολή, να διεκδικήσουν την συμμετοχή τους εάν αυτό ήταν το επιθυμητό η Eurovision δεν είναι τσιφλίκι κανενός. Δεν πιστεύω επίσης ότι ειδοποιήθηκε κανείς από το καλοκαίρι. Με την ίδια λογική γιατί να μην πιστέψω ότι κάποιος από την ΕΡΤ, αφού δώσαμε πρώτοι το υλικό μας, δεν έχει δώσει το τραγούδι μας να το ακούσουν μεγαλύτερες διακογραφικές που πάνε κάθε χρόνο, αυτά είναι μανίες καταδίωξης. Για εμάς ήταν πολύ απλό φτιάξαμε ένα όμορφο, για εμας, τραγούδι με σκοπό την συμμετοχή μας, γιατί θεώρησα ότι είναι άδικη η απευθείας ανάθεση που γίνεται εδώ και δυο χρόνια και πόνταρα, χωρίς να είμαι καμία δισκογραφική, ότι φέτος θα γίνει ελληνικός τελικός. Το πολύ πολύ θα κάναμε την κυκλοφορία μόνο στην Ελλάδα και περιορισμένα στις χώρες που παίζει η Αρετή στο εξωτερικό. Θυμίζω ότι πέρυσι έπαιξε Αυστραλία, Αμερική, Πορτογαλία, Ισραήλ. Οπότε το να είχαμε ένα καινούριο τραγούδι εάν και εφόσον οι εκτιμήσεις μου δεν έβγαιναν σωστές δεν θα μας έκανε κακό. Δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε την τελευταία στιγμή για αυτό είμαστε και οι πρώτοι που καταθέσαμε έχοντας μετά χρόνο να ασχοληθούμε με αλλά πράγματα. Μην ξεχνάτε πως πολλά παιδιά ποστάρουν ένα τραγούδι τοπικής κυκλοφορίας και λένε τι καλά που θα ήταν να είχαμε στείλει αυτό. Εμείς ένα ωραίο τραγούδι θέλαμε να κάνουμε και να περιμένουμε να δούμε εάν η ΕΡΤ θα έκανε ελληνικό τελικό η αλλιώς θα το βγάζαμε έτσι και αλλιώς. Μου αρέσει να παίρνω θέση γενικά στο ότι λέγεται γιατί δημιουργούν πολλοί ανθρωποι σκιές χωρίς στοιχεία και εικάζουν με το να θέλουν να βλάψουν τις απόψεις των άλλων ή απλά να προωθήσουν τις δικές τους. Άλλο λοιπόν η τακτική και άλλο το παιχνίδι κάτω από το τραπέζι.

    • 9
      Μαρκος

      Κυριε Δημητρη Καρρα!Συμφωνω με αυτα που λετε αλλα εμενα πχ δεν με απασχολουν οι περισσοτεροι διαγωνιζομενοι δεν μου λενε τιποτα με την αποψη οτι δεν θα καθομουν σε καμια περιπτωση να ακουσω δικο τους τραγουδι διοτι δεν περιμενω οπως οι περισσοτεροι καποιο δυνατο κοματι!Εγω περιμενω να ακουσω το τραγουδι των Stereo Soul γιατι με τραβανε και με ενδιαφερουν σαν καλητεχνες και φυσικα της Αρετης Κετιμε που μουειναι γνωστη απο τους ολυμπιακους αγωνες της αθηνας αλλα οχι μονο απο αυτο αλλα και απο την σοβαροτητα τον επαγγελματισμο την αγαθωτητα την πραγματικα αγγελικη φωνη που εχει μου κανει αισθηση μεγαλη σαν καλητεχνης οπωτε εγω θα ηθελα να ακουσω τα τραγουδια της Αρετης και των Stereo Soul αν και διαφωρετικοι καλητεχνες που ειναι που εκπεμπουν και οι δυο ενα ενδιαφερον οπως ειπα να ακουσω τα τραγουδια τους!Εγω νιωθω οτι αυτοι οι δυο ειναι τα φαβορι για να μας εκπροσωπησουν στο διαγωνισμο!Καλη σας συνεχεια!

