Ολοκληρώθηκε προ ολίγου ο τελικός του Destination Eurovision 2019, ο οποίος ανέδειξε νικητή τον Bilal Hassani με το τραγούδι Roi ο οποίος θα εκπροσωπήσει την Γαλλία στον επόμενο διαγωνισμό της Eurovision στο Τελ Αβίβ.
Μετά την διεξαγωγή των δυο ημιτελικών ένα σύνολο από 4 καλλιτέχνες είδαν την πρόκριση από κάθε ημιτελικό γύρο. Στον μεγάλο τελικό διαγωνίστηκαν 8 καλλιτέχνες για το χρυσό εισιτήριο για το Τελ Αβίβ.
ο αποτέλεσμα της αποψινής κρίθηκε κατά 50% από το televoting και κατά 50% από μια δεκαμελή διεθνή κριτική επιτροπή. Παρουσιαστής της αποψινής βραδιάς ήταν ο Γαλλο-Καναδός Garou, ενώ στην αποψινή βραδιά συμμετείχε και ένα τριμελές panel από Γάλλους καλλιτέχνες οι οποίοι σχολίαζαν τις συμμετοχές χωρίς όμως να έχουν δικαίωμα να ψήφου. Οι καλλιτέχνες αυτοί είναι οι Christophe Willem, André Manoukian, Vitaa οι οποίοι είναι αρκετά πετυχημένοι Γάλλοι τραγουδιστές.
- Chimène Badi – Là-haut
- Silvàn Areg – Allez leur dire
- The Divaz – La voix d’Aretha
- Emmanuel Moire – La promesse
- Doutson – Sois un bon fils
- Seemone – Tous les deux
- Bilal Hassani – Roi
- Aysat – Comme une grande
Οι 8 καλλιτέχνες εκτός από τα τραγούδια τους που προορίζονταν για τον διαγωνισμό της Eurovision τραγούδησαν και από ένα cover τραγουδιού της Eurovision :
- Chimène Badi – Ne partez pas sans moi (Céline Dion)
- Silvàn Areg – C’est le dernier qui a parlé (Amina)
- The Divaz – Waterloo (ABBA)
- Emmanuel Moire – Euphoria (Loreen)
- Doutson – J’ai cherché (Amir)
- Seemone –“L’oiseau et l’enfant” de Marie Myriam
- Bilal Hassani – Fuego(Eleni Foureira)
- Aysat – Fairytale (Aleksander Rybak)
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα της κριτικής επιτροπής και του κοινού. Η κριτική αποτελούνταν από τους :
- Rona Nishliu – (Albania 2012)
- Olga Salamakha – Αρχηγός Αποστολής Λευκορωσίας
- Alex Panayi – (Cyprus 1995 και 2000)
- Christoph Pellander – Αρχηγός Αποστολής (Germany)
- Michael Kealy – Αρχηγός Αποστολής (Ireland)
- Doron Medalie – στιχουργός και συνθέτης του “Toy” (Israel)
- Nicola Caligiore – Αρχηγός Αποστολής (Italy)
- Ekaterina Orlova – Αρχηγός Αποστολής (Russia)
- Beatriz Luengo – τραγουδίστρια,χορεύτρια,κωμικός (Spain)
- Reto Peritz – Αρχηγός Αποστολής (Switzerland)
TA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΑΖΙ
Ας θυμηθούμε την νικητήρια εμφάνιση του Bilal που του χάρισε το εισιτήριο για το Τελ Αβίβ.
https://www.youtube.com/watch?v=tCJRigN2DmI
Παρακολουθήσαμε μία παρωδία. Ένας Youtuber που τυγχάνει και να “τραγουδάει” με ένα μετριότατο τραγούδι, το οποίο καταποντίστηκε στις επιτροπές, σάρωσε στο televoting λόγω λυσσασμένων θαυμαστών, ή μάλλον πελατών στο χιλιοφορεμένο κολπάκι περί διαφορετικότητας που πουλάει, και μάλιστα ούτε καν με έναν έξυπνο ή πρωτότυπο τρόπο. Υπό αυτές τις συνθήκες εξαρχής δεν υπήρχε περίπτωση να κερδίσει κανένας άλλος. Δεν υπήρχε, λοιπόν, λόγος να στηθεί όλο αυτό το θέατρο.
Δεν πρόκειται να κάνει τίποτα στο Tel Aviv, όπου δεν θα υπάρχουν οι θαυμαστές του για να τον σώσουν. Ήδη οι χαμηλότατες βαθμολογίες από τις επιτροπές είναι κακός οιωνός.
