Ολοκληρώθηκε πριν από λίγο το δέκατο κατά σειρά Eurovision In Concert στο Άμστερνταμ. Το Eurovision In Concert φιλοξένησε 32 από τους φετινούς Eurostars, οι οποίοι γιόρτασαν τόσο τα 10 χρόνια του EIC, όσο και τον επερχόμενο διαγωνισμό της Eurovision, σε ένα μήνα από τώρα, στη Λισαβόνα. Φυσικά είχαν την ευκαιρία να ερμηνεύσουν μπροστά σε ένα ενθουσιώδες κοινό τις συμμετοχές τους, κάνοντας ένα δυνατό crach test πριν την κρίσιμη εμφάνιση τους στη σκηνή της Altice Arena.
Οικοδεσπότες της βραδιάς, ήταν η εκπρόσωπος της Ολλανδίας στο Διαγωνισμό, τις χρονιές 1998 και 2007 Edsilia Rombley και ο Cornald Maas σχολιαστής του ESC TV. Guests εμφανίσεις πραγματοποίησαν οι Sandra Kim, νικήτρια του Διαγωνισμού το 1986 με το Βέλγιο και Maxine & Franklin Brown, εκπρόσωποι της Ολλανδίας το 1996. Το Eurovision In Concert πραγματοποιήθηκε στο AFAS Live.
Δείτε τις ζωντανές εμφανίσεις των 32 συμμετεχόντων του φετινού διαγωνισμού σε 4Κ ποιότητα, από το EuroVisionary με το οποίο το InfeGreece έχει αποκλειστική συνεργασία:
(η λίστα ανανεώνεται με τα βίντεο)
- Αλβανία – Eugent Bushpepe
- Αρμενία – Sevak Khanagyan
- Αυστραλία – Jessica Mauboy
- Αυστρία – Cesár Sampson
- Λευκορωσία – ALEKSEEV
- Βέλγιο – Sennek
- Βουλγαρία – Equinox
Μαζί με τους Equinox όπως είχε ήδη ανακοινωθεί ήταν και ο Kristian Kostov
- Τσεχία – Mikolas Josef
- Δανία- Rasmussen
- Φινλανδία – Saara Aalto
- Γαλλία – Madame Monsieur
Τη θέση της Emilie που ήταν σήμερα άρρωστη πήρε η εκπρόσωπος του Ηνωμένου Βασιλείου SuRie, όπως σας ενημερώσαμε με προηγούμενο μας άρθρο.
- Γερμανία – Michael Schulte
- Ουγγαρία – AWS
- Ισλανδία – Ari Ólafsson
- Ιρλανδία – Ryan O’Shaughnessy
- Ισραήλ – Netta
- Λετονία – Laura Rizzotto
- Λιθουανία – Ieva Zasimauskaitė
- ΠΓΔΜ- Eye Cue
- Μάλτα – Christabelle
- Μολδαβία – DoReDos
- Μαυροβούνιο – Vanja Radovanović
- Πολωνία – Gromee ft. Lukas Meijer
- Άγιος Μαρίνος – Jessika ft. Jenifer Brening
- Σερβία- Sanja Ilić & Balkanika
- Σλοβενία – Lea Sirk
- Ισπανία – Alfred & Amaia
- Σουηδία – Benjamin Ingrosso
- Ελβετία – ZiBBZ
- Ολλανδία – Waylon
- Ουκρανία – MELOVIN
- Ηνωμένο Βασίλειο – SuRie
Ποιες από τις ζωντανές εμφανίσεις ξεχωρίζετε; Θα υπάρξουν ανατροπές στον πίνακα των στοιχημάτων μετά το EiC 2018;
Αρα συνολικά αν δεν κάνω λαθος οι μόνοι που δεν πήγαν σε κανένα πάρτυ είναι Κυπρος, Κροατία, Ελλάδα, Νορβηγία και συνεπώς οι μόνες συμμετοχές που δεν έχουμε ακούσει λαιβ καθόλου ειναι Κύπρος, Κροατία, Ελλαδα.
