Διαβάστε αναλυτικά τα 12άρια όλων των χωρών σε επιτροπές και televoting

Διαβάστε αναλυτικά τα 12άρια όλων των χωρών σε επιτροπές και televoting

Η 63η Eurovision της Λισαβόνας ολοκληρώθηκε με αρκετές ανατροπές, το Ισραήλ να κατακτάει την τέταρτη του νίκη με την Netta και το τραγούδι toy, την Κύπρο να καταγράφει το καλύτερο αποτέλεσμα στην ιστορία της με την Ελένη Φουρέϊρα και το Fuego, και την Ελλάδα να βιώνει δυστυχώς τον δεύτερο της αποκλειμό της από την φάση των ημιτελικών, καθώς κατέλαβε την 14η θέση στον πρώτο ημιτελικό. Ίσως το ενδιαφέρον κομμάτι στην Eurovision πέραν των ίδιων των τραγουδιών φυσικά, είναι η ψηφοφορία. Φέτος η ψηφοφορία κοινού και επιτροπών έκρυβαν αρκετές εκπλήξεις, με αποτέλεσμα χώρες που θεωρούνταν φαβορί από τους fans και τις στοιχηματικές εταιρίες να περιοριστούν σε χαμηλά αποτελέσματα, ενώ αντιθέτως χώρες που κυμαίνονταν σε χαμηλές αποδόσεις, να βρεθούν ξαφνικά σε υψηλές θέσεις. Ας δούμε αναλυτικά πως αντάλλαξαν 12άρια μεταξύ τους οι διαγωνιζόμενες χώρες σε τελικό και ημιτελικούς, σε televoting και επιτροπές.

Televoting Τελικού

Ισραήλ: 8 12άρια(Αυστραλία, Αζερμπαϊτζάν, Γαλλία, Γεωργία, Μολδαβία, Σαν Μαρίνο, Ισπανία, Ουκρανία)

Λιθουανία: 5 12άρια(Ιρλανδία, Εσθονία, Λετονία, Νορβηγία, Ηνωμένο Βασίλειο)

Σερβία: 4 12άρια(Κροατία, Μαυροβούνιο, Σλοβενία, Ελβετία)

Κύπρος: 3 12άρια(Αρμενία, Βουλγαρία, Ελλάδα)

Ιταλία: 3 12άρια (Αλβανία, Γερμανία, Μάλτα)

Δανία: 3 12άρια (Ουγγαρία, Ισλανδία, Σουηδία)

Ουκρανία: 3 12άρια (Λευκορωσία, Τσεχία, Πολωνία)

Τσεχία: 2 12άρια (Αυστρία, Ισραήλ)

Γερμανία: 2 12άρια (Δανία, Ολλανδία)

Μολδαβία: 2 12άρια (Ρουμανία, Ρωσία)

Εσθονία: 2 12άρια (Λιθουανία, Φινλανδία)

Αλβανία: 2 12άρια (ΠΓΔΜ, Ιταλία)

Βουλγαρία: 1 12άρι (Κύπρος)

Ουγγαρία: 1 12άρι (Σερβία)

Ολλανδία: 1 12άρι (Βέλγιο)

Ισπανία: 1 12άρι (Πορτογαλία)

 

Επιτροπές Τελικού

Αυστρία: 9 12άρια (Βέλγιο, Βουλγαρία, Εσθονία, Ισλανδία, Ισραήλ, Λιθουανία, Πολωνία, Ρουμανία, Ηνωμένο Βασίλειο)

Σουηδία: 8 12άρια (Αρμενία, Αυστραλία, Κύπρος, Γεωργία, Γερμανία, Λετονία, Σερβία, Σλοβενία)

Κύπρος: 6 12άρια (Λευκορωσία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Μάλτα, Ισπανία, Σουηδία)

Ισραήλ: 5 12άρια (Αυστρία, Τσεχία, Φινλανδία, Γαλλία, Σαν Μαρίνο)

Γερμανία: 4 12άρια (Δανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ελβετία)

Εσθονία: 3 12άρια (Μολδαβία, ΠΓΔΜ, Πορτογαλία)

Αλβανία: 1 12άρι (Αζερμπαϊτζάν)

Γαλλία: 1 12άρι (Ουκρανία)

Μολδαβία: 1 12άρι (Ρωσία)

Λιθουανία:  1 12άρι (Κροατία)

Νορβηγία:  1 12άρι (Ιταλία)

Ιταλία: 1 12άρι (Αλβανία)

Δανία: 1 12άρι (Ουγγαρία)

