Όπως γράψαμε και σε προηγούμενο άρθρο μας, το τραγούδι “Mercy” που θα εκπροσωπήσει φέτος τη Γαλλία στη Λισαβόνα αναφέρεται σε μία πραγματική ιστορία.
Η μικρή Mercy είναι ένα μικρό κορίτσι που γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου εν πλω. Η μητέρα της πρόσφυγας που επιχειρούσε μέσω της Μεσογείου να περάσει στην Ευρώπη, διασώθηκε μαζί με άλλους 945 πρόσφυγες από την ανθρωπιστική οργάνωση SOS Mediterranean France.
Η γέννησή της έγινε στο πλοίο Υδροχόος λίγο πριν μπει στο λιμάνι της Κατάνια στην Ιταλία. Φυσικά μαζί με τη μικρή διασώθηκε και η μητέρα της, ενώ αγνοείται η τύχη του πατέρα της. Η είδηση που έγινε viral στα κοινωνικά δίκτυα συγκίνησε το ηλεκτροπόπ συγκρότημα Madame Monsieur, που αποφάσισαν να γράψουν ένα τραγούδι με θέμα αυτή την κυριολεκτικά ανατριχιαστική ιστορία.
Η Mercy σήμερα ζει σε έναν καταυλισμό προσφύγων στη Σικελία με τη μητέρα της. Εντοπίστηκε από δημοσιογράφους του France Inter.
https://twitter.com/ericvalmir/status/987361938341539840?s=21
Λίγα λόγια για τη συμμετοχή της Γαλλίας στη Λισαβόνα
Το electropop ντουέτο απαρτίζεται από την τραγουδίστρια Émilie Satt και τον παραγωγό Jean-Karl Lucas. Οι δυο τους γνωρίστηκαν το 2008 και δημιούργησαν τους Madame Monsieur το 2013, όπου και κυκλοφόρησαν το πρώτος τους άλμπουμ. Το 2015 συνεργάστηκαν με τον ράπερ Youssoupha στο τραγούδι Smile, το οποίο έγινε μεγάλη επιτυχία και συνέχισαν να δουλεύουν με γνωστούς καλλιτέχνες στη Γαλλία. Την Πρωτοχρονιά, ανακοινώθηκε οτι οι Madame Monsieur θα συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής της χώρας τους για τη Eurovision 2018, Destination Eurovision, όπου και προκρίθηκαν από τον δεύτερο ημιτελικό. Επιβεβαίωσαν τα προγνωστικά που τους ήθελαν νικητές και συγκέντρωσαν 186 βαθμούς στον μεγάλο τελικό.
Περισσότερες πληροφορίες για τη φετινή συμμετοχή της Γαλλίας εδώ
Ναι καλέ, σιγά μην δεν την έβρισκαν. Μη σου πω ότι από τη Σικελία θα βρεθεί ως δια μαγείας στη Λισαβόνα για τον διαγωνισμό :-Ρ
Κουκλακι. Της αξιζει μια καλυτερη ζωη οπως και σε ολους οσοι περνουν τα ιδια και χειροτερα.
Σε αντίθεση με την Ελληνική συμμετοχή, εδώ υπάρχει ολόκληρος επικοινωνιακός σχεδιασμός για το τραγούδι. Με τον οποίο όμως έχω σοβαρές ενστάσεις.
Όντως…
Βλέπεις μάθανε τα κόλπα από τον Σαλβαδόρ πέρσι οπότε πλέον παίζεται η μπάλα έτσι από ‘δω και πέρα.Και ο νοών νοείτο.
Πιο σκληρό reality και πιο φθηνό τρόπο προώθησης του τραγουδιού, ελάχιστες φορές έχω δει. Ίσως μόνο πέρυσι με τον Πορτογάλο. Χρησιμοποίηση ενός εικονικού προβλήματος υγείας πέρυσι, χρησιμοποίηση ενός δράματος ενός μικρού παιδιού φέτος. Η Eurovision χρόνο με τον χρόνο γίνεται ολοένα και πιο φτηνιάρικη και υποκριτική.
Τη μεταμόσχευση καρδιάς δεν τη λες και «εικονικό πρόβλημα»…
Τη μεταμόσχευση καρδιάς σαφώς ναι, δεν την λες εικονικό πρόβλημα. Την δήθεν μεταμόσχευση καρδιάς όμως, την λες και με το παραπάνω.
