Eurovision 2018: Στα ύψη η τηλεθέαση του μεγάλου τελικού!

Eurovision 2018: Στα ύψη η τηλεθέαση του μεγάλου τελικού!

Χθες πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος τελικός του 62ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision με νικήτρια χώρα το Ισραήλ και την Netta. Η Κύπρος με την Ελένη Φουρέιρα έβαλε φωτιά στη σκηνή και τερμάτισε στην 2η θέση του τελικού. Μπορεί η χώρας μας να μην έδωσε το παρόν στον χθεσινό τελικό αλλά εξαιτίας της Ελένης Φουρέιρα και της προσδοκίας μιας νίκης το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού ήταν μεγάλο.

Συγκεκριμένα, ο μεγάλος τελικός σημείωσε 47,9% στο γενικό σύνολο, με την υψηλότερη τιμή του να φτάνει στο 66,1% στο τέταρτο 01:15 – 01:30.

Στο δυναμικό κοινό, ο μέσος όρος ήταν υψηλότερος και έφτασε στο 53,3%, ενώ στο ίδιο τέταρτο (01:15 – 01:30) σημειώθηκε το μεγαλύτερο νούμερο που ήταν το 69,5%.

Ο περσινός τελικό με την παρουσία της Ελλάδας με την Demy είχε σημειώσει στο γενικό σύνολο 51,2% και στο δυναμικό κοινό 54,9%. Ενώ το 2016, όπου η χώρα μας όπως και φέτος δεν είχε καταφέρει να προκριθεί στον τελικό, η τηλεθέαση είχε σημειώσει  το 31,3 % στο γενικό σύνολο και το 39,8 % στο νεανικό κοινό.

26 σκέψεις για το “Eurovision 2018: Στα ύψη η τηλεθέαση του μεγάλου τελικού!

  1. Αυτά να τα βλέπουν εκεί στην ΕΡΤ μπας και αποφασίσουν επιτέλους να ασχοληθούν πραγματικά.. ο κόσμος όταν έχει ενδιαφέρον αγαπάει και αγκαλιάζει το θεσμό..

    1. Δεν πρόκειται να ασχοληθούν. Ξέρουν ήδη τη δυναμική του διαγωνισμού στην Ελλάδα, δεν είναι ηλίθιοι. Τους είναι αδιάφορος και εκενυριστικός ως αντίθετος προς την ιδεολογία τους.

      1. δεν διαφωνώ Μάριε.. δυστυχώς είναι έτσι.. δεν τους ζήτησε κανείς να ασχοληθούν οι ίδιοι.. όπως έχω ξαναπεί, αφού τον αντιμετωπίζουν ως κάτι ευτελές είναι εγωιστικό να ασχολούνται οι ίδιοι με το διαγωνισμό. ας αναθέσουν την όλη προσπάθεια σε ανθρώπους που τον αγαπούν είμαι σίγουρος πως και μέσα στην ερτ θα υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι.. αφού τους χαλάει, ας αφήσουν λοιπόν την αρμοδιότητα επιλογής σε κάποιον άλλον είναι πολύ εγωιστικό να συγκεντρώνεις στα δικά σου χέρια την ευθύνη για κάτι που δεν το αγαπάς. μην ασχολείσαι με αυτόν, και άσε άλλα στελέχη σου να ασχοληθούν που το αγαπάνε περισσότερο. ξέρουν πάρα πολύ καλά ότι και εθνικό τελικό να διοργανώσουν, με αρκετούς τραγουδιστές και μουσικά είδη και να κάνουν και καλό στήσιμο μπορούν και να βρούν και άνετα χορηγίες και να μη βάλουν μία.. αλλά όπως είπες τα ξέρουν αυτά, έλλειψη διάθεσης είναι. δε θέλουν. γιαυτό λοιπόν, ας το δώσουν σε άλλους ανθρώπους, επιτέλους, το φωνάζουμε τόσα χρόνια.

        1. Μα ήταν σε άλλους ανθρώπους, στο MAD και το πήραν πίσω γιατί είναι αντίθετοι ΚΑΙ στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Είναι πολυμέτωπη η επίθεση της ηλιθιότητας.

