Όπως διαβάσατε πρώτα και σε αποκλειστικότητα η τραγουδίστρια από την Πορτογαλία, Sara Claro, πραγματοποίησε πριν ξεκινήσουν οι τεχνικές πρόβες, τη stand in rehearsal της ελληνικής συμμετοχής.
Πριν ξεκινήσουν οι τεχνικές πρόβες, εγχώριοι τραγουδιστές, της εκάστοτε χώρας που διοργανώνει το διαγωνισμό, επιστρατεύονται προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις stand in rehearsals. Αυτές μαγνητοσκοπούνται και αποστέλλονται στις αποστολές για να δούνε αν θέλουν να πραγματοποιήσουν κάποια αλλαγή.
Εμείς συναντήσαμε τη Sara Claro στη Λισαβόνα και μας τραγούδησε μάλιστα acapela το Όνειρο Μου. Μπορείτε μάλιστα να δείτε το βίντεο στο σχετικό μας άρθρο.
Ολόκληρο το βίντεο της stand in rehearsal μας είναι τώρα διαθέσιμο, στην προσωπική σελίδα της Sara Claro στο facebook:
Εκτός όμως από την ελληνική stand in rehearsal δημοσιεύθηκαν και άλλες στο διαδίκτυο. Δείτε τις παρακάτω:
Η Stand-in Rehearsal μαρτυρεί/επιβεβαιώνει οτί αυτό ήταν από την αρχή το concept της σκηνικής παρουσίας. Υπάρχουν μόνο διαφοροποιήσεις στον φωτισμό στο 1ο & 2ο κουπλέ & 1ο ρεφραίν.
Οι δικοί μας όταν έφτασαν εκεί ζήτησαν να κάνουν προβολές πάνω στο φόρεμα ή να το κάνουν μπλε & να ξεβάφει, αλλά έφαγαν άκυρο γιατί έπρεπε οι ίδιοι να φέρουν ειδικό προβολέα & δεύτερον, κάτι ανάλογο θα το έκανε ήδη η Εσθονία.
Στη 2η πρόβα σκεφτηκαν & ζήτησαν το λέιζερ, οπως πχ δείχνει μια εικόνα που δημοσίευσε ο Γιάννης Πουλόπουλος. Από την παραγωγή τους είπαν οκ, φερτε το, αλλά δεν είχαν τα χρήματα. Και στο τέλος έκαναν αυτό με τα φώτα στο χέρι της Τερζή. Αυτά εννοούν τελικά ότι ήταν τα άκυρα που έφαγαν. Όσο για το τελωνείο, υποτίθεται είχε παραγγείλει η Αμερικάνα πυροτεχνήματα από την Αμερική, & τελικά έβαλαν άλλα.
Βλεποντας την stand in (που γινεται πολυ πιο γρηγορα απο τις επισημες προβες)φαινεται οτι η ελληνικη αποστολη ειχε ετοιμασει κατι υπερβολικα απλο και οτι τα αλλα περι 4 αρχικων ιδεων απο απορριφθηκαν απο τους πορτογαλους δεν ευσταθουν…
Η Τερζη συν-δημιουργησε ενα εξαιρετικο κομματι ικανο για τοπ5 και δυστυχως ολα τα αλλα γιναν λαθος….Ισως να μην επρεπε και να το ερμηνευσει και φυσικα μεγα σφαλμα η σκηνοθετης-χορογραφος-χορευτρια για την Ελενη φουρειρα στα διαφορα events στη Λισαβονα(θεωρω οτι ο πιπ καταλληλος για να δημιουργησει κατι ανταξιο του κομματιου ηταν ο Δ.Παπαιωαννου η εστω ο Ευαγγελινος),κατι που προφανως και δεν εγινε αφου η ερτ δεν προσεφερε τα δεοντα σε αντιθεση με το Ρικ…Τις “ευθυνες” για εμενα τις εχουν αμφοτερες Τερζη/Τσαλι και φυσικα η Ερτ! Το μονο εξαιρετικο στη συμμετοχη μας(εκτος απο το κομματι σαν κομματι)ηταν τα φωνητικα και οχι η κυριως τραγουδιστρια.
Δεν ηταν αισχρη λαιβ αλλα ηταν καπως “λιγη”…μερχι και η κοπελα της stand in εβγαλε πολυ καλυτερα τον αμανε στο τελος!
Δυστυχως καταστραφηκε ενα εξαιρετικο κομματι απο την ιδια του τη δημιουργο και την διαρκως απουσα ερτ…Δε πειραζει το παθημα ας(ξανα)γινει μαθημα για την ερτ ωστε να τρεχει περισσοτερο για το πιο κερδοφορο προιον της….
Σε γενικες γραμμες παντως αυτο που παρουσιασαμε δεν ηταν για αποκλεισμο..Ειδικα οι επιτροπες το αδικησαν αφου ψηφισαν υψηλοτερα τυπικα ποπ της σειρας σαν την Φινλανδια,Αζερμπαιτζαν και Κροατια.
