Σύμφωνα με δημοσιεύματα η 8μελής καλλιτεχνική επιτροπή για τη Eurovision συνεδρίασε εκ νέου σήμερα, μετά από αίτημα της διεύθυνσης της ΕΡΤ. Αντικείμενο της συνεδρίασης ήταν οι τυχόν παρεμβάσεις που θα πρότειναν στους δημιουργούς των τριών τραγουδιών.
Η απόφαση που φαίνεται να πήραν, πάντα με τα ίδια δημοσιεύματα ήταν ότι οι αλλαγές στα τρία υποψήφια τραγούδια είναι στη διακριτική ευχέρεια των ίδιων των δημιουργών, εφόσον αυτοί τις θεωρήσουν φυσικά απαραίτητες.
Εν τω μεταξύ η υπεύθυνη της δισκογραφικής εταιρείας Spider, Ευανθία Μάγνη, που συμμετέχει στον τελικό έκανε εκτενής δηλώσεις στον τύπο, τόσο για το θέμα του αποκλεισμού του Τόνι Βλάχου από την τελική τριάδα, παρότι αρχικά το όνομα του είχε διαρρεύσει στους πέντε φιναλίστ, αλλά και για τη διαδικασία της ΕΡΤ, για την επιλογή της ελληνικής συμμετοχής στη Λισαβόνα, χαρακτηρίζοντάς την δημοκρατικότατη.
Εμείς δεν έχουμε ακόμη επίσημη ανακοίνωση από την ΕΡΤ. Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες είναι που μας δίνουν μια θέση για τους Χοροσταλίτες μέσα στα τρία για τον ελληνικό τελικό. Το τραγούδι τους πληροί και τις δύο προϋποθέσεις που ζήτησε η ΕΡΤ φέτος. Ελληνικός στίχος και ελληνικό ηχόχρωμα. Είναι ένα καλό τραγούδι, ένα εξαιρετικό κατά την γνώμη μου τραγούδι για να μας εκπροσωπήσει στο εξωτερικό. Ο Τόνι, πάλι από τις ίδιες δημοσιογραφικές πληροφορίες, μένει εκτός τελικού. Έχει ένα εξαιρετικό τραγούδι, είναι άρτιο μουσικά και ερμηνευτικά, όμως, δεν πληροί τις προϋποθέσεις της ΕΡΤ για ελληνικό ηχόχρωμα, αν και ο στίχος του είναι αμιγώς ελληνικός. Εδώ να σημειωθεί ότι εμείς καταθέσαμε τη συμμετοχή του Τόνι πριν λάβουμε την επιστολή… Την καταθέσαμε μετά από πληροφορίες που είχαμε ως εταιρεία ότι η ΕΡΤ παραλαμβάνει φακέλους με υποψηφιότητες, άρα δεν γνωρίζαμε τα κριτήρια που έθεταν ως προϋποθέσεις αρχικά.
Πώς, όμως, σχολιάζει τη φετινή διαδικασία η κυρία Μάγνη; Οπως λέει:
Κατ’ εμέ, είναι δημοκρατικότατη, πιστεύω ότι κάθε Έλληνας καλλιτέχνης πρέπει να έχει πρόσβαση σε διαγωνισμούς σαν της Eurovision. Εύχομαι στις συμμετοχές του τελικού μόνο ένα πράγμα. Όποιος από τους τρεις πάρει το εισιτήριο για τη Λισαβόνα να μην ξεχάσει ότι δεν έχει στις αποσκευές του την Ελλάδα αλλά ο ίδιος ο καλλιτέχνης είναι η αποσκευή της Ελλάδας. Αυτό ξεχνάνε, δυστυχώς. Ότι διαγωνίζεται η Ελλάδα, κανείς άλλος.
Όλα αυτά ενώ επίκειται από βδομάδα, η συνάντηση των τριών δισκογραφικών εταιρειών που βρίσκονται στον τελικό, με τη διοίκηση της ΕΡΤ, προκειμένου να συζητήσουν το οικονομικό σκέλος της εκπροσώπησης μας στη Eurovision 2018.
Απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει- μιλώ για την πρώτη πηγή του άρθρου που παραθέτω και όχι για τον
παρόν ιστότοπο που μας φιλοξενεί. Το άρθρο το υπογράφει “ο ειδικός συνεργάτης” πολύ κατατοπιστικό….λέει επίσης σαφέστατα η Διεύθυνση της Ερτ εισηγήθηκε στην Καλλιτεχνική Επιτροπή (που ήδη έκρινε +επέλεξε πάντα με φήμες) τα άρτια +ποιοτικά που είναι τα κατάλληλα γιατί είχε και άλλα κατάλληλα αλλά όχι τόσο (λένε οι προηγούμενες φήμες) να ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ συμβουλευτικά στους Δημιουργούς να αλλάξουν τα τραγούδια τους!!! Τι δουλειά έχει η Διεύθυνση; Γιατί να αλλάξει ένα τραγούδι που επιλέχτηκε ως άριστο ήδη γιατι ΑΝ δεν είναι άριστο κακώς επιλέχτηκε και ΓΙΑΤΙ να υποδείξει την όποια αλλαγή ΑΛΛΟΣ από τους Δημιουργούς;;;;;;; ε αυτό πια με ξεπέρασε…..
http://www.toxwni.gr/more/177677-eurovision-2018-ragdaies-ekselikseis-ligo-prin-ton-elliniko-teliko
Δεν καταλαβαίνεις αυτα που διαβαζεις; Το συμπερασμα της επιτροπης ειναι οτι αν θελει καποιος να κανει καποια αλλαγη στο τραγουδι του, μπορει να την κανει. Δεν υποχρεωνει καμια επιτροπη να αλλαξει ντε και καλα κατι, λενε απλα στους δημιουργους αν κρινετε οτι χρειαζονται καποια βελτιωση/τροποποιηση, καντε την.
Θα ήθελα να ρωτησω τους διαχειριστες γιατι αφηνετε να σχολιαζουν ατομα που το μονο που κάνουν ειναι να κράζουν και να γκρινιάζουν; Μας εχουν πει ηδη τη γνωμη τους και συνεχιζουν αν λενε τα ιδια και τα ιδια..
Γιατί αυτά συμβαίνουν στις δημοκρατίες. Μπορούν να ακούγονται όλες οι απόψεις, εφόσον δεν καταπατούν τους νόμους. Ίσως εσύ να ορέγεσαι άλλα καθεστώτα.
“Κατ’ εμέ, είναι δημοκρατικότατη, πιστεύω ότι κάθε Έλληνας καλλιτέχνης πρέπει να έχει πρόσβαση σε διαγωνισμούς σαν της Eurovision”. Φυσικά, κάθε έλληνας, μόνο που πρέπει οπωσδήποτε να ανήκει σε δισκογραφική εταιρεία, αυτή να έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει όλον τον λογαριασμό της Eurovision και να τραγουδά σώνει και καλά τραγούδια με ελληνικο παραδοσιακό χρώμα. Τέτοιος πλουραλισμός…
Eμένα πάντως με προβληματίζει ότι συγκεκριμένο έντυπο, συγκεκριμένου πολιτικού ρόλου, συγκεκριμένης ΠΟΛΥ χαμηλής ποιότητας και με συγκεκριμένη σχέση με υποψήφιο έχει γίνει ο φορέας της ενημερωσης των εξελίξεων σε σχέση με τη φετινή διαδιασία της ΕΡΤ.
Ξανά αναφέρω σχόλια που εμπεριέχουν προσωπικούς χαρακτηρισμούς, ύβρεις, καταγγελίες προσώπων που δεν είναι παρόντα και ως εκ τουτου δεν μπορούν να εκφέρουν αντίλογο, θα αφαιρούνται. Για αυτούς που απορούν γιατί σβήνονται τα σχόλια τους και βρίζουν ακόμα και τον ιστότοπο που τους φιλοξενεί. Το γεγονός ότι διαβάζουν τα άρθρα και τις συζητήσεις όλοι οι άμεσα εμπλεκόμενοι δεν δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να παρεκτρέπεται!
Αληθεύει κε Αργυρίου ότι από το 100% televoting που επαναλάμβανε επί μήνες, η ΕΡΤ σκέφτεται να βάλει και επιτροπή στον ελληνικό τελικό;
Προς το παρόν αυτό που γνωρίζουμε ειναι για 100% τηλεψηφοφορια.
Τώρα που έγιναν 3 τα τραγούδια θυμήθηκε η ΕΡΤ να τους προτείνει αλλαγές; Γιατί όταν ήταν 5 δεν συμβούλευε νωρίτερα και τους άλλους δύο υποψηφίους να προσθέσουν στην ενορχήστρωση των τραγουδιών τους ένα κάποιο ελληνικό στοιχείο για να πληρούν και τυπικά τον όρο του “ελληνικού χρώματος” (τι ανοησίες μας έφτασε η ΕΡΤ να σχολιάζουμε) ώστε να μην αποκλειστούν, εφόσον κατά τα υπόλοιπα ήταν “άρτια καλλιτεχνικά”;
Αναρωτιέμαι γιατί υπάρχει τόσος προβληματισμός από μια επιτροπή που είχε ανάμεσα σε 20 μόνο τραγούδια να εξετάσει και εγκρίνει τα αρτιότερα & ποιοτικότερα (αν υπήρχαν) για τη συμμετοχή τους σε εθνικό τελικό. Τι θα γινόταν αν υπήρχε ανοιχτή προκύρηξη και η ΕΡΤ μάζευε 100 ή και 200 τραγούδια όπως τηλεοράσεις άλλων χωρών;
Μέσα από διάφορα δημοσιεύματα βγαίνει το ξεκάθαρο συμπέρασμα ότι η γνωστή τριάδα του τελικού είναι αποτέλεσμα της απόφασης της επιτροπής να μείνει καθηλωμένη στους όρους της επιστολής που μιλά για αποκλειστικά ελληνικό στίχο, ελληνικό ηχόχρωμα και καλλιτέχνη υψηλών φωνητικών ικανοτήτων, τους οποίους όρους όμως βλέπουμε να χρησιμοποιούνται αλα κάρτ.