Σερβία: 1 12άρι (Μαυροβούνιο)

 

Televoting  Α’ Ημιτελικού

Κύπρος: 5 12άρια (Αλβανία, Αρμενία, Κροατία, Βουλγαρία, Ελλάδα)

Εσθονία: 3 12άρια (Λιθουανία, Φινλανδία, Πορτογαλία)

Ιρλανδία: 3 12άρια (Αυστρία, Βέλγιο, Ισπανία)

Τσεχία: 2 12άρια (Ισλανδία, Ισραήλ)

Λιθουανία: 2 12άρια(Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο)

Ισραήλ: 1 12άρι (Τσεχία)

Αυστρία: 1 12άρι (Ελβετία)

Φινλανδία: 1 12άρι (Εσθονία)

Ελλάδα: 1 12άρι (Κύπρος)

Αλβανία: 1 12άρια (ΠΓΔΜ)

Λευκορωσία: 1 12άρι (Αζερμπαϊτζάν)

Αρμενία: 1 12άρι (Λευκορωσία)

 

Επιτροπές  Α’ Ημιτελικού

Ισραήλ: 7 12άρια(Αρμενία, Αυστρία, Κροατία, Κύπρος, Τσεχία, Φινλανδία, Ισπανία)

Αυστρία: 3 12άρια (Βέλγιο,Εσθονία, Ισραήλ)

Αλβανία: 2 12άρια (Λευκορωσία, Ισλανδία)

Βουλγαρία: 2 12άρια (ΠΓΔΜ, Ηνωμένο Βασίλειο)

Αζερμπαϊτζάν: 1 12άρι (Ελλάδα)

Λευκορωσία: 1 12άρι (Αζερμπαϊτζάν)

Βέλγιο: 1 12άρι (Βουλγαρία)

Εσθονία: 1 12άρι (Ελβετία)

Ιρλανδία: 1 12άρι (Λιθουανία)

Λιθουανία:  1 12άρι (Πορτογαλία)

 

Televoting  Β’ Ημιτελικού

Δανία: 6 12άρια (Αυστραλία, Ουγγαρία, Ολλανδία, Νορβηγία, Σαν Μαρίνο, Σουηδία)

Μολδαβία: 5 12άρια (Γαλλία, Γεωργία, Ρουμανία, Ρωσία, Ουκρανία)

Σερβία: 2 12άρια(Μαυροβούνιο, Σλοβενία)

Ρουμανία: 2 12άρια (Μολδαβία, Ιταλία)

Νορβηγία:  1 12άρι (Δανία)

Ουγγαρία: 1 12άρι (Σερβία)

Πολωνία: 1 12άρι( Γερμανία)

Ρωσία: 1 12άρι( Λετονία)

Σαν Μαρινο: 1 12άρι (Μάλτα)

 

Επιτροπές  Β’ Ημιτελικού

Σουηδία: 9 12άρια ( Αυστραλία, Γεωργία, Γερμανία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Σαν Μαρίνο, Σερβία, Σλοβενία)

Νορβηγία:  3 12άρια (Ιταλία, Μάλτα, Σουηδία)

Αυστραλία:  3 12άρια (Δανία, Γαλλία, Λετονία)

Μολδαβία: 2 12άρια (Ρουμανία, Ρωσία)

Ρουμανία: 2 12άρια (Μολδαβία, Ουγγαρία)

Ολλανδία: 1 12άρι (Ουκρανία)

Σερβία: 1 12άρι (Μαυροβούνιο)

Τις αναλυτικές βαθμολογίες όλων των χωρών μπορείτε να τις δείτε στην σελίδα του eurovisionworld.com εδώ.

9 σκέψεις για το “Διαβάστε αναλυτικά τα 12άρια όλων των χωρών σε επιτροπές και televoting

  1. Οι επιτροπες για μενα θα πρεπει να καταργηθουν ή να κανουν κατι ωστε να πεισουν για την αξιοπιστια τους και οτι δεν ψηφιζουν με αλλα κινητρα, σκοπιμοτητες κτλ, αλλα με καθαρα μουσικα και καλλιτεχνικα κριτηρια.

    Κοιταζοντας λοιπον αναλυτικα τις ψηφους των κριτικων βλεπω για μια ακομα χρονια τους Αρμενιους κριτες να εχουν και οι 5 τελευταιο το Αζερμπαιτζαν και αντιστοιχα και οι 5 Αζεροι κριτες τελευταια την Αρμενια. Καθε χρονο τα ιδια και καμια επιπληξη απο την EBU.