H μεταμόσχευση έγινε στις 8 Δεκεμβρίου στο νοσοκομείο Santa Cruz της Λισαβόνας όπως ίσως γνωρίζεις…
Ήσουν στο νοσοκομείο την ώρα που γίνονταν αυτή η μεταμόσχευση; Προφανώς όχι. Οπότε, πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι έγινε πράγματι κάτι τέτοιο και στην ημερομηνία που αναφέρεις; Σίγουρα θα αναφέρεσαι σε δημοσιευματα που κάποια στιγμή θα διάβασες.
Όσο και αν δεν σου αρέσει, όσο και αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς ούτε καν στον εαυτό σου, η Πορτογαλία πέρυσι κέρδισε με αυτό το δήθεν θέμα υγείας του τραγουδιστή που έγινε τόσος ντόρος εντελώς εσκεμμένα. Δεν κέρδισε με αυτό το ανόητο υπνωτικό τραγουδάκι του. Εάν δεν είχε γίνει αυτή η φασαρία γύρω από το εν λόγω θέμα, ούτε δεκάδα δεν θα είχε δει.
Ώστε ειναι fake news η μεταμόσχευση; 😀 😀 Εντάξει το γνωρίζω ότι πέρσι ορισμένοι είσασταν απολύτως πεπεισμένοι ότι το πρόβλημα ήταν “μούφα”, αλλά το να εκτίθεστε τόσο ένα χρόνο μετά από απλό γινάτι μόνο εμπάθεια δείχνει…
Το ποιος εκτίθεται και έχει γινάτι είναι προφανές και το καταλαβαίνουν οι περισσότεροι. Είναι αδιανόητο επίσης να θεωρείς εμπάθεια την αλήθεια.
Μία συμβουλή: Μην πιστεύεις οτιδήποτε λένε και γράφουν από εδώ κι από εκεί.
BBC News, 9 Δεκεμβρίου
“Χειρούργοι στο νοσοκομείο Santa Cruz στη Λισαβόνα δηλώνουν ότι ο 27χρονος Σαλβαδόρ Σομπράλ αναρρώνει καλά μετά τη μεταμόσχευση καρδιάς στην οποία υπεβλήθη.
“Η εγχείριση πήγε πολύ καλά” δήλωσε ο χειρούργος Miguel Abecasis στην εφημερίδα Publico. “Ήταν καλά προετοιμασμένος και γνώριζε τις δυσκολίες της επέμβασης”
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-42296971
Μεγάλε εσύ μην πιστεύεις τίποτα από όσα γράφουν. Μας ψεκάζουν…
Τελικά έχεις μεγάλα θέματα εσύ. Έγραψα σε προηγούμενα σχόλια ότι αυτά που λες τα βασίζεις σε δημοσιεύματα και σου έδωσα τη συμβουλή να μην πιστεύεις οτιδήποτε λένε και γράφουν. Και στον επόμενο τόνο, εσύ μου κοινοποιείς ένα δημοσίευμα που αναφέρει τι; Ότι έγινε μία εγχείριση. Και; Άλλαξε κάτι μετά από αυτό; Είσαι 100% σίγουρος ότι αυτό το δημοσίευμα είναι αληθινό; Εγώ πάντως δεν είμαι. Απλά εσένα αυτό σε βολεύει να πιστέψεις και αυτό πιστεύεις.
Επειδή δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνεχίζεται αυτή η κουβέντα, θα σου πω το εξής: Δεν πιστεύω ότι είχε κανένα πρόβλημα με την καρδιά του. Και ο λόγος είναι ότι δεν μπορώ να πιστέψω ότι ένας άνθρωπος μπορεί να έχει ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα με την υγεία του και να το διαφημίζει για να μπορέσει να πάρει μία καλύτερη θέση ή και να κερδίσει στη Eurovision. Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε σίγουρα έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που δεν είναι στα καλά του.
