Ο Μιχάλης Ρακιντζής μίλησε και έκανε αποκαλύψεις

Estimated read time 1 min read

Σε μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης στο “Στούντιο 4” των Θανάση Αναγνωστόπουλου και Νάνσυς Ζαμπέτογλου, ο Μιχάλης Ρακιντζής (GRE 02) αποκάλυψε πολλά: ότι αποφάσισε να μετάσχει, επειδή ήταν κάτι που δεν είχε κάνει μέχρι τότε, ότι έγραψε το κομμάτι εν μία νυκτί και το υπέβαλε την επομένη στην ΕΡΤ, ότι ήθελε να έχει διεθνές άκουσμα. Μάθαμε δε ότι για το περίφημο ελικόπτερο με το οποίο θα περιέφερε το βραβείο της Γιουροβίζιον δεν διέθετε δίπλωμα… Είπε και για την trance διασκευή που έκανε στην “Άνοιξη”.

Μπάχαλα άνευ προηγουμένου

Μίλησε για τα παρατράγουδα του εθνικού τελικού και τον ντόρο που κράτησε για μήνες. Επιβεβαίωσε αυτό που είχε ακουστεί, ότι δηλαδή παραιτήθηκε, υπό το βάρος των αντιδράσεων (“αφού θέλουν τόσο πολύ κάποιοι να πάνε, ας πάνε”), αλλά η ΕΡΤ δεν τον άφησε να αποσυρθεί, διότι είχε γίνει ο εθνικός τελικός και υπήρχε αποτέλεσμα. Δήλωσε ότι, σε όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές, όταν πέφτουν οι τίτλοι τέλους, τα τραγούδια ακούγονταν από τον δίσκο, άρα ήταν play-back η reprise (ωστόσο τραγουδούσε κι αυτός από πάνω), όχι όμως η στιγμή που διαγωνίστηκε, καθώς ο ίδιος έχει κάνει πάνω από 1.000 εμφανίσεις και ερμηνεύει πάντα ζωντανά. Δεν τον επηρέασε, διότι ξέρει πώς παίζεται το παιχνίδι στα Μ.Μ.Ε. Διάφορες εταιρειούλες υποστήριζαν πρωτοεμφανιζόμενους και αγνοούσαν εκείνον με 17 χρυσούς και πλατινένιους δίσκους. Άνθρωποι που τον έβριζαν μετά πήγαιναν στα live του. Προσπάθησε να ανατρέψει όλη αυτήν τη δυσφήμιση, η οποία σταμάτησε, όταν συνέλεβαν τον Ξηρό.

Τι συνέβη στο Ταλίν;

Αποδίδει τον κάκιστο ήχο στο Ταλίν στο γεγονός ότι ελληνικό κανάλι διέδιδε πως η σουηδική συμμετοχή ήταν αντιγραφή από τον Μάνο Χατζηδάκι (“Τα Παιδιά του Πειραιά”-καμία σχέση, όπως είπε κι ο ίδιος): αφενός πήγε να γίνει επεισόδιο σε δημόσιο χώρο, αφετέρου οι τεχνικοί του διαγωνισμού που ήταν Σουηδοί έκαναν ώστε στα in-ear ακουστικά να μην ακούνε τις δικές τους φωνές, αλλά των υπολοίπων. Εξήγησε, γιατί δεν διέκοψε, γιατί έκλεινε το μάτι του προκειμένου να δώσει σινιάλο στους κάμεραμεν πως κάτι δεν πήγαινε καλά, γιατί δεν βγήκε να μιλήσει τότε. Χαρακτήρισε την εμφάνιση “μαρτύριο”, αλλά την εμπειρία ωραία και διαφορετική. Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αφορά στις ανταλλαγές βαθμών, οι οποίες κανονίζονταν στους διαδρόμους των ξενοδοχείων και άλλα που δεν τόλμησε να πει (σ.σ. φανταζόμαστε πως αναφέρεται στο 8άρι της Ρωσίας, το οποίο γνωρίζουμε πώς δόθηκε, αλλά ούτε εμείς μπορούμε να πούμε)!

Η εκκεντρική εμφάνιση

Μίλησε με μια χορογράφο, για να σχεδιάσει τα βήματα που έκανε και εξήγησε γιατί επέλεξε αυτά τα ρούχα που ήταν η εξάρτυση των ΜΑΤ, σχεδιασμένη από τη Europol (τα θεώρησε “κινηματογραφικά”). Γιατί τον ενόχλησε που κάποιος δημοσιογράφος του BBC χαρακτήρισε τις στολές “kinky”; Από την άλλη, μπροστά του τουλάχιστον, οι Έλληνες δημοσιογράφοι δεν τολμούσαν να μιλήσουν άσχημα. Αν ξαναπήγαινε, θα πήγαινε ακόμα πιο extreme, για να τα ξανακάνει… μπάχαλο! Τέλος, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη Μαρίνα Σάττι και την καλλιτεχνική της υπόσταση, ενώ εξήγησε παρακάτω και τι συμβαίνει στη σημερινή εποχή με τα fake views.

Λατρεμένα παρασκήνια από το 2002 μπορείτε να θυμηθείτε εδώ.