Σε ειδικό της αφιέρωμα το σημερινό φύλο της εφημερίδας Το Χωνί, αποκαλύπτει και τους 20 καλλιτέχνες που κατέθεσαν συμμετοχή για τον εθνικό μας τελικό, αλλά και άγνωστες λεπτομέρειες που μέχρι στιγμής δεν είχαν δει το φως της δημοσιότητας. Στο άρθρο φιλοξενούνται και δηλώσεις του προέδρου της ΠΟΣΠΕΡΤ Παναγιώτη Καλφαγιάννη, συνέντευξη μίας εκ των πέντε φιναλίστ του τελικού της Αρετής Κετιμέ αλλά και ένα σχόλιο του γράφοντα, εκ μέρους του σωματείου των φίλων της Eurovision στην Ελλάδα, INFE Greece.
Η ολοκληρωμένη λίστα με τους 20 καλλιτέχνες και τις δισκογραφικές εταιρείες που κατέθεσαν συμμετοχή, όπως παρουσιάζεται στο Χωνί, είναι η εξής:
Αρετή Κετιμέ με The Spicy Effect
Παναγιώτης Τσακαλάκος με Feelgood Records
Βασιλική Στεφάνου με PolyMusic
Stereo Soul ft dj Koncept με Heaven Music
Χριστίνα Σάλτη με Panik Records
Γιάννης Μωραίτης με Vinilio Music
Δημήτρης Κίκλης με Vinilio Music
Χοροσταλίτες με Spider Music
Τόνυ Βλάχος με Spider Music
Duo Fina με Records On Top
ΙΝΚ με Heaven Music
Βαγγέλης Πανάτος με Ε&Ε Music Production
Γιάννα Τερζή με Panik Records
Κυριακή Δερέμπεη ft Lava με The Final Touch
Τάνια Μπρεάζου με Feelgood Records
Δημήτρης Λιόλιος με Satellite Records
Νίκος Μπάιμπος με Satellite Records
Γιάννης Δημητράς με Καθρέφτη
Decho με Minos Emi
Φωτεινή Βασιλάκη με Music Art Lab
Αυτό που μαθαίνουμε από αυτή τη λίστα είναι ότι τελικά ο Παναγιώτης Τσακαλάκος άλλαξε δισκογραφική εταιρεία και ενώ αρχικά όπως ο ίδιος μας δήλωσε η Satellite Records στήριζε τη συμμετοχή του, τελικά προτίμησε τη Feelgood Records.
Οι τρεις συμμετοχές που δεν γνωρίζαμε ήταν οι δύο της Satellite Records, με το Νίκο Μπάιμπο και το Δημήτρη Λιόλιο (είχε λάβει μέρος στο πρώτο Fame Story και στο The Voice), αλλά και η συμμετοχή μίας δισκογραφικής που δεν γνωρίζαμε μέχρι στιγμής, της Music Art Lab με ερμηνεύτρια την Φωτεινή Βασιλάκη.
Το χρονικό του ελληνικού τελικού μέχρι στιγμής σύμφωνα με την εφημερίδα έχει ως εξής:
- 2 Οκτωβρίου ήταν η ημερομηνία που η ΕΡΤ έστειλε επιστολή στις δισκογραφικές εταιρείες προκειμένου να καταθέσουν τραγούδια για τον ελληνικό τελικό ανάδειξης της συμμετοχής μας στη Λισαβόνα.
- Μέχρι τις 20 Οκτωβρίου ήταν το τέλος της πρώτης διορίας στις δισκογραφικές εταιρείες.
- 27 Οκτωβρίου ήταν η οριστική λήξη της προθεσμίας, μετά τη μικρή παράταση που έδωσε η ΕΡΤ και αφού προηγουμένως απευθύνθηκε και σε μικρότερες δισκογραφικές εταιρείες.
- Στις 2 Νοεμβρίου έγινε η πρώτη συνεδρίαση της επιτροπής, στην οποία τα οχτώ μέλη της διαπίστωσαν ότι στην πλειονότητά τους οι δηµιουργοί είχαν λάβει υπόψιν τους την παράκληση της ΕΡΤ για τραγούδια µε ελληνικό ηχόχρωµα.
- Στις 7 Νοεμβρίου κατά τη δεύτερη συνεδρίαση της επιτροπής, αποφασίστηκε ότι τα πέντε από τα 20 τραγούδια που υποβλήθηκαν, είναι καλλιτεχνικά άρτια και αξίζουν να προκριθούν στον ελληνικό τελικό.
- Οι πέντε φιναλίστ σύμφωνα με την κρίση της επιτροπής είναι οι Αρετή Κετιμέ, Τόνυ Βλάχος, Duo Fina, Γιάννα Τερζή και το συγκρότημα Χοροσταλίτες.
Ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ, Παναγιώτης Καλφαγιάννης, προέβη σε μία δήλωση με αιχμές προς διάφορες δισκογραφικές εταιρείες, οι οποίες όπως τονίζεται στο άρθρο προσπάθησαν να παρέμβουν στη διαδικασία προκειμένου ακόμα και να την ακυρώσουν:
Η ΠΟΣΠΕΡΤ και οι εργαζόµενοι της ΕΡΤ δεν έχουν αντίρρηση να υπάρχει Eurovision γιατί ενδιαφέρει ένα µεγάλο κοµµάτι της ελληνικής κοινωνίας. Στην περίπτωση αυτή, όµως, η ΠΟΣΠΕΡΤ και οι εργαζόµενοι θέλουµε να υπάρχουν καθαρές διαδικασίες και διαφάνεια. Να προστατεύονται τα συµφέροντα της ΕΡΤ και της κοινωνίας που είναι ο “εργοδότης” της ΕΡΤ και όχι τα συµφέροντα των δισκογραφικών εταιρειών. Αυτή είναι η πάγια θέση της ΠΟΣΠΕΡΤ.