          1. Μάριος το ξέρω. εγώ είπα να αναθέσουν σε άλλα άτομα, δικά τους, μέσα στην ερτ εννοώ την όλη διαδικασία σχεδιασμού και αναζήτησης του κατάλληλου εκπροσώπου στον διαγωνισμό. οι συγκεκριμένοι και αναφέρομαι στα ηγετικά στελέχη σε αυτούς που αποφασίζουν και κατευθύνουν το σχεδιασμό της εκπροσώπησης, δεν θέλουν να ασχοληθούν. στο κάτω κάτω διορισμένοι είναι εκεί και δεν ξέρουμε και με τί κριτήρια.. είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν μόνιμοι υπάλληλοι εκεί στην ερτ που αγαπάνε το διαγωνισμό. σε αυτούς ας το αναθέσουν λοιπόν.

          2. Η ζημιά έχει ήδη γίνει πια. Θα χρειαστούν χρόνια για να αποκτήσει πάλι αξιοπιστία το προιόν.

      2. Κόψε τα ναρκωτικά βρε φιλελέ τρολάκι της συμφοράς.

        Πρώτα από όλα, η Eurovision είναι Διοργάνωση της EBU. Αν δεν ξέρεις τι είναι η EBU πήγαινε να ενημερωθείς. Κατά τα άλλα, το να μας λες ότι ο Διαγωνισμός ”Τους είναι αδιάφορος και εκενυριστικός ως αντίθετος προς την ιδεολογία τους.” μόνο για γέλια είναι. Λες και η ΕΡΤ σταμάτησε τη χρηματοδότηση μόλις ήρθε η παρούσα Κυβέρνηση και όχι από τότε που ξεκίνησε η ”κρίση”. Αλλά αν έπεφταν πολλά χρήματα, θα έβγαιναν οι φίλοι σου οι κατίνες να πούνε ότι ”η Κυβέρνηση πετάει τα λεφτά του κοσμάκη”.

        Εκεί που μιλάς για την ηλιθιότητα, προφανώς αναφέρεσαι στη δική σου!

  2. Για αυτούς που λένε η ΕΡΤ να αποσυρθεί αφού δεν ασχολείται με τον διαγωνισμό, η απάντηση υπάρχει στους αριθμούς της τηλεθέασης που βλέπουμε στο άρθρο.
    Τρελή είναι να χάσει το παραδάκι από τα έσοδα ενος κερδοφόρου προγράμματος που στην χειρότερη των περιπτώσεων η τηλεθέαση στον τελικό φτάνει περίπου στο 30%;;;

    Ούτε θα βρει χορηγούς, ούτε θα κάνει εθνικούς τελικούς, ούτε θα παρέχει καμία υποστήριξη στην συμμετοχή έμψυχη και μη, που μας εκπροσωπεί. Θα “ακούει” ό,τι ακούει από εμάς για κάποιους μήνες και από τα live κι ύστερα θα τα “φορτώνονται” όλα μα όλα οι καλλιτέχνες που θα βρίσκονται στη σκηνή μόνον με τις δικές τους δυνάμεις και δυνατότητες.
    Και φυσικά την επόμενη χρονιά, φτου κι απ’ την αρχή…

  3. Δεν ξερω αν η ΕΡΤ το παρει αλλιως μετα την τοσο μεγαλη τηλεθεαση που διορθωστε με αν κανω λαθος νομιζω ειναι η μεγαλυτερη των τελευταιων ετων και μαλιστα με την Ελλαδα να μην διαγωνιζεται, αλλα λογω της Ελενης Φουρειρα αναζωπυρωθηκε το ενδιαφερον του μεσου Ελληνα τηλεθεατη για τον διαγωνισμο. Φανταζομαι οτι το ενδιαφερον των καλλιτεχνων του χρονου να ειναι πιο εντονο και οι δισκογραφικες οπως και οι συνθετες να το παρουν πιο ζεστα. Καλως κακως απο την ΕΡΤ δεν μπορουμε να περιμενουμε πολλα. Το θεμα ειναι να δειξουν και οι αλλοι εμπλεκομενοι λιγο μεγαλυτερο ζηλο μετα την επιτυχια της Φουρειρα. Και οι δισκογραφικες να προτεινουν καλυτερα τραγουδια, και οι καλλιτεχνες να το δουν αλλιως και να συμμετασχουν σε εναν πιθανο ελληνικο τελικο, και οι χορηγοι να χωσουν χρηματα.