Διόρθωση: Πορτογαλία, Εσθονία, Ιταλία Επίσης δεν παρέστησαν σε pre party νομίζω, αλλά τα έχουμε ακουσει live και τα τρία.
Η Πορτογαλία θα παραβρεθεί στο Eurovision in Concert της Μαδρίτης. Επομένως, ναι, οι τρεις χώρες που ούτε θα έχουν παρεβρεθεί σε πάρτυ ούτε θα έχουν ακουστεί ζωντανά μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός θα είναι η Ελλάδα, η Κύπρος, και η Κροατία. Τώρα αν αυτό θα μας βγει σε καλό, δεν το γνωρίζω.
Γιατί πρέπει την Ισραηλινή τραγουδίστρια να την ντύνουν σαν καρνάβαλο; Το “κοιτάχτε, δεν έχω πρόβλημα με τα κιλά μου” πρέπει να βγαίνει μέσω εικόνας καρικατούρας;
Συμφωνώ πως το ενδυματολογικό πρέπει να αλλάξει. Χρειάζεται κάτι πιο κοντά στο βίντεο. Φωνητικά τα σπάει όμως.
Το τραγούδι παραμένει μία trashιά πάντως.
Μήπως γιατί όντως δεν έχει πρόβλημα με τα κιλά της;
Και η Bojana από τη Σερβία είχε ντυθεί σαν “καρνάβαλος” στη σκηνή αλλά αυτο δεν την εμπόδισε να μπει στην 10άδα με ένα σαφώς χειρότερο τραγουδι…
Εκείνο το τραγούδι ήταν συμπαθητικό.. Δεν είχε ούτε κακαρίσματα ούτε νιαουρισματα
Ο Τσέχος βλέπω δεν αποχωρίζεται με τίποτα τον σάκο του ε; Χαχα
Είναι ωραίο στυλ. Άλλωστε έχει λέει κάτι μέσα που θα το δείξει στη σκηνή.
Μου βγάζει κάτι σχεδόν νοσηρό αυτό το στυλάκι του “μαθητή” σε συνδυασμό με τα τόσα σεξουαλικά υπονοούμενα του τραγουδιού.
Αρχίζω να ανησυχώ πολύ για τη συμμετοχή μας πραγματικά.Ενώ εμπιστεύομαι τυφλά την ομάδα της Γιάννας Τερζή δε ξέρω τι γίνεται με όλη αυτή τη κατάσταση.Δε ξέρω αυτή η αδιαφορία είναι θέμα της ΕΡΤ ή της Panik Records που βρίσκεται πίσω και από την Ελλάδα και από τη Κύπρο.Και οι 2 χώρες (βγάζω Κροατία) δεν έχουν φανεί πουθενά σε τέταια γεγονότα.Φοβάμαι ό,τι τόσος ντόρος για το τίποτα.Ενώ είναι δυνατά τραγούδια δεν υπάρχει καμία στήριξη από κανέναν.Όταν θα δώσεις πολλά θα πάρεις και πολλά.Όταν θα δώσεις λίγα θα πάρεις καθόλου.
Ποτέ δεν εμφανίζονταν η Ελλάδα σε τέτοιες μαζώξεις. Δεν νομίζω οτι έβλαψε ποτέ βαθμολογικά τα τραγούδια μας αυτή η απουσία. Και η Σουηδία μόλις πέρσι ξεκίνησε να πηγαίνει.
Η Ελλάδα συμμετείχε σταθερά κάθε χρόνο στο event του Άμστερνταμ τουλάχιστον από το 2011 μέχρι το 2015. Άλλωστε παλιότερα τα partys αυτα σχεδόν δεν υπήρχαν. Η πρώτη φορά που δεν συμμετείχε ήταν με τους Argo, ενώ και η Ντεμυ είχε δηλώσει συμμετοχή στο party της Μόσχας που τελικά ακυρώθηκε λόγω της αποχώρησης της Ρωσίας.
