Χωρίς την παρουσία της εκπροσώπου μας, Γιάννας Τερζή, διεξήχθη η έκτακτη τεχνική πρόβα που ενέκριναν χθες οι διοργανωτές για τη χώρα μας. Η πρόβα έγινε κεκλεισμένων των θυρών και μόνο για να δοκιμάσουν οι τεχνικοί και ο σκηνοθέτης το φωτισμό, αλλά και για να επιλύσουν τα τεχνικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε από την πρώτη πρόβα. Αύριο το μεσημέρι λοιπόν στις 16.00 (ώρα Ελλάδος) στην πρώτη Dress Rehearsal, θα δούμε αν οι Πορτογάλοι διοργανωτές θα έχουν επιλύσει τα ζητήματα που η ελληνική αποστολή τους έχει θέσει.
Προς το παρόν δείτε την τελευταία πρόβα της Γιάννας Τερζή:
Το μαρτύριο της σταγόνας ειναι αυτο το πράγμα, Πέρσι η αλλη δεν μπορούσε να τραγουδήσει τις ψηλές νοτες, δεν εδειχαν ωραια τα πλανα, φετος παλι γινεται ολο αυτο, ειλικρινά γιατί παλαιότερα δεν συνέβαιναν αυτα? Και δεν ειναι απλα θεματα τυπου ο φωτισμος δεν ειναι καλος, αλλα για πράγματα που ειναι η ουσία του act.
Γιατί η ΕΡΤ παλιότερα ασχολούνταν περισσότερο και έριχνε λεφτά στον διαγωνισμό. Τα τελευταία 3 χρόνια υπάρχει πλήρης αδιαφορία, έως και προσπάθεια απαξίωσης της eurovision.
Δεν θα μου κάνει εντύπωση αν η παρούσα διοίκηση της ΕΡΤ προσπαθήσει ακόμη και να αποσυρθεί από τον διαγωνισμό στο μέλλον…
Εγώ είμαι σιγουρος, και δυστυχώς θα το κάνουν μέσω απαξίωσης του προιόντος. Περιμένω να ακουσουμε δικαιολογιες τυπου Πασοκ, η επιτροπη εκρινε οτι η ποιότητα των κομματιών δεν ηταν η επιθυμητή και γι αυτο δεν θα συμμετέχουμε… 3.500 εργαζόμενους έχει η ερτ και κανεις απλα δεν ενδιαφέρεται ετσι οπως θα πρεπε… Η Βουλγαρία με τα θέματα της είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ αντιμετώπισης του διαγωνισμου…
Ας αποφύγουμε τα πολιτικά σχόλια, γιατί δεν έχουν θέση κατά την γνώμη μου, άσχετα αν όλοι ξέρουμε ότι παίζουν ρόλο στα εσωτερικά της ΕΡΤ.
Ας ζητήσουμε ως κοινότητα των φανς να υπάρχει μια ανεξάρτητη και όχι διοριζόμενη κάθε χρόνο επιτροπή στην ΕΡΤ που να ασχολείται με την εκπροσώπηση της σε διεθνείς εκδηλώσεις και διαγωνισμούς, όπως η eurovision. Άλλωστε κουβαλάνε την σημαία της Ελλάδας και όχι της εκάστοτε διοίκησης της ΕΡΤ και της όποιας κυβέρνησης…
Ποιοι θα το κάνουν? αυτοι που γλύφουν κάθε χρόνο και λέγανε στην εμφάνιση που δεν δούλεψε τιποτα αχ τι τέλειο? Που πέρσι η demy δεν μπορούσε να τραγουδήσει και λέγανε αχ συγκίνηση πάμε για 10δα? Δυστυχώς όταν κάποιος πάει να πει κάτι χωρις εμπάθεια είναι ο κακός, ενώ τη ζημιά αυτοι την κάνουν γιατι χρειάζεται ειλικρίνεια για το καλύτερο αποτέλεσμα, οχι γλύψιμο
@esc1234
Δίκιο έχεις… Δεν χρειάζεται να είναι φαν στην επιτροπή, αλλά έστω άνθρωποι που να ασχολούνται περισσότερο με την “εμπορική” τηλεόραση, γιατί τέτοιο προϊόν είναι η eurovision.
Δυστυχώς η Ελλάδα έχει εξελιχτεί στην νέα Ισπανία του θεσμού. Πολλοί φανατικοί οπαδοί του διαγωνισμού που έχουν άποψη για όλα και σχολιάζουν με μένος όσουν εκφράζουν αντίθετη άποψη και μια κρατική τηλεόραση που δεν ξέρει τι της γίνεται και ψάχνει συνεχώς δικαιολογίες για τις αποτυχίες και τα προβλήματα.