Εμείς από τη μεριά μας τοποθετηθήκαμε για την επιλογή της ΕΡΤ να πάει στη Λισαβόνα με ελληνικό στίχο και ηχόχρωμα, αλλά δώσαμε και κάποιες συμβουλές στους πέντε φιναλίστ:
Μετά από δύο χρόνια εσωτερικών επιλογών µε µέτρια ως άσχηµα αποτελέσµατα, το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό θα είναι αυτό που θα επιλέξει τη συµµετοχή µας στο διαγωνισµό, κάτι που φυσικά είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Η επιλογή για ελληνικό στίχο και ηχόχρωµα θα αποδειχτεί το βράδυ της 12ης Μαΐου αν ήταν ορθή. Αυτό που µπορούµε όµως να πούµε είναι ότι τα τελευταία χρόνια, όσα τραγούδια είχαν έντονο το εθνικό τους στοιχείο, είχαν µεγαλύτερη τύχη στη βαθµολογία. Εµείς σαν σωµατείο των φίλων της Eurovision στην Ελλάδα – Infe Greece, θα υποστηρίξουµε όποια συµµετοχή και αν επιλέξουν οι Ελληνες και θα βρεθούµε στη Λισαβόνα για να ζητωκραυγάσουµε για αυτήν. Το να διεκδικείς να εκπροσωπήσεις τη χώρα σου σε ένα διεθνή διαγωνισµό είναι από µόνο του πολύ τιµητικό. Να προσπαθήσουν οι καλλιτέχνες που προκρίθηκαν µέσα στα 3 αυτά λεπτά που θα έχουν στη διάθεση τους στη σκηνή του ελληνικού τελικού, να επικοινωνήσουν το τραγούδι τους, µε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσµο. Oποιος το καταφέρει αυτό, θα είναι και ο τελικός νικητής.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο για τον ελληνικό τελικό από την Εφημερίδα “Το Χωνί” εδώ: Xwni Eurovision
Άντε, με το καλό και άρθρο από την Ελεύθερη Ώρα.
Υ.Γ. Ο κος Καλφαγιάννης, ένας συνδικαλιστής του δημοσίου, ως τι τοποθετείται πάνω στο θεμα;
Υπενθυμίζω επίσης ότι τίθεται σοβαρό ζήτημα με το γεγονός ότι συντελεστές των προκριθέντων τραγουδιών έχουν ή είχαν και επαγγελματική σχέση με την ΕΡΤ. Να θυμίσω ότι όταν η ΕΡΤ εκανε ακόμα ανοιχτούς διαγωνισμού με προκήρυξη, δηλαδή μέχρι το 2003, υπήρχε ειδικος όρος οι συμμετέχοντες να μην έχουν επαγγελματική σχέση μαζί της, ούτε να είναι συγγενείς εργαζόμενων σε αυτή.
Επίσης, η κα Κετιμέ καλό θα ήταν να προσέχει σε ποια μέσα δίνει συνεντεύξεις.
“Αυτό που µπορούµε όµως να πούµε είναι ότι τα τελευταία χρόνια, όσα τραγούδια είχαν έντονο το εθνικό τους στοιχείο, είχαν µεγαλύτερη τύχη στη βαθµολογία”. Μα δεν το είδαμε αυτό το 2016…
Η σύνδεση καλής θέσης με το εθνικό ηχόχρωμα είναι άστοχη και απορώ πως άνθρωποι με -υποτίθεται- εμπειρία πάνω στον διαγωνισμό επιμένουν να το ισχυρίζονται.
Οι καλές θέσεις της χώρας από το 2004 και μετά ήταν πολύ περισσότερο ζήτημα άλλων παραγόντων, παρά της ποιότητας και του ύφους των ίδιων των συμμετοχών μας. Απόδειξη ότι και τα καθαρά ποπ Everything και This is our night μπήκαν στην δεκάδα.
1ον. Η ισχυρή στήριξη του ομογενειακού στοιχείου. Λόγω του πολύ αυξημένου μέχρι και πριν την κρίση ελληνικού ενδιαφέροντος για τη Eurovision -συχνότατα σε σημείο παραλογισμού- και επομένως της επιλογής δημοφιλέστατων για την εποχή καλλιτεχνών για να μας εκπροσωπήσουν, που κινούσαν το ενδιαφέρον και κινητοποιούσαν και τους έλληνες του εξωτερικού.
2ον. Η επικράτηση του televoting. Δεν είναι τυχαίο ότι με την είσοδο των επιτρπών και τον περιορισμό της δύναμης του televoting, άρα και της δύναμης της ψήφου των ομογενών, σταδιακά περιορίστηκαν τα καλά απότελέσματα των ελληνικών συμμετοχών.
3ον. Τις ελληνικές συμμετοχές τις ευνόησε και η γενικότερη τάση προς το έθνικ που επικράτησε στη Eurovision από το 2003 μέχρι και το 2009. Όταν αυτή πέρασε αλλά η Ελλάδα επέμενε στην ίδια συνταγή, τα αποτελέσματα άρχισαν πια να μην είναι καλά ακόμα και με έθνικ τραγούδια (2012, 2016).