Κακά τα ψέμματα, η Ελλάδα φέτος είχε μηδενική προβολή στο εξωτερικό και αν υπάρχει ένα πρόβλημα με αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι το τραγούδι δεν ακούστηκε όσο χρειαζόταν στους Έλληνες του εξωτερικού.
Το βελγιο δυστηχως αμα δε βελτιωσει την φωνη της,τοτε το βλεπω εκτος τελικου.
Βουλγαρία και Σουηδία τρελό playback και πάλι. Η βελγίδα δεν ακούγεται καθόλου στο ρεφρέν. Μάλλον δεν μπορεί να πιάσει τις συγκεκριμένες νότες. Ο τσέχος με προβλήματα σε σχέση με άλλες εμφανίσεις του. Ο αυστριακός εξαιρετικός τραγουδιστής πραγματικά
Οσο ακουω την Λιθουανια τοσο περισσοτερο την αγαπω. Η Βελγιδα μου ειναι παρα πολυ συμπαθης, μ’ αρεσουν οι συνεντευξεις της αλλα δεν μπορει να το βγαλει το ρεφραιν με τιποτα. Και απο την στουντιο βερσιον ειχα εντοπισει κατι που με χαλαγε στο ρεφραιν. Η Πολωνια επισης ενω μου αρεσει η στουντιο βερσιον και ειναι στην δεκαδα μου, λαιβ αποδυναμωνεται πολυ και η φωνη του τραγουδιστη δεν με πειθει. Πιθανον να εχει την καταληξη του δικου μας “Rise Up”.
H Netta τετοια ρουχα φοραει οποτε μην περιμενετε κατι διαφορετικο τον Μαιο. Βεβαια στο τελευταιο που δινω σημασια ειναι τα ρουχα.
Ποσο καλλιτεχναρα και φωναρα η Surie. Μ’ αρεσε πολυ αυτη η συμπραξη και που δεχτηκε να αντικαταστησει την Γαλλιδα.
Ο Λευκορωσος καπως καλυτερα αλλα το τραγουδησε πολυ πιο safe και κρατημενα που το τραγουδι δεν εχει καμια δυναμικη ετσι.
Ολλανδια αψογος ο Waylon.
Εχω ξαναπει οτι αυτου του ειδους τα προμο εμενα δεν μου λενε κατι. Η φετινη ελληνικη συμμετοχη δεν νομιζω οτι ταιριαζει και θα αναδειχθει σε τετοια παρτυ. Αν ενα τραγουδι δεν αρεσει δεν νομιζω οτι θα κερδισει κατι αν συμμετεχει στα παρτυ. Η Μολδαβια φετος εχει κανει τεραστιο προμο συμμετεχοντας σε ολα τα παρτυ και εθνικους τελικους και αλλες εκδηλωσεις. Ο,τι ειναι να παρει τον Μαιο αυτο και θα παρει ειτε συμμετειχε ειτε οχι. Το Σαν Μαρινο το ιδιο κτλ κτλ. Απο ελληνικες συμμετοχες η Ελευθεριου ειχε κανει καλο προμο, ειχε παει σε σοου στην Τουρκια, στο Αμστερνταμ, στο Λονδινο κτλ ενω αλλες ελληνικες συμμετοχες δεν εκαναν καθολου και τα πηγαν καλυτερα. Ο Πορτογαλος περυσι δεν πηγε πουθενα (λογω και των θεματων του) και ειχε χτισει μια αναμονη και περιεργεια οπως και αλλοι συμμετεχοντες που πηγαν καλα. Οι επιτροπες επισης που κρινουν το 50% καμια επαφη δεν εχουν μ’ αυτα τα παρτυ. Ισως και να καινε οι πολλες εμφανισεις τις συμμετοχες.
Μπροστά στον Αρμένιο, τον Μαυροβούνιο και τον Ολλάνδό, όλοι σχεδόν οι υπόλοιποι είναι απλώς τσουτσέκια 😛
Καλή και η Surie.