Καλό φαίνεται το τραγούδι! Θα δείξει αν θα περάσει τελικό! Άσχετο αυτή που έδωσε την βαθμολογία απο την Αλβανία είναι αυτή που είχε ταα περίεργα τα μαλλιά και που βγηκε 5η? Δεν την αναγνώρισα καθόλου.
Χμμμ…σαν τραγούδι δεν το πετάς, αυτός έχει μια συμπαθητική φωνούλα, αλλά, δεν εχει ένταση και μεγάλη έκταση, και το τραγούδι το χρειάζεται! Κακό δεν είναι!
Είναι από αυτά που χρειάζονται μια καλή σκηνική παρουσίαση για να τα πάνε καλύτερα!
Αυτός θα αγαπηθεί και θα προτιμηθεί με τον καιρό απο τους φανς και μπορεί να τα πάει καλά στον τελικό! Έχει κάτι πάνω στη σκηνή και νομίζω ότι το θέλει πολύ!
Ακριβώς το αντίθετο, δεν έχει κανένα σκηνικό εκτόπισμα. Και αυτό δεν βελτιώνεται.
H κρίση σου, είναι αποδεδειγμένα αποτυχημένη …από πέρσι! Τα ιδια έλεγες και για την Φουρειρα και την Νέτα περί σκηνικής παρουσίας κτλ και είδαμε τα αποτελέσματα όλοι!
Δεν είπε κανείς ότι είναι ότι πιο πρωτότυπο ως σκηνική παρουσία, αλλά ο τύπος έχει κάτι που κεντρίζει το ενδιαφέρον πάνω στην σκηνή! Και δεν χρειάζεται να βελτιώσει κάτι, απλά να δουλέψει καλά το όλο στυλ του και να μείνει πιστός σε αυτο!
Αυτο δεν εκανε και η Νέτα, η Ντάνα ή η σερβα με το Molitva? Μέσω της εικόνας τους που την διαχειριστηκαν σωστά…τα πήγαν περίφημα! Άπλα εσύ γκρινιάζεις ως συνήθως…
Η Γαλλία δυστυχώς έχασε μια ευκαιρία για διάκριση με τη Seemone! Απίστευτο τραγούδι με ανατριχιαστικη ερμηνεία. Μακάρι να τη δούμε στο μέλλον στη eurovision!
Μαριε κανείς λάθος! Δεν είπαμε οτι είναι τέλειο αλλά είναι καλό και με πολύ δουλειά σίγουρα θα θα πάει καλα. Πίστεψε με θα κάνει αίσθηση φέτος η Γαλλία! Αν και σίγουρα σε πολλούς δεν θα αρέσει ο συγκεκριμένος αλλά τι να κάνουμε γουστα είναι αυτά. Μην κρίνεις μόνο απο την εμφάνιση και απο το τι κάνει στο Youtube, είναι δικαίωμα του. Συγνώμη που είπα πριν για το αν θα περάσει στον τελικό. Το ξέχασα οτι ειναι μεσα στις big5.
Το χάρισμα στη σκηνή δεν βελτιώνεται,ή το έχεις ή όχι. Αυτός δεν το έχει. Συν η καταφανής αντιγραφή της Κοντσίτα, συν ο σκανδαλώδης τρόπος με τον οποίο “έστησε” το televoting για να κερδίσει. Για όλα αυτά σήμερα πέφτει τρελό θάψιμο στα σχόλια σε όλα τα site.
Το τραγούδι έχει ένα πιασιαρικο χαριτωμένο τεμπο…η ερμηνεία θέλει παρααα πολύ δουλειά ακόμα και για να το υποστηρίξει αξιοπρεπως γιατί σε πάρα πολλα σημεία κλαταρει. Δυστυχώς για μένα το περιεχόμενο είναι απλά επιφανειακο. Δηλαδή έλεος πια με τα τραγουδάκια περί ταυτότητας και προσωπικής ενδυναμωσης με εφηβικο ύφος. Παρόλα αυτά εύχομαι να δουλέψουν πάνω στο τραγούδι φωνητικά και ερμηνευτικα τουλάχιστον να αναβαθμιστεί σε αυτό το επίπεδο γιατί οκ δεν είναι τελείως αδιάφορο.
Προσπαθώ να σιγοψιθυρίσω το συγκεκριμένο τραγούδι αλλά δε μου βγαίνει. Δε σου μένει καν η μελωδία.
Τέλος πάντων, αυτά είναι τα αποτελέσματα όταν τα κριτήρια επιλογής/ψήφου σε ένα μουσικό διαγωνισμό δεν είναι αμιγώς καλλιτεχνικά ή μουσικά, αλλά έχουν να κάνουν αποκλειστικά με το “φαίνεσθαι”.
Καλή επιτυχία.