Τα λεφτα που ολοι τοσο πολλοι επικαλειστε δεν εξασφαλιζουν παντα την επιτυχια. Η ΕΡΤ σταματησε μετα την κριση να δαπανα τοσα λεφτα οσα πριν το 2010. Αυτο δεν στερησε θεσεις στην δεκαδα σε Αλκαιο, Λουκα, Κοζα. Αρεσαν τα τραγουδια και ψηφιστηκαν. Το Αζερμπαιτζαν καθε χρονο χαλαει ενα σωρο λεφτα. 22η το 2014, 12η το 2015, 17η τπ 2016 και 14η περυσι. Η Δανια πανισχυρη σε μπατζετ και τεχνογνωσια. 20η περυσι και εκτος τελικου το 2015 και 2016. Και απειρα αλλα παραδειγματα χωρων που ξοδευουν και πατωνουν και αλλων που δεν ξοδευουν και σκιζουν ή κερδιζουν.
Δεν θελει τελικα κ πολυ μυαλο να καταλαβει κανεις οτι υπαρχει προβλημα με τη συμμετοχη μας τα τελευταια χρονια! καποιοι προσπαθουν με νυχια κ με δοντια να μας πεταξουν εξω απ τον τελικο εντελως χυδαια κ καποιοι αλλοι με πιο κυριλε τροπο..
ο,τι τραγουδι κ αν στειλουμε..γυναικα ή αντρα..αγγλικο ή ελληνικο..μοντερνο ή εθνικ..χορευτικο ή μπαλαντα..εχει καταντησει πλεον αηδια!!!
Καποια στιγμη θα πρεπει να γινει κατι..για ολα αυτα αλλωστε ειχε αποχωρησει καποτε η Ιταλια κ γυρισε με τους δικους της “κανονες”..για ολα αυτα αποχωρησε κ η Τουρκια..
Επιτελους ολοι αυτοι που ειναι μεσα στα πραγματα,απο bloggers μεχρι κ η ΕΡΤ θα πρεπει κατι να κανουν..αλλιως ας αποχωρησουμε κ εμεις στην τελικη!!!
Δεν ζηταμε ευνοικη μεταχειριση..Να μας σεβονται ζηταμε κ να μας φερονται επι ισοις οροις!
Φτανει πλεον αυτη η ξευτιλα καθε χρονο!!!
Ναι υπάρχει ένα τεράστιο πρόβλημα που λέγεται ΕΡΤ. Κακά τα ψέμματα, η eurovision είναι ένα πολύ ανταγωνιστικό τηλεοπτικό προϊόν και δυστυχώς όπως γίνεται στην τηλεόραση ό,τι πληρώσεις παίρνεις.
Οι παλιοί φίλοι του διαγωνισμού θυμούνται πολύ καλά αντίστοιχες περιόδους στις δεκατίες ’80 και ’90 που υπήρχαν αντίστοιχα προβλήματα απαξίωσης του διαγωνισμού στην Ελλάδα. Και αυτό πέρα από πολιτικά και άλλα συνωμοσιολογικά έχει να κάνει καθαρά με την διοίκηση της ΕΡΤ και πόσο επενδύει σε αυτό το προϊόν που λέγεται eurovision.
Η ΕΡΤ είναι το πρόβλημα ή οι πρωην ΕΡΤ; Οι άνθρωποι αυτοί πιέζουν παρασκηνιακά χρησιμοποιώντας ανθρώπους μέσα και έξω από την ΕΡΤ για να κάνουν κουμάντο στην ελληνική συμμετοχή κάθε χρόνο. Φέτος, που η Διοίκηση της ΕΡΤ ήθελε τελικό, αντί για τον γνωστό χρηματοδότη με απευθείας όμως ανάθεση, έκαναν το παν για να μη γίνει τελικός, έδιωξαν από την ομάδα εργασίας ικανότατα στελέχη και έβαλαν τους δικούς τους, για να ελέγχουν πάντα παρασκηνιακά την κατάσταση. Την ίδια στιγμή εργάζονται, για να αποτύχει η φετινή συμμετοχή, που επίσημα δεν ελέγχουν, για να βγουν αμέσως μετά να πουν ότι χωρίς αυτούς δυνατή ελληνική συμμετοχή δε μπορεί να υπάρξει. Απ’ ό,τι φαίνεται είναι πολλά τα λεφτά που προσφέρει ο χρηματοδότης, για να δίνουν τόσο μεγάλο αγώνα να πάρουν επίσημα από του χρόνου και πάλι τα ηνία. Βέβαια πιθανότατα να χρησιμοποιήσουν τον γνωστό χρηματοδότη για να διοργανώσουν τελικό, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια. Αυτό το κάνουν από το 2013. Θα είναι τελείως ελεγχόμενος και διαβλητός.