    • 10
      Μάριος

      Δεν ξέρω αν υπάρχει παρασκήνιο, δεν κάποια ένδειξη, ξέρω όμως ότι η διαδικασία ήταν εξαρχής λάθος:

      1ον. Δεν μπορείς να κάνεις “παραγγελιά” στο πως θες να είναι το τραγούδι. Δεν θυμάμαι αυτό -το να ορίζεις όχι μόνο γλώσσα, αλλά και είδος και ύφος τραγουδιού- να έχει ξαναγίνει σε επιλογή για Eurovision σε οποιαδήποτε χώρα. Αφήνεις την καλλιτεχνική έμπνευση ελεύθερη. Γιατί σώνει και καλά “ελληνικού χρώματος” τραγούδι ακόμα και αν είναι μέτριο, όταν υπάρχει ένα καλό ποπ ή ροκ ή τζαζ;

      2ον. Κλήση σε δισκογραφικές κάνεις όταν θες να έχει πρώτα ονόματα. Όταν έχεις βολιδοσκοπήσει ότι καμία δεν ενδιαφέρεται να στείλει τα μεγάλα της ονοματα, κάνεις ανοιχτό διαγωνισμό προς ΟΠΟΙΟΝ θέλει να καταθέσει τραγούδι. Είναι πολύ πιθανότερο στα 150 τραγουδία που θα σου στείλουν να βρεις τα 2-3 καλά, παρά ανάμεσα στα 10 ή στα 12.

  7. 11
    Chris Koul

    Μόνο και μόνο που χρησιμοποιούν τον όρο “ποιοτικό” τραγούδι για να περιγράψουν κάτι πιο παραδοσιακό και μονόχνωτο, καταλαβαίνεις σε τι πλανήτη ζουν. Και το My Number One ποιοτικότατο ήταν για το είδος του. Αν ψάχνουν μία νέα Μαρίζα Κωχ των ’10ς, μπορούν να τη βρουν και χωρίς να χρησιμοποιούν τόσο ατυχείς χαρακτηρισμούς.

  8. 12
    Die_4_U

    Η ΜΙΝΟΣ-ΕΜΙ κυκλοφόρησε προχθες αυτο το τραγουδι και δεν το εδωσε στην Ερτ για τη γιουροβιζιον. Τα συμπερασματα δικά σας. Κατα τη γνώμη μου είναι ενα καλό εμπορικό νησιώτικο με μοντερνα παραγωγή που θα ήταν πολύ καλό να υπάρχει στον ελληνικό τελικο. Εδω το τραγούδι : https://www.youtube.com/watch?v=kRaXdVw3RYE

  9. 14
    Die_4_U

    Το περιβοητο σεξυ διδυμο που θα το ”τερματισουν” (συμφωνα με οικοταημς) με το ελληνικο στοιχειο απο τη Μινος ΕΜΙ, ειναι οι αδερφοι Ντρούλια. Αν τελικα ισχυει , μιλαμε για τρελη παρακμη. Το διδυμο παιζει σε γνωστο ριαλιτι του εψιλον και εδω δειγμα της δουλειας τους https://www.youtube.com/watch?v=XifOCbiMBRA

    • 15
      St.

      Άλλος (κατά προτίμηση άγνωστος) με τη βάρκα μας; Αυτό το “ελληνικό ηχόχρωμα” έκανε τελικά πολύ μεγάλη ζημιά. Δυστυχώς πολλοί αδαείς το μετέφρασαν σε νταούλια, κλαρίνα, λύρες, χάλκινα & δε ‘ξερω & ‘γω τι άλλο φασαριόζικο.

  10. 16
    Die_4_U

    για οσους λενε οτι σε ανοιχτους ελληνικους τελικους με προκηρυξη δεν ειχαμε ομορφα και μελωδικα ελληνικα τραγουδια, πρεπει να τους θυμισω οτι παντα ειχαμε αλλά απλως εμεις δεν τα ψηφιζαμε. οριστε 2 ενδεικτικα παραδειγματα και θα δειτε οτι τα φετινα σκουπιδια που θα μας προτεινουν οι ”εταιριες” θα ειναι πολυ κατωτερα.
    Εχουμε και λεμε. Α’ Προημιτελικος του 1998 κ το ελληνικο κοινο δεν ψηφιζει αυτο το μελωδικο χασαπικο για να περασει στην επομενη φαση : https://www.youtube.com/watch?v=ymlS6582dmE

    Ελληνικος τελικος 2003 και ειχαμε αυτο το κομματι με αυτη την φωνη και παρουσια και το ελληνικο κοινο το ψηφιζει μολις 5ο αν και το τραγουδι πηρε εξαιρετικες κριτικες : https://www.youtube.com/watch?v=Q00_2lsFR14

    • 17
      St.