Επειδη καποιοι εχετε μια αποψη μην απαιτειτε απο ολους να εχουν την ιδια γιατι δεν την εχουν.Και εαν μια τοσο μεγαλη πληοψηφια στην Γαλλια το στιριξε τοσο πολυ, το πιο πιθανον ειναι και παντου να ειχε μεγαλυτερη αποδοχη απο τους αντιπαλους του.
Και δεδομενου το ποσο μεγαλη ειναι η Γαλλια και ενεργη στα του διαγωνισμου, μονο γελοιο ειναι να λεμε οτι καθορισε το αποτελεσμα το οτι εχει καποιυς subscriber στο youtube !!!
Φετος η Γαλλια παει για διακριση τον Μαϊο μετα απο χρονια, θα με θυμηθειτε …
Δεν ξερω τι λετε, εμενα το τραγουδι μου αρεσε αναμεσα σε εναν τελικο βαρετων τραγουδιων ή τραγουδιων χωρις στιγμα.
ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επανελαβαν το ΠΕΡΣΙΝΟ ΛΑΘΟΣ/ΦΙΑΣΚΟ οι Γαλλοι !!
Ελεος με την Seemone ,σαν αδυναμη βραχνιασμενη τραγουδουσε το βαρετο τραγουδι της που απο καπου ειναι κλεμμενο (αθ το βρω) και καλως δεν πηγε
Για εμενα κερδισε το καλυτερο τραγουδι χθες, και δεν ειναι τυχαιο ο μεγαλος αριθμος που το ψηφισαν στην Γαλλια και τσακισαν τις στημενες επιτροπες που εστησαν τις ψηφους τους ετσι ωστε να διασφαλισουν αυτο,αλλα δεν το καταφεραν τελικα.
Ο/Η καλλιτεχνις θα σταθει και ως περσονα πιστευω και θα κερδισει τους φανς τον Μαϊο, πιστευω σε διακριση τον Μαϊο.
Η Γαλλία είναι πλήρως αδιάφορη για το διαγωνισμό, και οι φετινές τηλεθεάσεις ήταν πολύ χαμηλές. Καμία πλειοψηφία δεν τον στήριξε στη Γαλλία, σε ένα televoting με ελάχιστη συμμετοχή καθόρισαν το αποτέλεσμα οι φανατισμένοι οπαδοί του που ψήφισαν μαζικά.
Το τραγουδι δεν ειναι κακο, ο ερμηνευτης δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο αλλα σιγουρα δεν θα περασει απαρατηρητος. Προβλεπω πως φετος θα ειναι η τριτη και τελευταια χρονια που θα κερδισει τραγουδι βασισμενο στην περσονα του ερμηνευτη. Το trend που ξεκινησε προπερσι με τον Sobral “εκκεντρικος, ιδιαιτερος, αγνοω μοδες και styling και ειμαι αυτο που ειμαι, παρεμπιπτοντως και καρδιοπαθης” συνεχιστηκε περσι με την Νετα “παχυσαρκη που παντα ο κακος ντουνιας με εκμεταλλευοταν και παρτε και ολιγον απο κινημα me too” ενδεχομενως θα ολοκληρωθει φετος με μια νικη του Bilal που θα μας μιλαει απο σημερα και στο εξης οπου σταθει και οπου βρεθει σε ολη την προγιουροβιζιονικη περιοδο για το bulling που ετρωγε απο μικρος για την εμφανιση του, τα γουστα του και ολα τα σχετικα. Εχει αποδειχθει αλλωστε οτι αυτα τα trends κρατανε κατα μεσο ορο 3 χρονια στη eurovision και μετα μολις επελθει κορεσμος ξεπεταγεται και κερδιζει κατι ολοτελα διαφορετικο σε στυλ. Βλεπε τα trends των εθνικ τραγουδιων (περιοδος Σετραμπ μέχρι Παπαριζου) που μολις κορυφωθηκε ο κοσμος το ξεπερασε και ανεδειξε ξαφνικα εναν ολοτελα διαφορετικο νικητη-τους Λορντι, ή τα trends της μπαλαντας που επανερχονται και αναδεικνυουν νικητες συχνα πυκνα για 2-3 συνεχομενα χρονια στην ιστορια του διαγωνισμου. Δεν αποκλειω λοιπον καθολου μια νικη της Γαλλιας φετος, οχι γιατι το τραγουδι θα ειναι το καλυτερο απ ολα, απλα γιατι θα πατησει στην ιδιαιτεροτητα του, με τον τροπο που το εκανε και ο Σομπραλ και η Νετα. Και απο το 2020 πλεον, ειμαι σιγουρος οτι ο κοσμος θα εχει βαρεθει την ταση αυτη και θα αναδειξει νικητηριο τραγουδι σε τελειως διαφορετικο στυλ στο Παρισι..