Περιμένω και τους Ούγγρους, αν και τους έχουμε ακούσει ήδη ζωντανά.
Μετά και τα live του Amsterdam έχω να πω ότι η Βουλγαρία ανεβαίνει παρά πολύ και πάει για μεγάλη νίκη και πλέον είναι το αγαπημένο μου.τωρα στο ακλόνητο φαβορί(Ισραήλ) έκανε ένα παρά πολύ καλό live φωνητικα αλλά παραμένει ένα trash-cringe song.Φινλανδια ανεβαίνει πολύ ο τσέχος άρχισε να κουράζει πιστεύω ειδικά με αυτό το backpack style που όπως λέει κρύβει κάτι που θα το δούμε στην Λισαβώνα.Επισης διαβάζω πολλά σχόλια για την Ελλάδα και Κύπρο ότι δεν προμοτάρουν καθόλου τα τραγούδια,μην ανησυχείτε κρατάμε τα καλά για το τέλος ωστόσο πολλά τραγούδια κουράζουν με τα τόσα live και τις τόσες εμφανίσεις που οι τηλεθεατές θα ψάχνουν κάτι ωραίο στην Πορτογαλία,όπως και να έχει φέτος είναι ένας παρά πολύ καλός διαγωνισμός(επιτέλους!).
Λαμβάνοντας υπόψιν τις αντιδράσεις στα live που έγιναν στα διαφορα party ως τώρα (στοιχήματα, views στο youtube, κτλ), οι μεγάλοι κερδισμένοι φαίνεται ότι είναι η Βουλγαρία και η Αυστραλία που έδειξαν ότι υποστηρίζουν άνετα τα τραγουδια τους επί σκηνης, ενώ και το Ισραήλ επιβεβαίωσε τον ρόλο του φαβορί. Σταθερά καλές εμφανίσεις επίσης για την Γαλλία, την Αυστρία και τη Λιθουανία που κερδίζουν αργά έδαφος, ενώ και Φινλανδία και Δανία τα πάνε καλά χωρίς σκηνικές υπερβολές, δείχνοντας ότι πρέπει να προσέξουν πολύ το staging.
Από την άλλη το Βελγίο είναι μάλλον ο μεγάλος χαμένος, καθώς η Sennek δείχνει να δυσκολεύεται στο ψηλό registry και χρειάζεται αρκετή τεχνική βελτίωση, ενώ η Λευκορωσία, το Αζερμπαιτζάν και η Ρωσία επιβεβαίωσαν τις τεράστιες αδυναμίες τους.
Τέλος η Σουηδία και η Τσεχία έχουν μάλλον ανάμικτες αντιδράσεις, γεγονός που δείχνει ότι είναι τραγούδια που βασίζονται κυρίως στην σκηνική παρουσία για να κάνουν εντύπωση.
Συμφωνώ ότι η Βουλγαρία και η Αυστραλία είναι οι δύο κερδισμένες στα στοιχήματα (και η Γαλλία μάλλον) όμως δεν θεωρώ ότι η Βουλγαρία απέδειξε τίποτα αφού ένα τεράστιο μέρος αυτού που παρουσίασαν (τόσο οι αρμονίες στα ρεφρέν όσο και τα φωνητικά της κοπέλας) ήταν ξεκάθαρα playback σε όλες τις εμφανίσεις τους. Πουλάνε λοιπόν αέρα κοπανιστό σε συνδυασμό με «ύποπτες» κινήσεις στα στοιχήματα.
Γι’ αυτό μίλησα και για το youtube στο οποίο έχουν πολύ καλές αντιδράσεις. Οπότε πουλάνε και ο κόσμος αγοράζει.
Επίσης εγώ δεν ακούω playback να σου πω την αλήθεια, ακούω μια χαρά live με κάποια prerecorded vocals στο backing track κυριως στο ρεφρέν. Δεν απέχει πολύ από αυτό που θα ακούσουμε στη Λισαβόνα, όπου πιστεύω ότι θα έχουν και ένα 6ο άτομο σαν back vocalist να καλυπτει αυτά τα vocals.