      Αυτό ήταν σαφώς το καλύτερο από τα άλλο δυο τραγούδια που έστειλε η Μαριάνα το 1998, αλλά ήταν δυστυχώς μέτριο. Άσε που το λαικό δεν της πηγαίνει, δεν ταιριάζει στη φωνή της.
      Το 2003 ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα πάει η Μαντώ, αλλά αν & φωνάρα είχε δυστυχώς παλιακό τραγούδι. Το καλύτερο ήταν του Γιάννη Βαρδή, αλλά ο ίδιος είχε απαίσια κίνηση & ακόμα πιο απαίσια προφορά στα Αγγλικά. Η Σαμπρίνα με την κατάλληλη χορογραφία θα ήταν μια καλή πρόταση & νομίζω θα τα πήγαινε καλύτερα από τη Μαντώ. Ενδιαφέρουσα ήταν & η συμμετοχή του Αλέξανδρου Χατζή. Το τραγούδι της Ατσοπάρδη ήθελε μια πιο προσεγμένη ενορχήστρωση γιατί το πολύ νταούλι κούραζε & την ίδια να μη τραγουδά από τη μύτη & φαλτσάρει.

      • 18
        Die_4_U

        Πιο πολύ σαντούρι είχε της Ατσοπάρδη. Φωνητικά δεν φαλτσαρει πουθενά αλλά το ότι μπορεί να μη σου αρέσει η φωνή της ή να την βρίσκεις ένρινη , είναι απόλυτα κατανοητό. Τραγουδάρα ήταν και το “Κάποτε/come with me ” …. Σαν τραγούδι πάντα, τραγουδάρα ήταν και το Let me be the one του μπιγαλη. Στο χέρι της ερτ είναι όταν πάρει κάποια καλά τραγούδια με προκήρυξη, να καλέσει τους δημιουργούς και πριν τη δημοσιοποίηση των τραγουδιών ή έστω πριν την πραγματοποίηση του εκάστοτε τελικού, να τους ζητήσει να αλλάξουν τους ερμηνευτές και να αναζητήσουν από κοινού έναν πιο κατάλληλο ερμηνευτή. Με ανοιχτή προκήρυξη θα είχαμε φοβερά τραγούδια ειδικά από το 2001 και μετά που εκτοξεύθηκε η τηλεθέαση. Έχει να γίνει 14 χρόνια ανοιχτή προκήρυξη και αυτά τα 14 χρόνια βγήκες δεκάδες νέοι δημιουργοί, εκατοντάδες τραγουδιστές…. Αντί να εκμεταλλευτεί η ΕΡΤ τη δημοτικότητα του θεσμού που έγινε κυρίως λόγω της επιτυχίας των Αντίκ και μετά (μέσω εθνικού τελικού ήρθε η “ανάσταση” της Ελλάδας στη Γιουροβίζιον παρεμπιπτόντως), έκατσε επί μια δεκαετία και βάλε να μας υποχρεώνει σε κάτι shortlist 3 ή 4 ατόμων που ήταν όλοι τραγικοί καλλιτέχνες με τραγικά τραγούδια. Τις δύο αναθέσεις του 2004 και του 2005 τις δικαιολογώ γιατί έπρεπε να ανέβει και άλλο ο θεσμός στην Ελλάδα, Αλλά μετά??? 14 χρόνια χωρίς καν μια ανοιχτή πρόσκληση να τους σταλούν τραγούδια? Να δουν ρε παιδί μου τι υλικό θα πάρουν και είτε να διαπραγματευτούν τον ερμηνευτή είτε (αν ήταν τόσο χάλια τα τραγούδια ή δεν έμειναν ικανοποιημένοι στην ερτ από τους ερμηνευτές τους) να γυρίσουν πάλι στις 4-5 εταιρίες που πάνε κάθε χρόνο για να τους δώσουν τα γνωστά τραγούδια τύπου “αφροντιζιακ” και “one last breath” που τους δίνουν κάθε χρόνο.

    • 19
      Ρίτα Μενσουσάν

      Χάλια και τα δύο τραγούδια που μας έδειξες αγαπητέ μου Die_4_U. Ακατάλληλα για την Γιουροβίζιον αλλά για ένα απλό άκουσμα! Θα τα έβαζες ποτέ στο αυτοκίνητο να τα ακούσεις? Εγώ ποτέ! Καμία σχέση και καμία σύγκριση με το καλύτερο Ελληνικό Γιοροβίζιον όλων των εποχών, το Die For You!

  11. 20
    St.