Σε κάθε περίπτωση δύο είναι οι περιπτώσεις: Ή είχε αυτό το πρόβλημα και το χρησιμοποίησε για μια καλύτερη τύχη στη Eurovision, ή δεν το είχε και το κατασκεύασε επίσης για τον ίδιο λόγο. Ότι από τα δύο και να ισχύει είναι εντελώς παρανοϊκό και για εμένα είναι το ίδιο, καθώς υπήρξε σε κάθε περίπτωση μία ξεκάθαρη προσπάθεια προώθησης της συμμετοχής. Εάν εσύ δεν θέλεις να το πιστέψεις αυτό, είναι δικό σου πρόβλημα. Συνέχισε να πιστεύεις ότι το περσινό τραγούδι, το οποίο δεν ξανά ακούστηκε πουθενά, κέρδισε με την “αξία” του. Ειλικρινά, δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Μπορείς να ζεις σε όποια πλάνη επιθυμείς.
“Είσαι 100% ότι το δημοσίευμα είναι αληθινό;”
Έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω ότι η είδηση που μεταδίδει το BBC είναι αληθινή; Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά…
Πρώτον, από όλα αυτά που έγραψα εσύ κράτησες μόνο αυτό γιατί αυτό σε βόλευε.
Και δεύτερον, εσύ φίλε μου από ότι φαίνεται πρέπει να τρως πολύ σανο. Για εσένα, δίκτυα σαν του BBC είναι 100% αξιόπιστα και δεν επιδέχονται καμία αμφισβήτηση. Συγχαρητήρια…
Οι φήμες περί καρδιολογικού προβλήματος του Salvador οργίαζαν πέρσι, ειδικά όταν η πορτογαλική αποστολή ζήτησε ο τραγουδιστής να μην παρεβρεθεί στις 2 τεχνικές πρόβες. H επίσημη ανακοίνωση του RTP έλεγε ότι δεν υπήρχε κανένα σοβαρό θέμα υγείας, διεψευσε όλες τισ φήμες, απλά ο τραγουδιστής είχε υποβληθεί πρόσφατα σε επέμβαση αποκατάστασης κήλης. Το καλοκαίρι κάποιες κουτσουμπολίστικες φυλλάδες έγραψαν τα περι μεταμόσχευσης. Όποια και να είναι η αλήθεια, η υγεία του έγινε σήριαλ & χρησιμοποιηθηκε για την προβολή της περσινης συμμετοχή.
Οι γιατροί δεν του επέτρεψαν να λείπει από την Πορτογαλία για δύο εβδομάδες όπως ήταν λογικό για κάποιον που τώρα γνωρίζουμε ότι βρισκόταν σε αναμονή για μόσχευμα. Ήδη στην εμφάνισή του στον τελικό είναι φανερά πιο καταβεβλημένος σε σχέση με τον ημιτελικό λίγες μέρες πριν. Από κει και πέρα η απόστολή τους ουδέποτε αναφέρθηκε σε θέμα καρδιάς και μάλιστα διέψευδαν τις σχετικές φήμες. Οι ίδιοι λοιπόν δεν βλέπω πως πρόβαλλαν το θέμα – προφανώς και δεν μπορούσαν να λογοκρίνουν όσα έγραφαν οι φυλλάδες. Το κατά πόσο το κοινό βρήκε την εύθραυστη ερμηνεία του πιο πειστική αφού το πρόβλημα δεν μπορούσε να κρυφτεί, αυτό μπορεί ο καθένας να το κρίνει. Xωρίς το τραγούδι και τη συγκεκριμένη ερμηνεία πάντως δεν θα έκανε τίποτα, όπως δεν έκαναν τίποτα οι φινλανδοί και η πολωνέζα το 2015 ή όπως δεν κόβω να κάνει τίποτα η ρωσίδα φέτος. Η συμπάθεια δεν αρκεί για σε κάνει νικητή.
Μια μέρα πριν την “εύθραστη ερμηνεία” του έκανε τον καραγκιόζη πάνω στη σκηνή αρνούμενος να ερμηνεύσει το τραγούδι του (τα καραγκιοζιλίκια του έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω).