Δημοσιογράφος στο Χωνί είναι. Εξού και η συνέντευξη, εξού και στη φωτογραφία του άρθρου σε πρώτο πλάνο η κα Κετιμέ και πίσω και σε μικρότερες φωτό οι υπόλοιποι. Αλλά αυτό είναι ζήτημα του κου Καρρά και του Χωνιού, είναι ένα μη κρατικό μέσο που προωθεί όποιον υποψήφιο θέλει. Τώρα, η ποιότητα του Χωνιού ως έντυπο, η αποστολή για την οποία εξαρχής δημιουργήθηκε και ποιοί είναι από πίσω, είναι ένα άλλο θέμα.
Κύριε Αργυρίου αλήθεια δεν μας είπατε πως αισθάνεστε που μια (μεγάλη) Εφημερίδα επέλεξε όλως τυχαία εσάς να τοποθετηθείτε για τον διαγωνισμό χωριά ακόμα να έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις που αν γίνουν και είναι ακριβώς αυτά τα αποτελέσματα θα είναι το σκάνδαλο του αιώνα;
Ποια η σχέση σας με τον κ. Καρρά;
Κυρια μου δεν ειμαι υποχρεωμένος να σας απαντησω και τα σχόλια που ειναι υβριστικα κ αφηνουν αιχμες προσωπικες θα σβηνονται, ειδικα οταν η ΕΡΤ ή οποιοσδηποτε αλλος δεν ειναι παρών για να απαντησει. Μου ζητηθηκε η αποψη μου κ το εκανα, όπως το εκανα και στο Εθνος. Αν εχετε προβλημα με το Χωνι, την ΕΡΤ ή οποιονδηποτε αλλο να απευθυνθειτε εκει, το infegreece δεν ειναι η επιτροπη επιλογης, ούτε η ΕΡΤ που λαμβάνει τις όποιες αποφάσεις.
Συγγνώμη είστε με τα καλά σας ορισμένοι; Θα απολογηθεί ο οποιοσδήποτε επειδή του ζήτησαν να κάνει μία δήλωση σε οποιαδήποτε εφημερίδα; Αυτή είναι η δουλειά των σωματείων να προωθούν την ιδέα της Eurovision στην χώρα μας. Το πρόβλημα θα ήταν αν το infe έδινε δηλώσεις σε συγκεκριμένα μέσα και όχι σε άλλα. Δεν πιστεύω ότι ισχύει αυτό όμως.
Στο θέμα μας τώρα, γιατί οι περισσ΄τοεροι απλά μπαίνετε να κραξετε γιατί δνε πέρασε ο δικό σας υποψήφιος. Θεωρω και τα τελευταια 3 ονοματα αστεία.. Βεβαια να ακουσουμε και τα τραγουδια που έστειλαν πριν κρινουμε γενικα, παντως δεν με ενθουσίασε κανεις από τοςυ 3 τελευταίους.
τελικα ο γιαννης δημητρας συμμετειχε ως ερμηνευτης η ως συνθετης της συμμετοχης της συγκεκριμενης εταιριας οπως ειχε διαρρευσει;
Συμφωνα με το Χωνι ηταν ερμηνευτης, ισως να το εστειλαν με τη δικη του φωνη
ευχαριστω πολυ για την απαντηση. κανετε εξαιρετικη δουλεια
To “εθνικό ηχόχρωμα” από μόνο του πότε έφερε καλά αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια; Φέτος μόνο η συμμετοχή της Ουγγαρίας τα πήγε καλά και αυτή μόνο στο televoting. Πέρσι η Τζαμάλα είχε πολύ έντονο παραδοσιακό στοιχείο αλλά και μια πολύ μοντέρνα ενορχήστρωση και αυτό το δέσιμο ήταν που έπιασε, και όχι το παραδοσιακό στοιχείο από μόνο του.
Άλλα παραδείγματα εθνικού ηχοχρώματος που να τα πήγε καλά τα τελευταία χρόνια δεν βλέπω. 17οι οι λευκορώσοι φέτος, 13οι οι μαυροβούνιοι το 2015. Εκτός αν θεωρήσουμε ότι το 2015 οι ιταλοί και οι ισραηλινοί είχαν “εθνικό ηχόχρωμα” το 2015 (όμως η ποπ όπερα είχε ξαναδοκιμαστεί χωρίς επιτυχία πολλές φορέςκαι το “Golden boy” είχε και πολύ μοντέρνα χορευτικά στοιχεία εκτός από μεσανατολικό “χρώμα”)
Υπάρχει κι άλλος Δημήτρης Λιόλιος. Μήπως είναι αυτός; https://youtu.be/ALv0IiNClKo
Παιδιά, μην το ψάχνετε, η Κετιμέ θα πάει. Σοβαρά τώρα, πιστεύετε ότι έχουν καμιά πιθανότητα ο Βλάχος, οι Duo Fina και οι Χοροσταλίτες να τους ψηφίσει ο κόσμος για Eurovision; Επίτηδες τους διάλεξαν για να μην έχει αντίπαλο η εκλεκτή τους, ενώ έκοψαν Stereo Soul και Δερέμπεη που ήταν οι μόνοι που ίσως μπορούσαν να την απειλήσουν. Έτσι, με “δημοκρατικές” διαδικασίες θα κληθούμε για άλλη μια φορά να ψηφίσουμε αυτό που μας πασάρει η ΕΡΤ, όπως και πέρυσι με τη Demy, που πριν ακούσουμε καν τα τραγούδια μας έλεγαν ότι “υπάρχει ένα που είναι τέλειο για Eurovision” και ξέραμε ότι αυτό θα πάει. Ήθελαν και καλά ελληνικό τραγούδι αλλά στην Κετιμέ άφησαν να βάλει και Αγγλικά. Πολύ φοβάμαι ότι θα βγει άλλος ένας αχταρμάς τύπου “we’re the rise of the rising sun, dance with us and have some fun”. Αυτή η συνταγή δοκιμάστηκε και απέτυχε, και όμως η ΕΡΤ εκεί επιμένει στα ίδια. Τέλοσπαντων, δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με αυτή τη φαρσοκωμωδία. Καλό 1998 να έχουμε, μόνο αυτό έχω να πω!
Μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη διαβάσαμε για τη φήμη ότι η Αρετή Κετιμέ ενδιαφέρεται για το διαγωνισμό της Eurovision & σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ήρθε & η επιβεβαίωση ότι όντως έχει ετοιμαστεί & το τραγούδι. Καθώς πλησιάζουμε προς το τέλος του μήνα (27/09) μαθαίνουμε ότι & οι Stereo Soul σε συνεργασία με τον KonCept έχουν έτοιμη πρόταση. Στις 29/09 η ΕΡΤ στέλνει την επιστολή της σε κάποιες δισκογραφικές. Με αφορμή αυτό το άρθρο, μπήκα στην ιστοσελιδα “Του Χωνιού” & παρατηρώ δημοσίευμα στις 18/09 με άγνωστο αρθρογράφο & διαβάζω: “Επικρατέστερη για να συμμετάσχει στη Γιουροβίζιον εμφανίζεται με τους eurofans η Αρετή Κετιμέ”. Από ποιούς επiκρατέστερη; Ποιοί & που είναι οι υπόλοιποι υποψήφιοι; Έχω χάσει κάποια επεισόδια;
Η ΕΡΤ δεν έχει ακόμα επίσημα τίποτα ανακοινώσει, αλλά μετά το blog του δημοσιογράφου Γρηγόρη Μελά έρχεται μια κομματική εφημερίδα (έχει διοριστεί σχεδόν όλο το Χωνί στην κυβέρνηση) ν’ αποκαλύψει τους 20 υποψηφίους για τον εθνικό τελικό, αλλά & άλλες άγνωστες λεπτομέρειες της διαδικασίας. Διαβάζουμε δηλώσεις του προέδρου της ΠΟΣΕΡΤ: “Η ΠΟΣΠΕΡΤ και οι εργαζόµενοι της ΕΡΤ δεν έχουν αντίρρηση να υπάρχει Eurovision γιατί ενδιαφέρει ένα µεγάλο κοµµάτι της ελληνικής κοινωνίας” & αναρωτιέμαι για το θράσσος του κυρίου. Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει η άποψη ενός συνδικαλιστή του δημοσίου αν έχει αντίρρηση για κάτι ή όχι; Ή μήπως θεωρεί ότι επειδή εργάζεται στην ΕΡΤ έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να επιβαλλει τον τρόπο που θα λειτουργεί ο κρατικός τηλεοπτικός φορέας; Το άρθρο φιλοξενεί επίσης μια μικρή συνέντευξη της Αρετής, & έχουν ήδη υπάρξει μερικά άρθρα που αναφέρονται στη συμμετοχή της, συγκεκριμένα σε ένα από αυτα ο Πασχάλης Αρβανιτίδης λέει την άποψή του για την καλλιτέχνιδα. Να αναφέρω επίσης ως στοιχείο ότι ο συνθέτης του τραγουδιού της Αρετής αρθρογραφεί στη συγκεκριμένη εφημερίδα.
Θα το σταματήσω όμως εδώ, γιατι οι αυθαίρετες κατηγορίες περι ανήθικης λεκτικής επίθεσης τείνουν να γίνουν της μόδας τελευταία. Ας βγάλει ο καθένας τα δικά του συμπεράσματα. Συνεχίζεται!
Να συμφωνήσω & να επισημάνω ακόμη κάτι πολύ σωστό που ανέφερε ο Μάριος παραπάνω, ότι κάθε φορά που η ΕΡΤ έκανε ανοιχτό διαγωνισμό υπήρχε ο όρος που απαγόρευε τη συμμετοχή σ’ αυτόν σε εργαζομένους ή τυχόν συνεργάτες της (έμμισθους ή άμισθους), τουτέστιν σε όσους είχαν την οποιαδήποτε επαγγελματική σχέση μαζί της, καθώς & στους συγγενείς τους.
Τα επίσημα αποτελέσματα δεν έχουν βγει ακόμα…και δεν θα είναι αυτοί που ο Μελάς λέει.
Η Κετιμε θα παει, το ξερουν και οι πετρες. Η ΕΡΤ φετος δινει τη εντυπωση οτι θελει να συνδυασει και το ελληνικο ηχοχρωμα που ηθελε και προπερσι και τους καταξιωμενους συντελεστες που ηθελε περσι. Προπερσι δεν της βγηκε, οι Αργκο ηταν μια αχαρη προσπαθεια που εγινε τσατρα πατρα και φυσικα δεν απεδωσε. Περσι παλι, με τη dream team το αποτελεσμα δεν ηταν ντροπιαστικο, αλλα ουτε εφερε και καποια σημαντικη διακριση (για αλλους λογους βεβαια που εν πολλοις εχουν να κανουν και με την παραγωγη τηςπερσινης διοργανωσης). Φετος η Κετιμε (αμφιβαλλει πραγματικα κανεις οτι αυτη θα κερδισει την ψηφο του κοινου;) συνδυαζει και το ελληνικο ηχοχρωμα με την ελληνικη γλωσσα και τα παραδοσιακα οργανα, και ειναι και ενα ονομα σοβαρο, με τη δικη του πορεια, που δεν σηκωνει αμφισβητησει οπως οι Αργκο. Το ζητουμενο για μενα ειναι το τραγουδι που θα μας παρουσιασει να εχει ενδιαφερουσα ενορχηστρωση και μια μελωδια που να ξεχωριζει. Φωνητικα θα ειναι σωστη, δεν τη φοβαμαι. Ενα μεγαλο ταξιδι ειναι η eurovision γι αυτο ας το απολαυσουμε και φετος, χωρις γκρινια και να ευχηθουμε οτι θα παμε για καλο φετος!