Αν πετύχουν και το staging προβλεπω να πλησιάζουν το Ισραήλ στην πρώτη θέση των στοιχημάτων μόλις ξεκινήσουν οι πρόβες.
H κοπέλα δεν έχει τραγουδήσει ζωντανά σε καμία από τι εμφανίσεις τους. Και σήμερα ανακοίνωσαν ότι θα έχουν ως δεύτερη φωνή μια άλλη τραγουδίστρια με πείρα στο παραδοσιακό βουλγάρικο τραγούδι. Οπότε για ποιο λόγο δεν την πήραν από την αρχή στο περίφημο «γκρουπ»; Μήπως είναι λίγοι και θα τους βάραινε ένας ακόμα;
Όσο για το ρεφρέν, δύο άτομα έχουν τραγουδήσει πραγματικά μέχρι στιγμής και τα υπόλοιπα είναι ηχογραφημένα. Άλλωστε αυτό είναι πασιφανές αφού σε καμία από τις εμφανίσεις δεν είχαν απαρτία οπότε αυτό το αποτέλεσμα είναι αδύνατο. Η άνοδος στα στοιχήματα σίγουρα δεν στηρίζεται σε αυτές τις εμφανίσεις. Η χειραγώγηση πηγαίνει σύννεφο απλώς.
Είναι σαφές ότι η Zhanna τραγουδάει live αν προσέξεις τον μικροφωνισμό που κάνει ακριβώς στο τέλος του outro στο κλείσιμο του τραγουδιού. Για να δημιουργηθεί μικροφωνισμός πρέπει το μικρόφωνο να είναι ανοικτό και να τραγουδάει αυτός που κρατάει το μικρόφωνο – δεν ξέρω αν έχεις σχετική εμπειρία.
Το ηχητικό αποτέλεσμα είναι επίσης διαφορετικό με τον Kristian Kostov, άρα και αυτός τραγούδησε live.
Όσο για το 6ο άτομο επί σκηνής το έψαξα λίγο και όντως θα υπάρχει μια κοπέλα που συμπληρώνει τα φωνητικά της Zhanna (αντικαθιστά τα prerecorded που έλεγα πριν) και μάλιστα εδώ και πολλές ημέρες καθώς έχουν ανέβει και σχετικά βιντεάκια από τις πρόβες τους στη Βουλγαρία.
Τέλος για τα στοιχήματα, εγώ που ζω στην Αγγλία έπαιξα αμέσως στοίχημα να κερδίσει η Βουλγαρία μόλις είδα το live τους στο Λονδίνο γιατί είχε αρκετά ψηλή απόδοση και θεώρησα ότι θα πέσει γιατί το live ήταν εξαιρετικό. Το ίδιο έκαναν και πολλοί άλλοι και η απόδοση όντως έπεσε.
Νομίζω ότι είσαι λίγο αυστηρός με το τραγούδι και το καταλαβαίνω το ότι η προώθηση που έχουν κάνει με την εμμονή τους να κερδίσουν έχει γίνει ενοχλητική για πολλούς. Η αλήθεια είναι όμως ότι έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και θεωρώ πολύ πιθανή την νίκη της Βουλγαρίας στον φετινό διαγωνισμό.
Tα έχουμε ξαναδεί όλα αυτά στο παρελθόν με Ρωσία, Αζερμπαϊτζάν κτλ. Πακέτα αγορασμένα από τα εξωτερικό χωρίς καμια ιδιαιτερότητα και ψυχή…Και δυστυχώς οι συγκεκριμένες χώρες από τότε που κέρδισαν έχουν κολλήσει στο συγκεκριμένο τυποποιημένο στιλ. Για τον διαγωνισμό το θεωρώ πισωγύρισμα όλο αυτό. Θα χαρώ πολύ αν κερδίσει η Βουλγαρία αλλά με κάτι δικό της και έξω από καλούπια και διεθνή team παραγωγών.