Είχε όντως δημιουργηθεί ένα μυστήριο γύρω από την υγεία του, οι φήμες μιλούσαν για σοβαρό πρόβλημα, συγκεκριμένα με την καρδιά του. Το ξαναλεω, το RTP με επίσημη ανακοίνωση διέψευσε τα πάντα & έκανε λόγο για εγχείρηση κήλης, κάτι που όμως δεν δικαιολογεί την καθυστερημένη άφιξη του καλλιτέχνη. Και εγώ αναρωτιέμαι, αν όντως βρίσκεται σε αναμονή για μόσχευμα του επιτρέπουν οι γιατροί του να μπει σε μια 3μηνη περίοδο δραστηριοτήτων που μπορούν να εξαντλήσουν κι άλλο την υγεία του; Ο ντόρος συνεχίστηκε & λειτουργησε ως μαρκετινγ, κοινώς ως σπρώξιμο της συμμετοχής. Συγκεκριμένα όλοι όσοι αναφέρονταν σ’αυτόν μετά τη νίκη του μιλούσαν με οίκτο γιατί όλοι νόμιζαν ότι έχει σοβαρό θέμα υγείας.
Τα κουτσομπολιστικα περιοδικά δημοσιοποίησαν την ιστορία με την μεταμοσχευση καρδιάς μέσα στο καλοκαίρι, τουτέστιν 2 μήνες μετά το διαγωνισμό. Όποια & να είναι η αλήθεια, σίγουρα ευχόμαστε στον άνθρωπο να είναι υγειής & να ζήσει 1000 χρόνια. Το να χρησιμοποιείς όμως το όποιο θέμα υγείας σου για προώθηση, είναι όντως φτηνό.
Και εδώ τίθεται & ένα άλλο θέμα. Οι δύο τεχνικές πρόβες κάπου αποσκοπούν γι αυτό & είναι αναγκαίες. Το θεωρώ εντελώς γελοίο & συνάμα μεγάλη κοροιδία ότι οι πρόβες έγιναν με αντικαταστάτη, δηλ. αλλος κάνει πρόβα αλλος τραγουδάει στο τέλος.
Το γνωρίζω τι έκανε στις πρόβες. Το κοινό δεν είδε τις πρόβες όμως. Εν πάση περιπτώσει επειδή βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια, δεν βλέπω κάποιο παραλληλισμό ανάμεσα στην εκμετάλλευση ενός παιδιού (αν υπάρξει βέβαια – ελπίζω και εύχομαι να μην υπάρξει) με ένα πρόβλημα υγείας που εκ των πραγμάτων και να προσπαθείς να το κρύψεις δεν κρύβεται.
Φίλτατε συνεχίζεις να ζωγραφίζεις! Οι δυο πρώτες τεχνικές πρόβες ούτως ή άλλως δεν γίνονται για το κοινό. Το λέει & η λέξη: “ΤΕΧΝΙΚΕΣ”, δηλ, τσεκάρουν εικόνα, ήχο, φώτα, πως/που θα σταθεί ο καλλιτέχνης κλπ. Ο δε παραλληλισμός που δε θες με τίποτα να καταλάβεις είναι ότι τη συμμετοχή την συνοδεύει μια ιστορία που ιντριγκάρει, που συγκινεί, που & καλά περνάει κάποιο μήνυμα, κάτι δηλαδή που θα πουλήσει ευκολότερα το προιόν.
Η ιστορία δεν ιντρίγκαρε εκουσίως αλλά ακουσίως, αυτή είναι η διαφορά. Ας κάνουμε τη σύγκριση με την πολωνέζα το 2015 που ενώ τραγουδούσε στη σκηνή μας έδειχνε σκηνές με τον εαυτό της να χορεύει πριν το ατύχημα που την άφησε ανάπηρη. Αυτό είναι εκμετάλλευση. Το να υπάρχει ένα πρόβλημα και παρά τις φήμες να μην μιλάς για αυτό αλλά το αντιμετωπίζεις με κρυψίνοια, σε βαθμό που να σε κατηγορούν ότι είναι μούφα, απλώς δεν εμπίπτει στην ίδια κατηγορία.
Επειδή φαίνεται ότι δε διαβάζεις & επειδή δε θέλω να σε κουράσω με το να σε βάλω να ψάξεις, ορίστε τι σχολίασα λιγο πιο πάνω:
” …το RTP με επίσημη ανακοίνωση….έκανε λόγο για εγχείρηση κήλης, κάτι που όμως δεν δικαιολογεί την καθυστερημένη άφιξη του καλλιτέχνη. Και εγώ αναρωτιέμαι, αν όντως βρίσκεται σε αναμονή για μόσχευμα του επιτρέπουν οι γιατροί του να μπει σε μια 3μηνη περίοδο δραστηριοτήτων που μπορούν να εξαντλήσουν κι άλλο την υγεία του;”.