Μάλλον ξέρεις κάτι παραπάνω…
Έγω χωρίς να γνωρίζω τι ακριβώς γίνεται βλέπω ότι συνεχώς εμφανίζονται καθυστερήσεις και προβλήματα, που προφανώς κάποιος τα δημιουργεί μέσα από την ΕΡΤ. Από την άλλη και η Panik που θα έπρεπε να βρει 1-2 χορηγούς όπως έκανε για την Φουρέιρα, για αν υποστηρίξουν όλα αυτά τα τεχνικά μέσα που μας δημιουργούν προβλήματα, φαίνεται να σφυρίζει αδιάφορα.
Κάτι πρέπει να αλλάξει άμεσα και δραστικά κατά την γνώμη μου.
Το να φταίει η ΕΡΤ όμως;;; Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο φταίξιμο πάει εκεί. Μήπως η αργοπορία της ΕΡΤ δημιουργεί τα προβλήματα και όχι οι ξένοι τελικά;;
Πάντως μαι αποχή μας να ταρακουνούσε κάποιους που όφειλαν να πιέσουν την ΕΡΤ και οχι να την χαϊδεύουν για να είναι στις καρέκλες των ελληνικών τελικών.
Εγώ πάντως βγάζω το καπέλο στην Τερζή που πήγε σε εκείνη την τραγική εκπομπή της ΕΡΤ. Εγώ δεν θα το έκανα.
Όσο για την Τουρκία αποσύρθηκε λόγω Ερντογαν και επιστροφή στην ανατολή. Είναι πασιφανες πλέον αυτό.
Συγγνώμη Ποιός δεν σέβεται;
Αν στέλνεις χάλια τραγούδι δεν θα περάσεις.
Τόσο απλό.
Τι δεν καταλαβαίνεις ;
Δεν καταλαβαίνω τι γίνεται. Στηρίζουμε Ελληνικό τραγούδι και την Γιάννα Τερζή. Μετά τo Διαγωνισμό όμως πρέπει η ΕΡΤ και η PANIK να δώσουν κάποιες απαντήσεις
Ελεεινά πράγματα…Αφού δε δούλεψε τίποτα από όσα ζήτησε η ελληνική συμμετοχή στις δύο προηγούμενες πρόβες θα έπρεπε να γίνει κανονικά όλη η πρόβα,ή έστω να δοκιμάζονταν παρουσία της ελληνικής αποστολής…δεν είναι μόνο τα φώτα η τα πλάνα το θέμα η κάτι απλό όπως το χιόνι (στην συμμετοχή της Δανίας).Η ελληνική αποστολή ζήτησε 3 πράγματα και δεν υλοποιήθηκε κανένα! Δηλαδή αύριο το μεσημέρι προβαρουμε το τραγούδι (σε κανονικη ροή σόου)και τα παίζουμε όλα ή τίποτα για το πώς θα είναι σκηνικά το βράδυ της Δευτέρας (juries show)και της Τρίτης, και σε αυτό φταίνε οι διοργανωτές…Όταν δεν έχεις οθόνες led(ήδη μείον για πολλές αποστολές)και κάποιες από αυτές φέρνουν δικά τους πράγματα οφείλεις να τα υλοποιήσεις όλα για όλες τις χώρες ακόμα και αν χρειάζονται 5 προβες παραπάνω…
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν…
Πολλές συμμετοχές έχουν κατά καιρούς τεχνικά προβλήματα, άλλα λύνονται, άλλα όχι. Η Εσθονία φέτος έψαχνε λεφτά για το φόρεμα, η Δανία έχει πρόβλημα με το χιόνι, η Σουηδία με τα τηλεοπτικά φίλτρα, άλλες χώρες με τα τηλεοπτικά πλάνα, και πάει λέγοντας…
Πριν ξεκινήσουν τις κανονικές πρόβες, γίνονται τεχνικές πρόβες την εβδομάδα πριν την άφιξη των αποστολών, όπου δοκιμάζουν όλα αυτά τα τεχνικά στοιχεία, οπότε η ελληνική αποστολή θα έπρεπε να γνωρίζει ότι υπάρχουν προβλήματα από την πρώτη στιγμή που έφτασε στη Λισαβόνα. Σ’αυτήν την περίπτωση ή πρέπει να ρίξεις λεφτά και να φέρεις τα δικά σου τεχνικά μέσα για να πετύχεις αυτό που θέλεις ή πρέπει να προσαρμοστείς, κάτι που απαιτεί να έχεις ανθρώπους με μεγάλη τηλεοπτική εμπειρία από αντίστοιχους διαγωνισμούς.