    1. Τι “ζήλο” και πόσο “ζήλο” να δείξουν οι δισκογραφικές από τη στιγμή που αυτός (ΕΡΤ) που έχει στα χέρια του το προϊόν που λέγεται Eurovision δεν ασχολείται και δεν έχει καμία πρόθεση να ασχοληθεί;
      Είναι σαν να έχεις απαίτηση π.χ ο νοικάρης ενος διαμερίσματος να δείξει περισσότερο ενδιαφέρον για το σπίτι, απ’ ότι ο ιδιοκτήτης.

      Η ΕΡΤ δεν πρόκειται να κάνει τίποτα παραπάνω απ’ ότι έκανε και φέτος.

  4. Παιδιά συμφωνο απόλυτα με όλους σας,κατά την ταπεινή μου άποψη πιστεύω ότι η απογοήτευση και η απέχθεια μεγάλης μερίδας Ελλήνων προς την eurovision, οφείλεται καθαρά στην ΕΡΤ και στον τρόπο που χειρίζεται το θέμα. Όσο όμως η ΕΡΤ αδιαφορεί δεν μπορεί να γίνει κάτι ουσιαστικό ότι συμμετοχή και να στείλουμε, γιατί δυστυχώς ενώ έχουμε αξιοπρεπεστατους τραγουδιστές οι οποίοι θέλουν να πάνε και μάλιστα θέλουν να ακούστουν και live π.χ stereo soul και άλλοι, δεν τους δίνεται η ευκαιρία να ακουστούν και να επιλεχθουν από το κοινό, αλλά και να τους δωθεί η ευκαιρία να πάνε η μόνη στηριξη που θα εχουν είναι από το κοινό, Τέλος θέλω να καταλήξω ότι τα 2 σωματεία μας πρέπει ενωμένα να στηρίζουν οποία προσπάθεια γίνεται από τους καλλιτέχνες γιατί, μόνο οι φανς και ο κόσμος (και αυτό όχι πάντα) στηρίζει την την σημμετοχη και την προσπάθεια τον καλλιτεχνών μας. Η ΕΡΤ όχι μόνο αδιαφορεί πλήρως, αλλα δεν κρατά ούτε τα προσχήματα, Πως να έχει ψυχολογία μετά ο καλλιτέχνης να βγει να τραγουδήσει; Όταν γνωρίζει ότι προσπαθεί μόνος του; Για αυτό σας λέω παιδιά του Infe συνεχίστε να στηρίζεται τους καλλιτέχνες μας.

  5. Είναι η πρώτη φορά που το λέω, αλλά η Ελλάδα πρέπει να μείνεις εκτός του χρόνου. Δεν έχει νόημα. Όσο παραμένει υποβαθμίζει περισσότερο το προιόν. Ήδη φέτος είδαμε μηδενικό ενδιαφέρον από πρώτα ονόματα και κατάθεση συμμετοχών μόνο από τριτοτέταρτα. Μετά τη φετινή αποτυχία και την καταφανή μηδενική στήριξη της ΕΡΤ, του χρόνου δεν θα υπάρχουν ούτε αυτά. Πίστευα ότι μία αλλαγή στην ομάδα που χειρίζεται το θέμα θα μπορούσε να βελτιώση τα πράγματα. Η ζημιά όμως έχει ήδη γίνει. Το προιόν ήδη απαξιώθηκε και θα πάρει χρόνια να χτίσει πάλι την αξιοπιστία του, όπως είχε γίνει στα τέλη της δεκαετία του ’90. Πήγαμε 20 χρόνια πίσω. Όταν κάποιοι τα λέγαμε ότι θα υπάρχουν συνέπειες από τις συνεχείς αστοχίες της ΕΡΤ, κάποιοι άλλοι έλεγαν ότι “οφείλουμε” να στηρίζουμε τις επιλογές της κρατικής τηλεόρασης. Ας μείνουν λοιπόν και αυτοί σπίτι τους του χρόνου να δουν τον διαγωνισμό από την τηλεόρασή τους.