Επειδή κάποιοι που σχολιάζουν είναι για γέλια,να πω απλώς ότι η Αρετή Κετιμέ είναι διάσημη εδώ και πολλά χρόνια και έχει αποδείξει την αξία της.Θα μπορούσε η ΕΡΤ να την επιλέξει και με απευθείας ανάθεση.Εδω πήγε η Ντέμυ με τον Κοντόπουλο που έχουν σαφέστατα μικρότερη καλλιτεχνική αξία από την Αρετή.Και έχουμε εδώ τους πικραμένους συνωμοσιολόγους να γράφουν ότι τους έρθει.Είμαι σίγουρος οτι η καλλιτεχνική επιτροπή επέλεξε για τον τελικό τα τραγούδια που τα μέλη της θεώρησαν ότι ήταν όντως τα καλύτερα με βάση και τα κριτήρια που η ΕΡΤ-καλώς ή κακως- είχε θέσει εκ των προτέρων.
Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι εκτός από μένα που αναγνωρίζουν ότι η Αρετή είναι ήδη εδώ και πολλά χρόνια διάσημη και πανελλήνια αναγνωρισμένη σαν ποιοτική και καλή τραγουδίστρια. Στον Ελληνικό τελικό θα είναι μια πασίγνωστη και τέσσερις άγνωστοι καλλιτέχνες. Όταν θα την ψηφίσει ο κόσμος, όχι μόνο για τα πανέμορφα μάτια της αλλά και για την φωνή της και ευελπιστώ και για το τραγούδι που θα ακούσουμε, μην βγείτε να κάνετε παράπονα, γιατί η Ελλάδα διάλεξε να στείλει την Αρετή. Θα είναι πάρα πολύ λογικό πιστεύω. Νομίζω ότι θα είναι αυτή που θα πάει στην Λισσαβόνα!
Δεν ξέρω αν συγκαταλέγομαι ανάμεσα στους πικραμένους συνωμοσιολόγους που γράφουν ότι τους έρθει, καθώς & σ’ αυτούς που είναι για γέλια, αλλά θεώρησα το παραπάνω σχόλιο άκρως προκλητικό & εν μέρη προσβλητικό (ειδικά όταν είναι αυθαίρετο & δεν τεkμηρειώνεται με επιχειρήματα) με αποτέλεσμα ν’ αντιδράσω.
Καταρχάς έχω ήδη δηλώσει ότι ποσώς με ενδιαφέρει ποιοί προκρίθηκαν ή θα προκριθούν στον τελικό (σε περίπτωση που η πεντάδα είναι λανθασμένη) γιατί μου είναι σχεδόν όλοι οι συμμετέχοντες άγνωστοι. Ότι πληροφορία & σφαιρική εικόνα απέκτησα γι αυτούς ήταν από προσωπική έρευνα στο διαδίκτυο.
Διάσημη είναι πχ η Madonna, αλλά μιας και μιλάμε για την εγχώρια μουσική σκηνή, ως διάσημες μπορούν να χαρακτηριστούν καλλιτέχνιδες όπως πχ η Φαραντούρη, η Αλεξίου, ή ακόμη η Βίσση & η Παπαπρίζου ως καθαρά εμπορικές. Σίγουρα υπάρχουν και άτομα στο χώρο που είναι αρκετά αναγνωρίσημα, με μια Χ καριέρα & έχουν ένα συγκεκριμένο κοινό, αλλά ο χαρακτηρισμός “διάσημος-η” είναι το λιγότερο ατυχής. Η Αρετή κινείται μουσικά μέσα σε ένα χώρο που δεν είναι γνωστός στους περισσότερους. Αυτό σε καμία περίπτωση δε το λέω για να υποτιμήσω την ίδια σαν άνθρωπο & σαν τραγουδίστρια, ίσα ίσα μου φάνηκε συμπαθέστατη & γλυκύτατη στη συνέντευξή της στους Eurovision Buddies. Προσωπικά μου είναι γνωστή μόνο ως το κοριτσάκι με το σαντούρι στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα το 2004. Κανείς δεν είναι ενάντια της Αρετής εδώ μέσα, απλά όλοι θέλουμε να πάει αυτός με το καλύτερο τραγούδι. Αν κάπου μερικοί δηλώνουμε τη διαφωνία μας, αυτός είναι ο τρόπος της επιλογής.