Για εμάς φταίνε μόνο οι Σουηδοί (γιατί Σουηδοί είναι κάθε χρόνο) τεχνικοί. Εκτός αν ο Bjorkman βλέπει κάθε νύχτα εφιάλτες με την Ελλάδα και μας έχει βάλει στο μάτι…
καλά ο Βjorkman για να ξεπεράσει η Σουηδία την Ιρλανδία στις νίκες θα έκανε τα πάντα, λες και δεν ξέρουμε τι στρατηγική εχει….
Η eurovision με τον Βjorkman έχει αλλάξει και έχει γίνει πολύ πιο mainstream εμπορική τηλεοπτική παραγωγή, πολύ κοντά στο Σουηδικό μοντέλο του Melodifestivalen.
Αυτό έχει πολλά θετικά και πολλά αρνητικά…
Έχει φέρει την eurovision πιο κοντά στα μέτρα της εμπορικής μουσικής και τηλεόρασης της Δυτικής Ευρώπης και γι’αυτό έχει ανεβάσει την τηλεθέαση σε όλες αυτές τις χώρες, αλλά έχει ισοπεδώσει την μουσική διαφορετικότητα που είχαν παλιότερα πολλές από τις συμμετοχές.
Πιστεύω ότι έχει ο καιρός γυρίσματα, αλλά δυστυχώς σε αυτήν την περίοδο Bjorkman, η Ελλάδα δεν ευνοείται από τις συνθήκες του διαγωνισμού…
Οι Ελληνες φανς θελουν καθε χρονο να ειμαστε 10αδα αλλιως αποτυχαμε. Κατι τετοιο βεβαια μονο οι πανισχυρες Σουηδια και Ρωσια το πετυχαινουν σχεδον καθε χρονο και οχι παντα με καλλιτεχνικα κριτηρια. Υπαρχουν χωρες που βλεπουν τελικο με το σταγονομετρο δαπανωντας χρηματα για να πηγαινουν σε ολα τα παρτυ και τα προμο τουρ και η Ελλαδα αυτων των συμμετοχων που κραζουμε, αυτων των μπατζετ που κραζουμε, αυτου του επιπεδου των τραγουδιστων που κραζουμε ειναι παντα τελικο (πλην μιας χρονιας) και μεσα στην 20αδα.Λες και 19ος στους 43 ειναι αποτυχια. Αλλες χωρες θα παρακαλουσαν. Αλλα καλομαθαμε και δεν δεχομαστε οτι και οι αλλες χωρες το εχουν παρει πιο ζεστα απο οτι την προηγουμενη δεκαετια και διεκδικουν κι αυτες καλες θεσεις οπως το Βελγιο, η Βουλγαρια, Ουγγαρια, Πολωνια, η Γαλλια, η Ισπανια, η Ιταλια που επεστρεψε, η Αυστραλια που προστεθηκε. Εχει αυξηθει ο ανταγωνισμος. Χωρες πλουσιες οπως Δανια, Φινλανδια, Ελβετια, Αζερμπαιτζαν κτλ μενουν εκτος δεκαδας οπως και χωρες που πηγαιναν παντα καλα Αρμενια, Σερβια κτλ εχασαν την αιγλη τους. Δεν περιστρφονται ολα γυρω απο την Ελλαδα και δεν ειναι αποτυχια να βγεις 15ος ή 20ος σε τοσες χωρες που ολες προσπαθουν. Η ΕΡΤ τα τελευταια χρονια αυτην την δυναμικη εχει οπως και χιλια δυο προβληματα να λυσει. Ομως και οταν τα ανελαβαν τα MAD που κανουν σουπερ σοου στα βραβεια τους και στα Madwalk και εχουν τα μεσα και την τεχνοτροπια δεν ειδα φαντασμαγορικους εθνικους τελικους ουτε τρελα στησιματα επι σκηνης. Ουτε ειδα καμια διαφορετικη αντιμετωπιση σε επιπεδο χλιδης και μπατζετ στον Αλκαιο, τον Λουκα ή τους Κοζα Μοστρα. Αντιθετως περυσι που ΕΡΤ ανεθεση στην Dream Team και βρεθηκε και χορηγος δεν ειδα καμια θεση στην 5αδα. Ας μην ψαχνουμε να βρουμε οτι παντα κατι πρεπει να φταιει οταν δεν μπαινουμε 10αδα. Ουτε στο οτι φταιμε εμεις ουτε οτι δεν μας θελουν οι ξενοι. Η δεκαδα εχει δυσκολεψει πλεον λογω ανταγωνισμου και οι συσχετισμοι δυναμεων εχουν αλλαξει.