  6. Να πω και κάτι ακόμη που τις τελευταίες μέρες σκέφτομαι.. σκεφτήκατε ποτέ να μην αποκλείστηκε το τραγούδι μας αυτό καθεαυτό αλλά η ερτ?? ή μήπως οι παλινωδίες της δεν έχουν φτάσει στα αυτιά της ebu ή μήπως ο τρόπος που αντιμετωπίζει το διαγωνισμό δεν έχει φτάσει μέχρι τ αυτιά τους. εγώ πιστεύω ότι ο αποκλεισμός δεν ήταν του τραγουδιού, ήταν της ερτ.. στην ερτ έδειξαν την πόρτα.. και αν κερδίσει η ελλάδα πως να εμπιστευτούν ένα τέτοιο φορέα για τη διοργάνωση.. εγώ σκέφτομαι ότι και λόγω ερτ έπεσε τόσο χαντάκωμα από τις επιτροπές..

    1. Αυτό ακριβώς που είπες!!! Έτσι και κερδίσουμε, με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ΕΡΤ αυτή τη στιγμή να ειστε σίγουροι ότι θα διοργανώσουμε τον χειρότερο διαγωνισμό της 20ετίας. Αν δεχτούν στην ΕΡΤ να το διοργανώσουν. Ήδη φαντάζομαι ότι θα τρέχουν μέχρι τελευταία στιγμή για τα πάντα. Για τον τοπο διεξαγωγής, για το λογότυπο, για όλα.

  7. Οταν στη βουλγαρια η εσωτερικη τους επιλογη κραταει 3 μηνες, και στην Ελλάδα, η ομαδα της eurovision ανακοινωθηκε μια βδομαδα πριν τον εθνικο τελικο “φαντασμα”, καταλαβαινεις γιατι η μια τα παει πολυ καλα καθε χρονο και η αλλη αποκλειεται. Εχουμε γυρισει 20 χρονια πισω, η eurovision ειναι κοντρα στα πιστευω των κομματόσκυλων που εχουν επιτελικες θεσεις, και οσο ειναι εκει δεν θα δουμε ουτε καν δεκαδα….

  8. Με αφορμη την επιτυχια του Ισραηλ,που μονο τυχαια δεν μπορει να θεωρηθει, θεωρω πως και στην εθνικη μας επιλογη πρεπει να ακολουθησουμε τα προτυπα τους. Δηλαδη η ΕΡΤ να διοργανωσει (εστω low budget) ενα σοου τυπου the rising star/the voice απ’οπου ο νικητης θα οριστει εκπροσωπος της χωρας στην επομενη Eurovision και θα γραφτουν τρια τραγουδια για αυτον απο διαφορετικους καταξιωμενους συνθετες απ’οπου το κοινο θα επιλεξει ενα απο αυτα σε εθνικο τελικο λιγους μηνες μετα.
    Ετσι θα διασφαλισουμε αφ’ενος το να εχουμε εναν πραγματικα ταλαντουχο καλλιτεχνη, ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι αφου ουσιαστικα θα τον εχουν επιλεξει.
    Ας το σκευτουν εκει στην Ερτ.
    Οσες φορες εκπροσωπηθηκαμε απο παιδια των ταλεντ σοου ειμασταν τουλαχιστον ικανοποιημενοι. (Καλομοιρα,Λουκας Γιωρκας,Μαρια Ελενα)
    Μιας και η Panik Records ειναι η μονη που ενδιαφερεται για τον θεσμο ας ηγηθει μιας τετοιας προτασης και ας βαλει και τους καταλληλους χορηγους για να γινει αυτο.
    Αλλωστε η κλασσικη διαδικασια επιλογης φετος αποδειχθηκε παρωδια ,δεν εχουμε κατι να χασουμε. Υπαρχουν τοσα ταλαντουχα παιδια εκει εξω.
    Η ΕΡΤ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ EUROVISION ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΛΕΘΕΑΣΕΙΣ–> ΕΣΟΔΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.
    Εαν τα παιδια στο infee συμφωνουν ας παρουν την πρωτοβουλια ως επισημο σωματειο να προτεινουν κατι τετοι στην Ερτ ακομη κι αν βρουν τοιχο