Σε πια κλίμακα αξιολόγησης βασίζεσαι φίλτατε dimitris esc & αναφέρεσαι για μικρότερη (ή μεγαλύτερη θα πω εγώ) καλλιτεχνική αξία; Ευτυχώς ή δυστυχώς η δουλειά του κάθε καλλιτέχνη δέχεται κριτική, καλή ή κακή, λόγω της φύσης του ίδιου του επαγέλλματος μιας & αυτό είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τις προτιμήσεις & τα γούστα που έχει ο καθένας μας. Ο παράγοντας της επιτυχίας αλλά & της καριέρας του κάθε καλλιτέχνη στηρίζεται καθαρά στην αποδοχή που έχει ο ίδιος στο κοινό. Ή μήπως αμφιβάλλεις; Φυσικά το να μη σου αρέσει ένα τραγούδι δεν έχει σε καμία περίπτωση να κάνει με υποτίμηση του ίδιου του καλλιτέχνη.
Όλοι αυτοί οι συνωμοσιολόγοι λοιπόν που είναι για γέλια, στήριξαν τα σχόλιά τους πάνω σε προσωπικές δηλώσεις & βιογραφικές πληροφορίες, τουτέστιν ούτε έγραφαν ότι ήθελαν ούτε προσπαθούσαν να δημιουργήσουν ψεύτικες εντυπώσεις.
Τέλος, ποτέ δεν έπεσα στο επίπεδο να χαρακτηρίσω ως γελίους ή πικραμένους κάποιους εδώ μέσα επειδή τυγχάνει να έχουν διαφορετική άποψη από τη δική μου ή να θεωρώ ότι έχουν άδικο & λάθος.
*γελοίους
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ….ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΤ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΩΣΤΑ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ. ΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΠΟΛΥ ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΣ ΜΟΝΟΧΝΩΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΘΕΣΕΙΣ. ΤΩΡΑ ΔΙΑΣΗΜΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ. ΤΟ ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΑΠΑΝΗΘΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ. ΑΝ ΠΑΝΕ ΜΕ ΠΕΝΤΑΡΟΔΕΚΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΖΕΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΤΕΥΞΗ ΦΙΝΑΛΙΣΤ ΣΤΟ ΧΩΝΙ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ Ε ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ!
Ορισμένοι έχετε καταντήσει τόσο κουραστικοί!! Πραγματικά βλέποντας όλα αυτά τα κατεβατά από 2-3 σχολιαστές αναρωτιέμαι πόσο ελεύθερο χρόνο έχετε και τί ενδιαφέροντα έχει η ζωή σας.. μπαίνουμε εδώ να διαβάσουμε μια είδηση άντε και μερικά σύντομα σχόλια και βρισκόμαστε εδώ και μέρες αντιμέτωποι με μια κατάσταση που έχει ξεφύγει εντελώς! Καταλάβετε επιτέλους ορισμένοι ότι μυρικάζετε τα ίδια και τα ίδια καταλάβετε επιτέλους αφού δε σας το λένε και οι διαχειριστές ότι μας κουράσατε ότι εξαντλήσατε την υπομονή μας! Έχω την εντύπωση ότι πολλοί δεν τολμούν να αφήσουν ένα σχόλιο φοβούμενοι αυτό το τσουνάμι σχολίων που θα επακολυθήσει από εσάς τους 2-3 αν έχετε πρόβλημα με τις επιλογές της ερτ κι εγώ μπορεί να έχω πείτε τις ενστάσεις επιγραμματικά και αν θέλετε γράψτε μια επιστολή διαμαρτυρίας και στείλτε την στην ερτ ή κάντε της και μήνυση. Καταλάβετε επιτέλους ότι ενοχλείτε και πολύ όλους εμάς τους υπόλοιπους που ψάχνουμε μόνο την πληροφόρηση. Αλλωστε είτε μας αρέσει είτε όχι η ερτ αποφασίζει και διατάζει, έχει τη δικσιοδοσία..απευθυνθείτε σε αυτήν λοιπόν! Εμάς εδώ επιτέλους, μας κουράσατε!! Δε θα μπώ στη διαδικασία αντιπαράθεσης μαζί σας δεν πρόκειται να απαντήσω σε κανένα σχόλιο.. και οποιος-α ενοχληθεί, ξυδάκι να σας περάσει.. ξέρετε πολύ καλά ποιοι είστε καταλάβετε επιτέλους ότι μας ενοχλείτε. Προσωπικά δε θέλω να μπαίνω στη σελίδα βλέποντας όλα αυτά τα κατεβατά που στο τέλος τέλος δεν προσθέτουν και τίποτα καινούριο. Τα ίδια και τα ίδια λέτε από το όνομα του σχολιαστή και μόνο καταλαβαίνουμε τι θα διαβάσουμε τόσο προβλέψιμοι είστε!
1. Κε Χανιώτη ποιός ακριβώς σας διόρισε δικαστή;
2. Ποιός σας έδωσε το δικαίωμα να μιλάτε εξ ονόματος άλλων;
3. Αν σας ενοχλούν συγκεκριμένα τα σχόλιά μου & μόνο από το όνομα του σχολιαστή γνωρίζετε τι θα διαβάσετε γιατί δεν προσπερνάτε; Εκτός αν μου απαγορεύετε το δικαίωμα να γράφω εδώ μέσα.