Η πιο σωστή άποψη , συμφωνώ απόλυτα , επιτέλους λίγη λογική !!!
Δεν είναι θέμα (μόνο) χρημάτων. Είναι περισσότερο θέμα οργάνωσης και σωστής στρατηγικής. Η Γαλλία για παράδειγμα από τότε που άλλαξε τον επικεφαλής της αποστολής για την eurovision και ανέλαβε ο Edoardo Grassi έχει εκτοξευθεί στα αποτελέσματά της στον διαγωνισμό, χωρίς να κάνει υπερπαραγωγές στην σκηνική της παρουσία. Παρομοίως άλλαξαν στρατηγική και χώρες όπως το Βέλγιο και η Αυστρία. Η Βουλγαρία έριξε τεράστια λεφτά, η Πολωνία κινητοποίησε την διασπορά της. Η Ουγγαρία και η Εσθονία διοργανώνουν σταθερά 2 από τους καλύτερους εθνικούς τελικούς σε επίπεδο ποιότητας τραγουδιών και η Ουκρανία τα τελευταία χρόνια έδωσε τον εθνικό τελικό σε ιδιωτικό σταθμό όπως είχε κάνει η Ελλάδα με το MAD.
Τα καλά αποτελέσματα δεν έρχονται στην τύχη. Στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε μπορεί να μην υπήρχαν λεφτά αλλά ήταν εμφανής η διάθεση της ΕΡΤ να υποστηρίξει το προϊόν και να το προωθήσει με τα μέσα που διέθετε και τα αποτελέσματα ήταν αξιοπρεπέστατα. Τα τελευταία χρόνια είτε με τις εμμονές του Τσακνή είτε με τις εργολαβίες της Panik, φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά…
Καταρχας εχουμε μια νοοτροπια σαν Ελληνες πως πρωτα φταινε οι αλλοι και μετα εμειςι;.Οχι το οτι δεν παμε καλα τα τελευταια χρονια προτιστως φταιμε εμεις.Καταρχας συμφωνω πως η μουσικη του διαγωνισμου τα τελευταια χρονια ειναι πιο κοντα στα ακουσματα της δυτικης ευρωπης.Και αυτο ειναι πολυ σημαντικο γιατι σαν χωρα δεν μπορουμε να ακολουθησουμε αυτα τα ακουσματα.Και αυτο φαινεται με τις θεσεις που εχουμε παρει τα τελευταια χρονια.Επισης αμα παρατηρησετε ο ιδιος ο διαγωνισμος εχει γινει ποιο δυσκολος καθως με ελαχιστες εξαιρεσεις(Σουηδια και οι δορυφοροι της οπως Βουλγαρια Αυστραλια) δεν υπαρχουν χωρες με εξασφαλιμενες υψηλες θεσεις καθε χρονο οπως γινοταν παλαιοτερα.
Βεβαια ο σημαντικοτερος υπευθυνος για τις επιδοσεις μας τα τελευταια χρονια ειναι η ΕΡΤ.Καταρχας ειναι φανερο πως η υπαρχουσα διοικηση της δεν γουσταρει τον διαγωνισμο και ο μονος λογος που συμμετεχει ειναι για τα ποσοστα τηλεθεασης. Ε συγνωμη κιολας δεν παει ετσι. Εφοσων θες να συμμετεχεις σε ενα διεθνες μουσικο διαγωνισμο θα επενδυεις σε αυτο και θα το κανεις σωστα και επαγγελματικα αλλιως μην συμμετεχεις καθολου.
Κάθε χρόνο έχουμε και ένα διαφορετικό πρόβλημα!Ελπίζω οι Πορτογάλοι να επιτρέψουν στην Ελλάδα να χρησιμοποιήσει τα εφέ που επιθυμεί!!!