    1. Και έτσι μπορεί να σου κάτσει και έτσι μία άγευστη παρουσία ικανή μόνο για άνοιγμα προγράμματος στα μπουζούκια (όπως αυτό ο Λέοντος πριν δύο χρόνια). Εξάλλου και η Μαρία Έλενα Κυριάκου από κάτι τέτοιο βγήκε.

      1. Το θεωρω εξαιρετικα δυσκολο με την ανοργανωσια αυτης της ΕΡΤ να μπορεσουμε να προσελκυσουμε ενα ονομα για να μας εκπροσωπησει.Αρα παμε σε λυση νεου καλλιτεχνη. Εαν ο κοσμος θελει να στειλουμε παιδι για ανοιγμα στα μπουζουκια ας στειλει,που προσωπικα με διακυβευμα την εκπροσωπηση πιστευω οτι θα επελεγε πιο σωστα. Γιατι βρε Μαριε ποσο σπιθανο ειναι η Πανικ να κατεβασει εναν τετοιο που λες σε εθνικο τελικο. Τουλαχιστον ο κοσμος δεν θα γκρινιαζει επειδη θα τον εχει επιλεξει. Αλλα και παλι θα παει με τραγουδι επιλεγμενων συνθετων και οχι με οτι τριτοτεταρτο τραγουδι μπουζουκιων μπορει ο ιδιος να κατεβει σε εναν εθνικο τελικο και να κερδισει.Γιατι προσωπικα εκτιμω πως απο του χρονου δεν θα υπαρχουν τα ιδια αυστηρα κριτηρια απο την ΕΡΤ λογω φετινου φιασκου με τον εθνικο τελικο.
        Προσωπικα θεωρω πως υπαρχουν φωναρες που μπορει να κατεβουν σε εναν εθνικο τελικο με αδιαφορα τραγουδια και αφωνοι με καλουτσικα.Γιατι μην μου πεις πως εαν η Τερζη ,αν και αξιοπρεπεστατη, φωνητικα πλησιαζε την Σερβα ή τον Αλβανο υπηρχε περιπτωση να μεινουμε εκτος τελικου με τετοιο τραγουδι?

        1. Το πρόβλημα του ελληνικού τραγουδιού δεν ήταν η φωνή, ήταν η παρουσίαση.
          Επιμένω ότι η Ελλάδα πρέπει να αποχωρήσει του χρόνου.
          Μεγάλο όνομα δεν μπορεί να προσελκύσει πια όντως, δεν πρόκειται να κάνει καμία διαδικασία talent show και το ξέρεις, και η απευθείας ανάθεση στην Panik θα δημιουργήσει πολλές αντιδράσεις.

    2. Που να διοργανώσει τέτοιο πράγμα η ΕΡΤ;Εδώ δεν έχει στούντιο να κάνει έναν αξιοπρεπή τελικό και χρησιμοποιεί κάτι κλειστοφοβικά σκοτεινά στούντιο με σκαλωσιές,άσε καλύτερα!Εν έτει 2018 όλα αυτά.Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει είναι outsourcing της διαδικασίας επιλογής σε ένα μεγάλο ιδιωτικό κανάλι όπως κάνει η Ουκρανία.