Τουτέστιν είναι πολύ πιθανό το καλύτερο & ποιοτικότερο τραγούδι που θα μπορούσε να διακριθεί μένει εκτός (βάσει των όρων), & καλείται το κοινό να βγάλει το φίδι από την τρύπα.
Εν ολίγοις η επιτροπή αντί να μας δώσει πχ ένα “Euphoria” (αν υπάρχει) μαζί με δύο άλλα αδιάφορα κομμάτια, αποφασίζει στη θέση του να μας δώσει ένα “Τρεχαντήρι”.
Και για να μη τα βάλω με την επιτροπή που πέρα των υψηλών μουσικών γνώσεών των μελών της, και θέλω να πιστεύω ότι είναι όλοι τους άψογοι επαγγελματίες (άσχετα αν εγώ προσωπικά έχω κρίνει ότι είναι ακατάλληλοι για επιτροπή για Eurovision), και η ΕΡΤ τους υποχρεώνει/προστάζει να είναι “περιορισμένοι” στις τελικές τους αποφάσεις (αν και σε τέτοια περίπτωση έχουμε θέματα αδιαφάνειας και αναξιοκρατίας), θα βγει άραγε κανείς να αναλάβει την ευθύνη αν βρεθούμε στον πάτο του ημιτελικού όπως το 2016;
Πορσωπικά απεχθάνομαι την γκρίνια, τη φασαρία, τις ίντριγκες, τα σκάνδαλα, αλλά έχω βαρεθεί εν έτη 2017 μια δημόσια τηλεόραση που χρηματοδοτείται από την τσέπη μου (& την τσέπη όλων μας) να με αντιμετωπίζει ως πολίτη 3ης κατηγορίας και ως πρόβατο και να μου καταστρέφει τη χαρά μου για ένα μουσικό γεγονός που παρακολουθώ με μεγάλη αγάπη 30 ολόκληρα χρόνια.
Πολυ σωστος αψογος φιλε !
Ε αυτό ακριβώς! Δεν είναι γκρίνια είναι αγανάκτηση! 20 τραγούδια, πες 3-3.5 λεπτά διάρκεια κατά μέσο όρο πόσο χρόνο παρουσίασης θα ξόδευαν; 2 ωρίτσες σύνολο με όλα, θα έβαζαν και 15 λεπτά ψηφοφορία και όλα μέλι γάλα
Ακρηβως δεν ειναι υβρη οπως λεει ο κυριος Αργυριου ειναι απλη αγανακτηση των eurofans γιατι τοσα χρονια πηγαινουμε απο το κακο στο χειροτερο και θελουμε να απαλαγουμε απο την 20αδα του τελικου!Δεν θελω τα ιδια και τα ιδια ελεος!Ειχαν την φουρειρα και την αποκλεισανε εγω βλεπω στο youtube πολλους eurofans σε τραγουδια της φουρειρα να λενε οτι θελουμε φουρειρα στην eurovision 2018 την απεριψαν με μια κοματαρα που θα ανεβει στο youtube συντομα με τιτλο “βασιλισσα” υπαρχει το βιντεο κλιπ και ενα μικρο αποσπασματακι στο youtube απο την panik records και εχει διαρκεια 35 δευτερολεπτα!Αλυμονο στην ΕΡΤ αν το τραγουδι ειναι καλο αλυμονο της!
Το τραγούδι που αναφέρεστε της φουρειρα που δεν ήθελε να πάει σε διαγωνισμό αλλά να παρακάμψει τους πάντες είναι διασκευή από τραγούδι που υπάρχει ξεκολα επιτέλους δεν πάνε τα παλιά τραγούδια στο διαγωνισμό !!!!!!!!!
Αλίμονο και αλίμονο εντωμεταξύ προ ημερών εκθείαζες δερεμπεη τώρα φουρειρα αποφάσισε τι θες
Kαλά, και τώρα απευθείας ανάθεση θα γίνει.