    Η Ρωσικη επιτροπη 12 στην Μολδαβια λογω Κιρκοροφ, η Ελληνικη επιτροπη 10 ποντους στην Μολδαβια λογω Φωκα στον τελικο (ενω απο το κοινο πηρε μολις 1) και 12 στο Αζερμπαιτζαν στον ημιτελικο για τον ιδιο λογο (ενω απο το κοινο μονο 3). 12αρι επιτροπης Κυπρου στην Σουηδια για τους γνωστους λογους την ωρα που το κοινο της δινει 0. Γενικα τρελο σπρωξιμο των επιτροπων στην Σουηδια. Ε οχι και σχεδον πρωτο στις επιτροπες αυτο το τραγουδι, με αυτον τον τραγουδιστη οταν υπαρχουν πολυ καλυτερα κομματια και καλλιτεχναρες. Να εβγαινε στο κοινο να το καταλαβω αλλα στο κοινο πατωσε. Η Νορβηγια απο πρωτη στον ημιτελικο τελικα 15η στον τελικο.Δεν θυμαμαι αλλη χρονια νικητης ημιτελικου να καταληγει τοσο χαμηλα. Η Μαλτα τελευταια στο κοινο με 8 ποντους και 93 ποντους απο τις κριτικες στο αγορασμενο απο την Σουηδια τραγουδι. Κι αλλα πολλα που θελω 2 ωρες να γραφω.

    Αν λοιπον οι επιτροπες κρινουν στην καλυτερη ως απλη τηλεθεατες ή στην χειροτερη με σκοπιμοτητες ή παιρνοντας κατευθυνσεις δεν βρισκω τον λογο να κρινουν 5 ατομα το μισο τελικο αποτελεσμα. Βλεποντας τους συμμετεχοντες των κριτικων επιτροπων βλεπεις τηλεπαρουσιαστες, ηθοποιους, στυλιστες, μανατζερς, δημοσιογραφους, δημοσιοσχετιστες κτλ κτλ. Κανενα καλλιτεχνικο μουσικο υποβαθρο οποτε κρινουν στην καλυτερη ως τηλεθεατες.

  2. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα ΠΡΕΠΕΙ οι κριτικές επιτροπές να ψηφίζουν όπως και ότι και ο κόσμος. Τί νόημα έχει τότε να υπάρχουν; Ας έχουμε μόνο televoting. Ο ρόλος τους είναι διαφορετικός από αυτόν του κοινού. Είναι άλλο να πούμε ότι μπορεί να μη συμφωνούμε με τη γνώμη τους κάθε φορά, και άλλο ότι η γνώμη τους πηγάζει σώνει και καλά από συμφέροντα και κατευθύνσεις που παίρνουν.

    Σχετικά με τη Σουηδία. Ούτε εμένα μου άρεσε το τραγούδι. Αλλά μη γελιόμαστε, οι Σουηδοί είναι μανούλες στο να κάνουν καλοφταγμένη radio-friendly ποπ με επαγγελματικές εμφανίσεις. Καταλαβαίνω λοιπόν γιατί στα αυτιά ενός επαγγελματία του χώρου μπορεί να είναι πειστικό ένα τέτοιο τραγούδι, ενώ για τον τηλεθεατή περισσότερο αδιάφορο.

    1. Μαριε θεωρεις οτι οι κριτικες επιτροπες ψηφιζουν με καλλιτεχνικα και αντικειμενικα κριτηρια και δεν εξυπηρετουν σκοπιμοτητες ή συμφεροντα?

      1. Θεωρώ ότι οι κριτές ψηφίζουν με τα κριτήρια που η καλιτεχνική υπόσταση και πείρα του καθενός επιτρέπει. Ναι, η κόρη του Ρόμπερτ Ουίλιμας προφανώς δεν μπορεί να έχει σοβαρή καλλιτεχνική άποψη. Οπότε πολύ πιο εύκολα θα πέσει στον πειρασμό να ψηφίσει το τραγούδι του Κοντόπουλου. Η Γαλάνη για παράδειγμα, αν ποτέ δεχόταν να ήταν σε επιτροπή, φυσικά και θα σκεφτόταν να μην χαλάσει τη φήμη της ψηφίζοντας με μη απολύτως καλλιτεχνικά κριτήρια. Δεν πιστεύω όμως ότι παίρνουν κεντρικά κατεύθυνση να στηρίξουν τη μία ή την άλλη χώρα και να εξυπηρετήσουν σκπιμότητες.