      1. Μια λυση θα ηταν αν αναλαμβανε με αρχικα αναθεση της εκπροσωπησης στην Πανικ μεσω της προσελκυσης χορηγων που ενδιαφερονται για τον διαγωνισμο και διαφημησεων στην ΕΡΤ να στησει κατι τετοιο σε συνεργασια με την ιδια την Ερτ.Και δεν αναφερομαι στο broadcast και την καλλιτεχνικη επιτροπη εκ μερους ΕΡΤ και τα υπολοιπα απο την εταιρια. Δεν χρειαζεται κατι το υπερπολυτελες, ακομη και μεσα απο κατι απλο μπορουν να βγουν διαμαντακια.
        Αυτο κατ’εμε θα ηταν το ιδανικο γιατι θεωρω πως φετος ειμασταν τυχεροι στην ατυχια μας με ενα καλο τραγουδι οστωσο, αλλα προβλεπω οτι καθε χρονος θα ‘ναι και χειροτερα καθως η ανοργανωσια της ΕΡΤ θα ωθει ολο και πιο μακρυα των ενδιαφερον των εταιριων για τον διαγωνισμο.
        Ειναι αναγκη να εκμεταλλευτουμε την φετινη χρονια και την επιτυχια της Κυπρου οπου το ΡΙΚ επιασε 95ρια σε τηλεθεασεις και την προβολη σε κορυφαια ΜΜΕ που πηρε η Κυπριακη συμμετοχη επι μερες για να πειστει η ΕΡΤ οτι το προιον Eurovision μπορει να γινει ακρα εμπορικο και να ταρακουνηθουν λιγο . Ονομα φιρμα ειναι απιθανο κατ’εμε να προσπαθησει να παει με εμας (ισως με Κυπρο αλλα οχι Ελλαδα) εξαιτιας της αδιαφοριας της ΕΡΤ ,οποτε ο νεος καλλιτεχνης ειναι μονοδρομος.
        Καταλαβαινω τα οσα λες που ειναι απολυτως πραγματικα αλλα το σωματειο που πραγματικα ενδιαφερεται θα πρεπει να πιεσει για να δημιουργηθει επιτελους η παραμικρη δομη οργανωσης για μια καλη ελληνικη εκπροσωπηση. Στην τελικη ας πιεσουμε να την δωσει σε ιδιωτικο καναλι.

      2. Να το δώσει σε ιδιωτικό κανάλι. Τα πράγματα σίγουρα θα είναι καλύτερα. Αλλά είδαμε και το mad τι έκανε. Επι τρείς χρονιές με μια προχειροδουλειά που στήθηκε σε μια βδομάδα και που προκάλεσε την αρχή του κακού (εκτός από τους Κόζα μόστρα). Πώς θα σας φαινόταν κάποιος ίσως ιντερνετικός διαγωνισμός τύπου σαν Μαρίνο φέτος, αλλά όπου να ακούμε τους καλλιτέχνες live με κάποιο τρόπο;

        1. Οχι. Ενας ιντερνετικος διαγωνισμος θα προσελκυε αταλαντους youtubers που τραγουδανε στο μπανιο τους και σε καραοκε και στο τελος θα κερδιζε αυτος με το μεγαλυτερο fanbase. Ασε που ετσι δημιουργεις τις προυποθεσεις να μην κατεβει κανενα μεγαλο ονομα σε μια τετοια χαμηλου επιπεδου διαδικασια, ποιος σοβαρος τραγουδιστης θα επαιρνε μερος σε ενα διαγωνισμο που θα υπηρχαν ολοι οι κομμενοι του x factor και ποιος σοβαρος συνθετης θα εστελνε το τραγουδι του σε τετοιο μετεφηβικο διαγωνισμο αταλαντοσυνης.

  9. Η ΕΡΤ δεν θέλει να ασχοληθεί βρε παιδιά!Είναι δημόσια υπηρεσία πια και όχι το κρατικό μας κανάλι.Υπάρχει για να σιτίζονται τα κομματόσκυλα και να απολαμβάνουν τα προνόμια του δημοσίου.Αν προσθέσεις ότι η eurovision είναι αντίθετη στη μιζέρια των σημερινών διοικούντων έδεσε το γλυκό.Το όραμα τους είναι να μας εκπροσωπήσει η Κική,κομμώτρια από το Αιγάλεω που ασχολείται ερασιτεχνικά με το τραγούδι(Argo καλή ώρα) ή κανένα συγκρότημα που τραγουδάει στα φεστιβάλ της κνε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.