Ενα αδιάφορο τραγούδι τόσο συνθετικά οσο και στιχουργικα που αν δεν ερμηνευοταν από τον συγκεκριμένο δε θα ειχε επιλεχθεί καν να είναι στο Destination Eurovision. Και αναφέρομαι μόνο στο ολο του στυλ γιατί από φωνή έχει μια basic οκ φωνή χωρις κατι ιδιαίτερο και μάλιστα δυσκολεύεται κιόλας. Εντύπωση μου κάνει που το έγραψαν οι Madame Monsieur. Η ψήφος των επιτροπών αντιπροσωπευτικοτατη του επιπέδου των τραγουδιών. Θα δει η Γαλλία το λάθος της το Μάιο πιστεύω. Κρίμα γιατί είχαν 2-3 Καλα τραγούδια (πέρυσι το destination Eurovision ήταν κατά πολύ ανώτερο) Όπως το “Tous Le Deux” το “La Haut” κ εμενα προσωπικά μου άρεσε και το “Allez Leur Dire”.
Απογοήτευση δυστυχώς. Η Γαλλία είναι μια από τις αγαπημένες μου χώρες στο θεσμό και νομίζω η φετινή της επιλογή είναι από τις χειρότερες για το προσωπικό μου πάντα γούστο.
Ένα μέτριο ποπ τραγούδι, ένας κάτω του μετρίου τραγουδιστής, χωρίς καλλιτεχνικό εκτόπισμα επί σκηνής, χωρίς κάτι να σε συνεπαίρνει στα 3 λεπτά που είναι στη σκηνή. Ένα τραγούδι που είναι βιωματικό θέλει μια δυνατή ερμηνεία για να μεταδώσει το μήνυμα και ο Bilal μοιάζει περισσότερο με ερασιτέχνης με πολυ περιορισμένες καλλιτεχνικές δυνατότητες τόσο φωνητικά όσο και ερμηνευτικά. Φυσικά έχουμε δει τραγουδιστές με φωνητικές δυνατότητες αντίστοιχες του Bilal να τα πάνε καλά, αλλά είχαν ή καλύτερα τραγούδια, ή πιο δυνατές σκηνικές παρουσίες ή κάποιο χάρισμα. Ο Bilal τα έχει όλα στην καλύτερη μέτρια και σίγουρα αδιάφορα.
Οι κριτικές επιτροπές θα το μαυρίσουν και τον Μάιο και οι όποιες ψήφοι του κοινού που όταν μιλάμε για Γαλλία δεν μπορούμε να είμαστε και πολύ αισιόδοξοι, δεν νομίζω να αρκούν για να αποφύγει μια από τις τελευταίες θέσεις.
Μία μαλακία και μισή
Ένα παντελώς αδιάφορο τραγούδι, ερμηνευμένο (;) από έναν άφωνο και ατάλαντο τραγουδιστή, ο οποίος επελέγη για να δείξει η Γαλλία, η “terre d’accueil” (χώρα υποδοχής), όπως της αρέσει να αυτοχαρακτηρίζεται ότι αγαπά τους μουσουλμάνους, τους ομοφυλόφιλους, τις drag queen και όλες τις λοιπές μειονότητες και, φυσικά, για να πικάρει και λίγο το Ισραήλ.
Το τραγούδι είναι μάπα. Αυτός δε βλέπεται ούτε ακούγεται. Φτάνει πια με τη διαφορετικότητα & τα μηνύματά της. Βγάζω σπυριά όταν ακούω συμμετοχή της Γαλλίας να περιέχει αγγλόφωνο στίχο. Ιεροσυλία!
Ανύπαρκτο τραγούδι, ανύπαρκτη φωνή και σκηνική παρουσία. Αν έστελναν τη Seemone, τον Silvan ή τις Divaz σίγουρα θα είχαν ελπίδες να μην πατώσουν, τώρα καμία. Κρίμα να επιλέγει κάτι τέτοιο που μια χώρα που έχει να επιδείξει τόσο εξαιρετικά πράγματα στην ποπ μουσική. Ελπίζω μετά από το φετινό bottom-5 που σίγουρα τους περιμένει, να καταργήσουν επιτέλους τον εθνικό τελικό και να επανέλθουν στην απευθείας ανάθεση. Δυστυχώς το κοινό που παρακολουθεί και ψηφίζει τέτοιους τελικούς στη Γαλλία είναι στην κοσμάρα του. Ακόμα και οι ισπανοί έστειλαν κάτι καλύτερο φέτος!