        1. Οι σκοπιμοτητες δεν σημαινει παντα υποκινηση. Σκοπιμοτητα ειναι και το να βαλουν τελευταια και οι 5 κριτες της Αρμενιας το Αζερμπαιτζαν και το αντιστροφο. Αυτο το κανει και ο κοσμος απο μονος του. Υποτιθεται τις επιτροπες θα επρεπε να τις διεπει η αντικειμενικοτητα. Σκοπιμοτητα ειναι επισης το να ψηφισει συσσωμη η ελληνικη επιτροπη που αποτελειται απο διαφορετικες ηλικιες, μουσικες γνωσεις, μουσικα γουστα, το Αζερμπαιτζαν πρωτο στον ημιτελικο και την Μολδαβια δευτερη στον τελικο γιατι η Αθηνα ειναι μικρη και καπου θα πετυχουν Φωκα και Κοντοπουλο. Σκοπιμοτητα επισης ειναι να δινει η κριτικη επιτροπη της Κυπρου το 12αρι στους Σουηδους ως ευχαριστω ή ως ανταλλαγμα. Σκοπιμοτητα ειναι να δινεις το 12αρι στο Ισραηλ στον ημιτελικο και 0 στον τελικο γιατι ξερεις οτι με αυτο θα παλεψεις για νικη. Αν λοιπον οι κριτικες επιτροπες ψηφιζουν με το ιδιο σκεπτικο και κριτηρια του απλου τηλεθεατη γιατι να καθοριζουν το 50% του αποτελεσματος? Δεν ειμαι γενικα κατα των επιτροπων. Ειμαι κατα του πως δρουν ως τωρα. Δεν με νοιαζει λοιπον και δεν θα επρεπε κιολας η γνωμη των κριτικων να τατιζεται με του κοινου. Αν εμενα δεν μου αρεσε η Εσθονια ή η Ιταλια για παραδειγμα και εβλεπα να ειναι ψηλα στις επιτροπες μπορει να μην μου αρεσε γιατι μπορει να ηθελα να δω τα αγαπημενα μου ψηλα αλλα θα καταλαβαινα οτι εχει μια βαση η κριτικη των επιτροπων και θα ελεγα οκ δεν μου αρεσε η Εσθονια αλλα λογικο να την εχουν ψηλα. Οταν βλεπεις ομως συμμετοχες που ξεκαθαρα απευθυνονται στο κοινο οπως της Μολδαβιας ή της Αυστραλιας να ειναι κορυφη στις επιτροπες και χαμηλα στο κοινο αναιρειται ο ρολος των επιτροπων.

          1. Όπως είπα η αυστηρότητα και η αντικειμενικότητα στην κρίση έχει να κάνει με το ποιόν βάζεις να κρίνει, με ποιό καλλιτεχνικό βάρος πίσω του. Υπάρχουν αυτά που λες, είναι θέμα της EBU να τα αντιμετωπίσει, αλλά δεν νομιμοποιούν την κατάργηση των επιτροπών, κατά τη γνώμη μου.
            Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα δεν μπορεί αυτό που είναι χαμηλά στο κοινό να είναι ψηλά στις επιτροπές. Οι ρόλοι των δύο δεν είναι παράλληλοι, αλλά συμπληρωματικοί.

          2. Εξάλλου, πιστεύω ότι οι επιτροπές ψήφισαν με μεγαλύτερη ποικιλία και με λιγότερη προκατάληψη προς συγκεκριμένες χώρες φέτος.

          3. Ποικιλία για να είμαι ειλικρινής Μάριε φέτος δεν είδα στις επιτροπές. Αυτή την ποικιλία που αναφέρεις την είδα πιο έντονα στην Eurovision του 2016 (θυμάμαι π.χ. την Αγγλία να δίνει 12αρι στη Γεωργία τότε ή τη Νορβηγία στην Ιταλία). Φέτος ένιωθα ότι “έπεσε κάποιου είδους γραμμή” σχετικά με τις συμμετοχές της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Σουηδίας. Και κάπου εκεί ανάμεσα έπαιξαν και τα μεγάλα φαβορί, δηλαδή το Ισραήλ και η Κύπρος. Μου φαίνεται προσωπικά αδιανόητο ότι άνθρωποι που έχουν θεωρητικά πάντα καλύτερα μουσικά κριτήρια να “αφήνουν στην απέξω” τα τραγούδια της Εσθονίας, της Λιθουανίας, της Γαλλίας και της Ιταλίας για τα radio-friendly ποπάκια της Σουηδίας και της Αυστρίας. Και μάλιστα ειδικά στην περίπτωση της Ιταλίας στο τέλος το τραγούδι να το αναδεικνύει το κοινό

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.