4. Με ποιό περίσσειο θράσσος σχολιάζετε ειρωνικώς για τον ελεύθερό μου χρόνο & τα ενδιαφέροντα που έχω; Μήπως πρέπει να σας απολογηθώ κι από πάνω; Με γνωρίζετε προσωπικά ή σας έδωσα ποτέ το δικαίωμα να μου επιτίθεστε;
5. Πάλι καλά που δεν μας κατηγορήσατε ότι δέρνουμε όποιον αφήσει το δικό του σχόλιο. Μπορείτε να καταλάβετε τι σημαίνει ανταλλαγή απόψεων & κόσμια αντιπαράθεση;
6. Γιατί δε μου λένε οι διαχειριστές ότι ενοχλώ τους υπόλοιπους εδώ μέσα αν όντως τους ενοχλώ; Μήπως γιατί φοβούνται ότι μπορεί να τους κόψω την καλημέρα; Ας μου ζητήσουν όμορφα & ωραία να σταματήσω να σχολιάζω. Δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα. Ισα ισα εδώ μέσα δεν πετούσε ούτε μύγα πριν 2 μήνες & ήμουν από τους πρώτους που άρχισα να γράφω & να στηρίζω την ιστοσελίδα. Πιστέψτε με, μπορεί η εξελιγμένη τεχνολογία να βοηθάει πολύ στις μέρες μας, αλλά έχω πολλές περισσότερες εργασιακές υποχρεώσεις, ασχολίες καθώς & περισσότερα ενδιαφέροντα από σας.
7. Καλά κάνετε που δε θέλετε ν’ απαντήσετε σε κανένα σχόλιο γιατί ήδη εκτεθήκατε αρκετά.
8. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν θα αντιδράσουν οι διαχειριστές για το υβριστικό σας σχόλιο & τις προσωπικές αιχμές & προσβολές διαγράφοντάς το. Ποσώς με ενδιαφέρει. Μπορώ & υπερασπίζομαι μια χαρά τον εαυτό μου, οι γνώσεις μου άλλωστε το επιτρέπουν να μπορώ να χειρίζομαι άπταιστα την ελληνική γλώσσα για να αμυνθώ.
9. Τέλος, μάθετε να σέβεστε τον άλλον. Μπορεί πχ & τα δικά σας σχόλια να φαίνονται σε μένα κουραστικά ή/και ανούσια, αλλά ποτέ δεν μπήκα στον κόπο να σας κάνω προσωπική επίθεση & να σας προσβάλλω. Καλή σας νύχτα!
Συμφωνώ απόλυτα με Μάριο. Το συνεχές γλείψιμο προς την Ερτ από τους γιουροφανς, μετά από τόσα χρόνια ελληνικής κατάντιας στο θεσμό, απλά επιβεβαιώνει οτι το κεφάλαιο Γιουροβίζιον έχει σβήσει οριστικά στην Ελλάδα και μπήκε και ταφόπλακα. Ευτυχώς που δεν μπήκα ποτέ σε φαν κλαμπ , να πρεπει να γλείφω μην μου κόψει η χοντρή το πάσο προβών του διαγωνισμού. Όσο για το γενικόλογο και άστοχο σχόλιο ” τα έθνικ πάνε καλύτερα” ας δει κάποιος πού κατέληξαν τελευταία τα αμιγώς έθνικ τραγούδια που χρυσοπληρωσαν και καλλιτεχνικό διευθυντή για τη σκηνική τους παρουσία ( πχ Αρμενία 2017). Ζούμε στο 2017 και πάμε στο 2018. Ας το καταλάβουν κάποιοι αυτό.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. Ο “ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΝΙΩΤΗΣ” ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΡΩΝΕΥΕΤΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΛΟΓΑΔΕΣ ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΞΗΜΕΡΩΜΑΤΑ ΤΑ 3ΠΛΑΣΙΑ! ΧΕΧΕΧΕ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΕΚΤΗ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΕΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΝΕΟ! ΦΕΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΝ ΘΕΑΤΗΣ ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ EVENT ΠΟΥ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΛΙΚΑ ΤΗΣ ΕΡΤ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΧΑΛΟ. ΚΡΥΦΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΚΡΥΦΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΛΙΣΤΕΣ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΖΗΤΟΥΝ ΛΕΦΤΑ. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ; ΚΑΙ ΑΝ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΣΒΗΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΓΥΡΩ ΤΗΣ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΥΣΑΝΑΣΧΕΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΛΙΚΑΣ ΛΟΓΩ ΕΡΤ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΤΣΙ ΑΝΑΚΑΤΟ ΑΜΑΝΕΣ ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΚΙΝΗΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΧΟΡΗΓΟΥΣ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΑΦΙΣΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΕΙΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΟΥΤΕ 50 ΕΥΡΩ ΣΕ ΓΡΑΦΙΣΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑΝ, ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ; ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΠΩΣ ΝΑ ΔΕΛΕΑΣΕΙΣ ΚΟΣΜΟ; ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΟΥΤΕ 2.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ; Η’ ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΣΑΝ ΦΟΥΚΑΡΑΔΕΣ ΝΑ ΓΕΛΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΕΙΑ
Φανταστειτε σε τι κατασταση με εχετε φερει και σιγουρα δεν ειμαι ο μονος να μαθετε να σεβεστε και τους αλλους. Εννοειται πως δεν διαβασα περισσοτερο απο την πρωτη γραμμη καθενος σας. Αν ειχα τοσο ελευθερο χρονο για διαβασμα θα διαβαζα και ντοστογιεφσκι που τον αγαώ να οφεληθω κιολας. Απλα ειχα το θαρρος να σας πω καταμουτρα αυτο που πολλοι θα θελανε να σας πουνε και ο εγωισμος σαςωπου ειναι πολυς δεν το αντεχει. Να κανετε την αυτοκριτικη σας. Αυτο και τέλος. Και ξαναλεω.. ξιδακι!
