Οι Equinox ανακοίνωσαν την βασική ιδέα της σκηνικής τους παρουσίας στη Λισαβόνα, καθώς ήδη ξεκίνησαν τις πρόβες στη Σόφια.
Το συγκρότημα επέστρεψε στη Βουλγαρία μετά την εμφάνισή τους στο Λονδίνο και το γύρισμα του postcard στην Πορτογαλία και έχουν ξεκινήσει να ετοιμάζουν την εμφάνισή τους. Σήμερα μας έδωσαν κάποια στοιχεία για το τι να περιμένουμε στη Λισαβόνα τον Μάιο.
Η παρουσίαση θα είναι μια μάχη ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι. Θα είναι ένα παιχνίδι αντιθέσεων που θα συμβαδίζει με την κύρια ιδέα πίσω από το “Bones“. Στο τέλος θα επικρατήσει το φως πάνω απ’ όλα. Την σκηνική παρουσία του συγκροτήματος έχει αναλάβει η Sacha Jean-Baptiste.
https://twitter.com/EquinoxBulgaria/status/983674559802019841
Λίγα λόγια για τους Equinox:
Οι Equinox είναι ένα συγκρότημα που δημιουργήθηκε για το διαγωνισμό της Eurovision. Αποτελείται από τους Zhanna Bergendorff, Vladdi (Vlado Mihailov), JJ (Georgi Simeonov), Johnny Manuel και Trey Campbell.
H Zhanna Bergendorff (20 Οκτωβρίου 1985) είναι νικήτρια του βουλγαρικού X Factor 2013 και πρόκειται για μία από τις πιο επιτυχημένες και αμφιλεγόμενες καλλιτέχνες της Βουλγαρίας.
Ο Vladdi είναι τραγουδιστής, συνθέτης και ηθοποιός και συμμετέχει στα βουλγαρικά συγκροτήματα Safo και Sleng. Συμμετείχε στα φωνητικά του Kristian Kostov το 2017.
Ο JJ είναι τραγουδιστής και παραγωγός. Υπήρξε μέλος του συγκροτήματος 032. Σήμερα διδάσκει μουσική στη Σόφια και τη Φιλιππούπολη.
Ο Johnny Manuel είναι Αμερικανός τραγουδιστής. Συμμετείχε στο America’s Got Talent το 2017.
Νομιζω επειδη δεν θα υπαρχουν οθονες LED φετος, πολλες απο τις συμμετοχες ειδικα τα ερμηνευτικα, ατμοσφαιρικα κομματια που δεν θα εχουν χορογραφιες κτλ, θα στηριχτουν στα παιχνιδια με τον φωτισμο και τους προβολεις.
Η συγκεκριμένη συμμετοχή μου θυμίζει αρκετά το Αζερμπαϊτζάν πέρσι: ένα μέτριο ως καλούτσικο ποπ κομμάτι (αλλά ως εκεί) το οποίο όμως για κάποιο λόγο πασχίζει να περάσει ως «σκοτεινό» και «εναλλακτικό» και για αυτό τον λόγο επενδύεται με μια γενικότερη καλλιτεχνική «δηθενιά» η οποία μάλλον το φορτώνει αντί να το αναδεικνύει.
To Skeletons ήταν το πιο ενδιαφέρον πράγμα στην περσινή Eurovision, μαζί με το Βέλγιο.
Γι’ αυτό μάζεψε 42 βαθμούς στο televoting και αυτές από κάποιες χώρες με πολύ μικρή συμμετοχή στην τηλεψηφοφορία (Τσεχία, Σλοβενία, Μαυροβούνιο) που για κάποιο λόγο κάθε χρόνο το φιλεύουν με τηλεφωνικές ψήφους…
Βέβαια και η Βουλγαρία αν ποτέ κερδίσει με κάποιες τέτοιες μεθόδους θα τα καταφέρει φοβάμαι…
H θέση των τραγουδιών στη Eurovision δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητά τους. Ποτέ δεν είχε.
Καλά τώρα. Αν ένα τραγούδι δεν περνάει καθόλου στο κοινό, κάτι φταίει.