Σχετικά με τα παράπονα που έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι η Ελληνική συμμετοχή δεν παρευρίσκεται στα Pre Party, η Γιάννα έκανε πριν κάποια ώρα Live στον λογαριασμό της στο Instagram και δήλωσε ότι δεν πήγε σε κανένα event επειδή προτίμησε να κάτσει να κάνει πρόβες, διότι άργησαν να ξεκινήσουν γενικά τις πρόβες. Οπότε, δεν είναι σίγουρα θέμα τσιφουτιάς, όπως διάβασα σε πολλά σχόλια. Απλά σκέφτεται λογικά και επενδύει τον χρόνο της εκεί που πρέπει.
Άρα έδωσε απάντηση που δικαιώνει όσους γκρινιάζανε για το ότι αργούν αδικαιολόγητα οι προετοιμασίες για να στηθεί live ένα τραγούδι που επιλέχθηκε εδώ και 2 μήνες και πριν από τις περισσότερες φετινές συμμετοχές. Θεωρητικά έπρεπε να προετοίμαζεται από τον Δεκέμβριο και για το live στον ελληνικό τελικό άσχετα αν δεν έγινε ποτέ.
Δεν μπορώ να καταλάβω για παράδειγμα πως τόσο καιρό δεν είχαν backing vocalists για ένα τραγούδι που βασίζεται σε αρμονίες και τριφωνίες… Πως θα το τραγουδούσε στον ελληνικό τελικό δηλάδη αν τους ζητούσαν να είναι full live;
Έχω μιλήσει από καιρό για την αβεβαιότητα και την προχειρότητα που μου δείχνουν πολλές από τις κινήσεις της φετινής μας ομάδας και μακάρι να διαψευστώ τελικά.
Σχετικά με την καθυστέρηση των προβών, συμφωνώ κι εγώ μαζί σου ότι άργησαν υπερβολικά, αλλά ποιος ξέρει τι παίχτηκε. Τουλάχιστον, υπάρχει λόγος που δεν εμφανίζονται στα events. Δεν είναι επειδή βαριούνται. Βλέπω κι εγώ ότι υπήρχε προχειρότητα και έλλειψη οργάνωσης σε κάποια σημεία, αλλά ελπίζω εν τέλει το αποτέλεσμα να μας δικαιώσει και εμάς και την ομάδα γιατί κι αυτοί το προσπαθούν πολύ.
Υ.Γ.1. Κάποιος τη ρώτησε στο live για τη σκηνική παρουσία και είπε ότι δεν μπορεί να αποκαλύψει τίποτα ακόμα αλλά θα είναι πολύ καλή. Εγώ έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα και ανυπομονώ για τις πρόβες.
Υ.Γ.2. Επίσης στο live, κάποιος τη ρώτησε ποτέ θα δούμε κάποια πρόβα και εκείνη απάντησε ότι μέχρι στιγμής δεν γίνεται αλλά μάλλον την άλλη βδομάδα θα δούμε κάποια πρόβα και είπε ότι έχει και μία έκπληξη.
Πλησιάζει ο καιρός και είμαστε όλο και πιο κοντά. Υπομονή και καλά αποτελέσματα.
Πάντως τις προηγούμενες εβδομαδες μιλούσε ανοιχτά για κάποια πράγματα όπως την απουσία χορογραφίας, το φόρεμα και το ότι θα είναι σημαντικός ο φωτισμός. Λίγα, αλλά σημαντικά στοιχεία για να καταλάβουμε που κινούνται.
Εκτός αν ψάχνονται ακόμη και αυτό σίγουρα θα δημιουργήσει προβλήματα στις πρώτες επίσημες πρόβες που αρχίζουν σε 2 βδομάδες.
Υπάρχει εμφανής απουσία υποστήριξης από ΕΡΤ και Panik -ουτε καν χορηγος δεν έχει βρεθει- και αυτό φαινεται να δημιουργεί τα προβλήματα, σε συνδυασμό με την απουσία ανθρώπων που να έχουν “τεχνογνωσία” από eurovision.
Ίδομεν…