Κε Χανιώτη το μοναδικό θάρρος που επικαλείστε ότι δείξατε, ήταν απύθμενο θράσσος & αγένεια που στόχο είχε την προσωπική λεκτική επίθεση & προσβολή. Επαναλαμβάνω, με ποιό δικαίωμα μιλάτε εξ ονόματος άλλων; Συνεχίζετε να εκτίθεστε γιατί πέφτετε σε αντιφάσεις. Ενώ δηλώσατε ότι δε θα καταδεχείτε ν’ απαντήσετε σε κάποιο σχόλιο τελικώς το κάνατε, κάτι που μαρτυρεί ότι διαβάσατε τα πάντα & ενοχληθήκατε, εξού & η αντίδραση. Αν δεν μπαίνατε στον κόπο να γράψετε κι εσείς ένα κατεβατό στις 2:22 τη νύχτα για να προβείτε σε ύβρεις, προφανώς να είχατε τον απαιτούμενο ελεύθερο χρόνο για να διαβάσετε κάποιο βιβλίο του Φιοντορ Ντοστογιέφσκι. Όσο για τις φτηνές ατάκες τύπου “ξυδάκι να σας περάσει”, μαρτυρούν το χαμηλό επίπεδο στις συνομιλίες σας με άτομα που ασπάζονται διαφορετικές απόψεις, την ανυπαρξία επιχειρημάτων, αλλά & τη μάταιη προσπάθεια σας να φανείτε έξυπνος. Παρακαλώ, προσπεράστε ελεύθερα!
Ρε παιδια τι δεν καταλαβαινετε; Ο Χανιωτης έχει απολυτο δικαιο. Εδω κ τοσες ημερες λετε τα ιδια και τα ιδια. Γιατι ο Μελας ανακοινωσε τα αποτελεσματα κλπ κλπ. Αν δεν θελετε να τα πιστεψετε δικαιωμα σας. Το οτι ολοι τα γραφουν κατι σημαινει. Κ προφανως αυτα που γνωριζουν καποιοι δημοσιογραφοι ή οι fans δεν τα ξέρουμε ολοι εμεις. Ειπατε ότι είχατε να πειτε τελος! Κατηγορειτε ανθρωπους, κατηγορειτε την ΕΡΤ, κατηγορειτε αλλους υποψηφιους, κατηγορειτε το site που σας φιλοξενει, το newsit, το Χωνι, ολους αυτους που δεν αναφερουν οτι η υποψηφια που στηριζετε (ειστε) δεν πέρασε στον τελικο. Ε τι να κάνουμε δεν πέρασε… Οσο αφορα αυτα που λετε περι συνεργατων ΕΡΤ κλπ και ορους στους κανονισμους, διαβαστε πρωτα την επιστολη της ΕΡΤ στις δισκογραφικές που λέει ακριβως τους ορους και μην τους βγαζετε απο το μυαλο σας!
Διαβάζουμε και προσπαθούμε να καταλάβουμε,και εσείς έχετε ήδη ανακηρύξει νικήτρια του διαγωνισμού την Αρετή Κετιμέ!
Δυστυχώς ο διαγωνισμός αυτός θα φέρει μεγάλο χάσμα και θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στους καλλιτέχνες είτε περάσουν είτε κοπούν, λέγονται και ακούγονται με το στανιό ειδήσεις όπου επιβάλουν και προετοιμάζουν ένα έδαφος έτσι ώστε να γίνει και πιο εύκολα η αποδοχή της κ. Κετιμέ!
*Αλήθεια λοιπόν κάνατε ένα γκάλοπ να ρωτήσετε τον κόσμο τι θεωρεί για όλα αυτά που διαβάζει;
*Ρωτήσατε όλες τις εταιρείες να πάρουν θέση στα δημοσιεύματα;
*Μπήκατε στα προφίλ των εταιριών και καλλιτεχνών να δείτε πανηγύρια και χαρές;
*Μόνο σε συγκεκριμένα προσωπικά προφίλ πανηγυρίζουν και προβάλουν τον εαυτό τους ως νικητές!
*Και εκτός αυτού ρωτάω είναι ηθικό να συμμετάσχουν άτομα που εμπλέκονται με την ΕΡΤ στην επιτροπή;
*Είναι ηθικό να συμμετάσχουν καλλιτέχνες ή παραγωγοι που είτε εργάζονται είτε συνεργάζονται και έχουν κάθε είδους σχέση με την ΕΡΤ και αυτούς που εργάζονται σε αυτήν;
ΡΩΤΑΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΌΗΤΑ
ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΊΑ!
ΕΞΆΛΛΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΈΧΟΥΜΕ
Ένα από τα αγαθά της δημοκρατίας είναι η ελευθερία του λόγου, όμως όταν στους σχολιασμούς γίνονται βαρείς χαρακτηρισμοι επί προσωπικού, τότε νομίζω ότι χάνεται η αξία του παραπάνω αγαθού και βαδίζουμε σε άλλα μονοπάτια…το έγραψα ξανά κ το ξαναγράφω… λίγο πιο χαλαρά βρε παιδιά,ας χαρούμε τον θεσμό που παραπέμπει σε χαρά κ γιορτή και όχι σε λογομαχίες… βέβαια σαφώς η ΕΡΤ οφείλει να δώσει εξηγήσεις για πολλά πράγματα, όμως πάντα την διέκρινε η ασυδοσία οποια κυβέρνηση κι αν ήταν επάνω…δεν παίρνω το μέρος κανενός απλά μόνο συνιστώ ηρεμία και ας λέει ο καθένας τις απόψεις του χωρίς λογοκρισία και χωρίς να ξεπεράσουμε τα όρια… καλή συνέχεια σε όλους..