    Αυτό που λες με την αλλαγή ερμηνευτή υπήρχε στο καταστατικό & αφορούσε το κομμάτι που θα επιλεγεί να μας εκπροσωπήσει. Εφαρμόστηκε στα ’90s όταν γινόταν μεν ανοιχτή προκήρυξη, αλλά η επιλογή ήταν κλειστή. Η ΕΡΤ είχε το δικαίωμα ν’ απαιτήσει να αλλάξει ο ερμηνευτής του νικητήριου τραγουδιού, όπως & έγινε το 1993 & στείλαμε τη Γαρμπή, αλλά & το 1997 & κατέληξαν με το συνθέτη στα δικαστήρια.
    Γιατί τώρα δεν κάνει ανοιχτές προκηρύξεις & ανοιχτούς διαγωνισμούς, προφανώς για οικονομικούς λόγους & γιατί δε θέλει να μπλέκει με τη σαβούρα & τη διαδικασία του ξεσκαρτίσματος. Επίσης άλλο ο καλλιτέχνης να έχει από πίσω του μια δισκογραφική που τον στηρίζει & άλλο να είναι ερασιτέχνης.

    • 21
      Die_4_U

      παλι κανεις λαθος. Το αν στείλει απευθειας ενας καλλιτεχνης τραγουδι στην Ερτ, ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ότι αυτός δεν εχει δισκογραφική απο πίσω. Απλά δεν μπαινει στη διαδικασία να ζητά εγκριση της δισκογραφικής του. Οταν στέλνεις ο ίδιος το τραγουδι σου απευθειας στην ΕΡΤ ειναι διαφορετικό από το να μπαινει μεσάζοντας. Μίλα και λίγο με τους καλλιτεχνες ειτε απο φεησμπουκ ειτε απο τα μουσικα κεντρα που τραγουδουν να σου εξηγησουν ακριβως τη διαφορα.

      Εγω φετος μιλησα με 3 καλλιτεχνες, πολυ γνωστα ονοματα με πολλες επιτυχιες και οι 2 απο τους 3, αφού τους ενημέρωσα ότι ξεκίνησαν οι καταθέσεις καλλιτεχνων και τραγουδιών στην ερτ για τη φετινή γιουροβίζιον, με ρώταγαν πως να στειλουν τη συμμετοχη τους για τη γιουροβιζιον γιατι η δισκογραφικη τους δεν τους ειχε καν ενημερωσει μιας και η δισκογραφικη τους ηθελε να ασχοληθει μονο με απειρα και φθαρτά νεα παιδακια από το δυναμικό της…

      Μολις εγω αυτοπροσωπως ενημερωσα τους εν λογω αναγνωρισμένους καλλιτεχνες, πηγαν και εκαναν κουβεντα με τη δισκογραφικη τους και μου εστειλαν και μηνυμα μάλιστα μετά και με ενημερωσαν και η απαντηση ηταν στο στυλ ” Εκανα την κουβεντα με τη δισκογραφικη μου και ειναι αρνητικοι στο να καταθεσω τραγουδι. Θελουν μη αναγνωρισιμα νεα παιδια για φετος και δεν θέλω να εμπλακω σε καυγαδες. Αν μπορουσα εγω να στειλω το τραγουδι μου χωρις κηδεμονίες, τότε αν περναγε στα επικρατεστερα δεν υπηρχε περιπτωση να μη με αφησουν να διαγωνιστω…”

      • 22
        St.

        Συμφωνώ σ΄ αυτό που λες, αλλά είπα κάτι τελείως διαφορετικό, δε με κατάλαβες σωστά. Σε μια ανοιχτή προκήρυξη θα λάβεις & τραγούδια πολλών ερασιτεχνών, δηλ. ατόμων που δεν έχουν κάνει καμία δισκογραφική δουλειά ούτε έχουν συμβόλαιο με κάποια εταιρία.

        • 23
          Die_4_U

          Δεκτό αυτό και σωστό φίλε μου. Θα πάρεις και σαβούρα από ερασιτέχνες Ναι. Γιαυτο ακούνε συνήθως το πρώτο λεπτό οι επιτροπές αξιολόγησης και αν κάτι φαίνεται πολύ ερασιτεχνικό, δεν συνεχίζουν την ακρόαση.

  12. 24
    St.

    Επίσης σιχαίνομαι όλους αυτούς τους ελληνικούς τελικούς με τα τραπεζοκαθίσματα από κάτω. Ειλικρινά δεν ξέρω τι πατέντα ήταν αυτή να κάθεται ο άλλος από κάτω, να τρώει, να πείνει & να καπνίζει. Παρακμή!

    • 25
      Die_4_U

      αυτό ήταν επιλογή αγαπητε του τομέα δημοσιων σχέσεων της Ερτ και αυτοί φταίνε που κατήντησαν μπουζούκια τη γιουροβιζιον.

Comments are closed.