Ας περνουσε εστω στο τελικο και ας τερματιζε τελευταιο.Κριμα για ενα τοσο ωραιο τραγουδι(τα ιδια πιστευω πανω κατω και για τον αποκλεισμο του Βελγιου και λιγοτερο της Αρμενιας)
Ελλαδα και Βελγιο δυστυχως αποτελεσαν τα φετινα “blackbird”…
Ένα έχω να πω. Η κοπέλα τα τραγουδάει τέλεια τα ελληνικά μπράβο της! Τα άλλα για τις σκηνοθεσίες τι να πούμε. Ας είχαν κρατήσει μόνο την ομίχλη και ας έβγαζαν τους χορωδους στην κλίμακωση. Και ας μην έβαζαν το τρομακτικό ξεβαμμενο χέρι με τα νύχια… Τοσο απλά τόσο λιτά.
Η ψηλή νότα είναι τέλεια πάντως 🙂
Αυτό το βίντεο διαθέτει περιεχόμενο από το χρήστη EBU, ο οποίος το έχει αποκλείσει για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων. 🙁
Eπιτέλους ακούσαμε τον αμανέ στο τελευταίο ρεφραίν! : D
Τη γνώρισα τυχαία ένα βράδυ στη Λισαβόνα. ‘Ήρθε και μου μίλησε γιατί είδε πως κρατούσα μια ελληνική σημαία. Μου είπε πως έκανε τη stand in rehearsal της Ελλάδας. Με κέρδισε από την πρώτη στιγμή με την αμεσότητα και το χαμόγελο της! Της είπα αν θέλει να μας τραγουδήσει το ρεφρέν από το Όνειρο Μου. Αμέσως μας έκανε το χατηρι και έτσι βγάλαμε τότε το άρθρο. Της είπα θα γίνεις viral στην Ελλάδα τωρα. Την επόμενη ημέρα όλα τα ελληνικά site φιλοξενούσαν την είδηση. Της τα έστειλα και μου είπε πως δεν περίμενε τέτοια ανταπόκριση. Ελπιζω να τη δούμε σύντομα και στη Eurovision!
Αποδεικνύεται πλεον περίτρανα οτι αυτα που έλεγαν για 5ο κατα σειρα σχέδιο στη σκηνική παρουσία μας που εκαναν δεν ισχυει. Αυτο το στήσιμο ήθελαν εξαρχης να κανουν, με το χερι, τις συγκεκριμενεσ Κινήσεις και τα σχετικα, γι αυτο και το stand in με το συγκεκριμενο στήσιμο. Η κουστωδία μας έφτασε εκει λοιπον με το συγκεκριμενο staging κατα νου και χωρις να εχει τα πυροτεχνήματα καν (θα έρχονταν τελευταια στιγμη και «κόλλησαν») έλεγαν, ζήτησαν εφέ στο φόρεμα τελευταια στιγμη, λέιζερ που και καλα δεν βγήκαν κτλ. Αυτα θα επρεπε να τα ειχαν ολα έτοιμα 3 μηνες πριν, να ενημέρωναν την παραγωγή και να τα κανουν νυχθημερόν πρόβα, αλλα φαινεται οτι ηταν ατυχεις εμπνεύσεις των τελευταίων ημερών που οι «κακοί» Πορτογάλοι ακυρωναν…γιατι προφανως επρεπε να τα γνωρίζουν αρκετο καιρο πριν ως οφείλαμε να ενημερώσουμε, οπως εκανε η Εςθονια για τον ειδικό προβολέα της και τόσοι αλλοι για τα δικά τους. Αυτα παθαίνεις οταν δεν βάζεις σωστους επαγγελματίες να αναλάβουν την χορογραφία και τη σκηνοθεσία . Περαστικά μας, και του χρόνου.
Καλά, μην φτάνουμε στο άλλο άκρο. Oι stand-in πρόβες γίνονται λίγες μέρες πριν ξεκινήσουν οι κανονικές. Προφανώς λοιπόν έχουν πια καταλήξει στο πως θα παρουσιαστεί το τραγούδι. Αυτό επομένως δεν αναιρεί ότι νωρίτερα μπορεί να υπήρχαν όντως κάποιες άλλες σκέψεις που τελικά δεν υλοποιήθηκαν.
Αυτό όμως επίσης δεν αποτελεί δικαιολογία για το ότι τοελληνικό τραγούδι δεν κατάφερε να έχει μία καλή σκηνική παρουσίαση, όπως τόσες άλλες χώρες που ομοίως είχαν να κάνουν με την πολύ μέτρια διοργάνωση των Πορτογάλων.
Με τους Αργκο δεν πόνεσε ο αποκλεισμός. Φέτος πόνεσε γιατί ήταν πραγματικά ωραίο τραγούδι! Αποδείχτηκε (το ξέραμε ήδη) ότι το καλό τραγούδι είναι απαραίτητο για καλή θέση αλλά δεν αρκεί. Αν ο αμανές δε βγει από φωνή με πάθος (Αμινά, Σεμπνέμ Πάκερ) δεν πείθει.Τα οπτικά σε δεύτερη μοίρα. Η μισή οπτική εικόνα είναι το βλέμμα και η μορφή του ερμηνευτή. Σε όλα αυτά φέτος χάσαμε.
Ακριβώς αυτό. Ας το έλεγε σωστά και με πάθος και ας μην είχε κανένα εφέ. Μιλούσε το τραγούδι και έλεγε ότι θα σου δωσω και τη ζωή μου και η Τερζη χαζογελούσε επι σκηνής… ωραίο το κομμάτι αλλά αποδείχθηκε πολύ λιγη. Ας το έδινε να το πει αλλος.