Γι αυτό άσε τα εκουσίως & ακουσίως. Καθαρότατο marketing ήταν.
Η υπόθεση της Πολωνέζας ήταν διαφορετική.
Και μιας & μιλάμε για μούφες, ας ξαναθυμηθούμε εκείνο το “ιστορικό” τραγούδι της Jamala & το παραμύθι με τη γιαγιά της.
Βαριέμαι να σχολιάζω εικασίες ιατρικού περιεχομένου. Μόσχευμα έψαχναν, αυτό είναι πασιφανές αφού η μεταμόσχευση έγινε 7 μήνες μετά, μιλούσαν για κήλη γιατί δεν ήθελαν και δεν είχαν κανένα λόγο να δώσουν λογαριασμό για την υγεία του (και να τους κατηγορούν κι από πάνω ότι το κάνουν για τις ψήφους!) και οι γιατροί του επέτρεψαν να λείψει μόνο 5 μέρες και όχι 2 εβδομάδες γιατί αυτοί ήταν οι γιατροί του και αυτοί αποφάσιζαν – οι διαγνώσεις δεν γίνονται μέσω του ίντερνετ. Φυσικά η καθυστερημένη άφιξη φούντωσε τις σχετικές φήμες αλλά δυστυχώς δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς ψάχνουμε φτυάρι για να θάψουμε, προσφιλής συνήθεια εν Ελλάδι.
Ότι είναι “μούφα” η ιστορία της αρμενικής καταγωγής προγιαγιάς της Τζαμάλα που έχασε ένα από τα παιδιά της μέσα στο τρένο που τη μετέφερε στην Κιργιζία κατά τη διάρκει των σταλινικών εκτοπίσεων από πού προκύπτει ακριβώς; Υπάρχει κάποιο τεκμήριο σύμφωνα με το οποίο η ιστορία είναι αναληθής ή νά ‘χαμε να λέγαμε; Γιατί εγώ ψάχνοντας δεν βρήκα κάτι.
Για να τελειώνουμε με τις χαζομάρες γιατί υπάρχουν & όρια. Σε άνθρωπο που είναι σε λίστα για να βρεθεί κατάλληλο μόσχευμα καρδίας δεν υπάρχει περίπτωση οι γιατροί του να του επιτρέψουν να περάσει ένα 4μηνο γεμάτο πρόβες, εθνικούς τελικούς, 4ωρα ταξίδια με αεροπλάνο, Eurovision, συναυλίες, εμφανίσεις σε εκπομπές & δεν ξέρω & ‘γω τι αλλο. Αυτός θα μας είχε μείνει στα χέρια προ πολλού. Επίσης, άνθρωπος που έχει υποβληθεί σε επέμβαση μεταμόσχευσης καρδιάς δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει εξιτήριο μετά από καμιά 10αριά μέρες.
Είναι γελοίο να ισχυριζεσαι ότι κρατικό κανάλι έβγαλε ψεύτικη ανακοίνωση σχετικά με την υγεία του τραγουδιστή, τουτέστιν αν είναι σε θέση ή όχι να διαγωνισθεί.
Η ίδια η Jamala δήλωσε σε βραδινό talk show μεγάλης ακροαματικότητας ότι όλα ήταν ένα marketing & το τραγούδι της καθαρά πολιτική διαμαρτυρία για την προσάρτηση της Κριμαίας από τη Ρωσία.
Αυτά! Το θέμα εξαντλήθηκε. Καλό ξημέρωμα!
Και μόνο για την υπομονή σου, respect, Βαγγέλη!
ΥΓ: Δεν έχω λόγια. Άλλωστε έρχονται στιγμές που κι αυτά δεν είναι αρκετά. Απλά θα πω ότι με ανατριχιάζει ο τρόπος με τον οποίο σκέφτονται κάποιοι συνάνθρωποι μου.
Δηλαδή αμφισβητείς κι εσύ ότι έγινε μεταμόσχευση στις 8 Δεκεμβρίου όπως ο φίλος παραπάνω; Όπως θυμάσαι το επίμαχο 4μηνο δεν ήταν γεμάτο με τίποτα από όλα αυτά, αφού δεν εμφανίστηκε πουθενά και έφτασε στο Κίεβο μία μέρα πριν τον ημιτελικό.
Αν έχεις κάπου τη δήλωση της Τζαμάλα να μας παραθέσεις και εδώ το βίντεο για να το δούμε όλοι. Αλλιώς απλώς επαναλαμβάνεις αστικούς μύθους.
Το επίμαχο 4μηνο δεν ήταν γεμάτο με τίποτα από ολά αυτά; Φίλτατε Βαγγέλη δίνεις ειλικρινά ρεσιτάλ αυτή τη στιγμή. Η συμμετοχή του στο Festival de Cancao ήταν από το σπίτι του μέσω link & τις πρόβες τις έκανε & εκεί η αδερφή του; Στο Κίεβο από τη Λισαβόνα βρέθηκε με διακτινισμό; Σε όλα αυτα τα tv shows & συναυλίες που πήγε μετά τη νίκη του & συνέχισε τα καραγκιοζιλίκια του με αποτέλεσμα να χαρακτηρισθεί δημόσια ηλίθιος είναι απλά όνειρο θερινής νυκτός;
Μην τα περιμένεις όλα έτοιμα στο πιάτο & αυτα πέρι αστικούς μύθους να τα λες σ’ αυτους που τα πιστεύουν. Υπάρχει όλη η εκπομπή στο youtube. Κάτσε, ψάξ’ την & ενημερώσου.
Όσο για τον επίσης φίλτατο παραπάνω που εκδηλώνει τον θαυμασμό του για σένα, έχω κι εγώ να πω (όχι δεν ανατριχιάζω) ότι είναι αστείο να υπερασπίζεται κανείς με τόση τόλμη & έπαρση κάτι που γράφτηκε σε ένα φτηνό κουτσομπολίστικο περιοδικό. Του αρέσει άλλωστε να εκφράζεται πάντα με στυλ “όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνω” όταν κάπου διαφωνεί.
Aπό την εμφάνισή του στον πορτογαλικό τελικό στις 5 Μαρτίου μέχρι την εμφάνισή του στον ημιτελικό στις 9 Μαΐου (δηλαδή τρεις μήνες) δεν υπήρξε καμία άλλη δημόσια εμφάνιση. Για τις δήθεν δηλώσεις της Τζαμάλα έψαξα παντού και δεν βρήκα τίποτα. Αν έχεις εσύ το βίντεο βάλε το link να το δούμε και εμείς, αλλιώς απλώς συζητάμε αστικούς μύθους.
Γιατί το συνεχίζεις βρε Βαγγέλη μου; Να δω τι αλλη κουτή δικαιολογία θα βρεις μόνο & μόνο για να απαντήσεις. Συνέχεια αυτοακυρώνεσαι.
Κόψε το δούλεμα γιατι αν εψαχνες παντού πολλά θα έβρισκες. Δεν έχω καμία υποχρέωση άλλωστε να υποκύπτω στις προκλήσεις σου. Στο κάτω κάτω είναι δικαιωμά σου να θέλεις να ενημερωθείς ή να τρως αμάσητο ότι σου προσφέρουν.
Και στο κάτω κάτω όλοι εσείς οι ….(δεν βρίσκω την κατάλληλη λέξη), μας απαγορεύετε σε όλους τους άλλους (λίγους ή πολλούς) το δικαίωμα να πιστεύουμε σε κάτι διαφορετικό; Τι στιμγή μάλιστα που το τηρίζουμε με επιχειρήματα. Ο άλλος μάλιστα αντατριχιάζει με τέτοιους συνανθρώπους. Γιατί καλέ μου ανατριχιάζεις; Θέλησε κανείς το κακό κάποιου; Κάναμε βουντού στον Πορτογάλο; Ή είναι αμαρτία αν εγώ ή ο Μήτσος ή ο Κίτσος έχουμε τους ενδοιασμούς μας & δεν πιστεύουμε σε ένα σενάριο, οτι πχ ο Χ ή ο Ψ υπεβλήθει σε κάποια επέμβαση ή πέρασε μαγουλάδες ή έπαθε ντουβρουτζά; Δεν πάμε καθόλου καλα!
Όλη την αλήθεια την είπε ο Απόστολος.
+1