Αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα από τα φαβορί του φετινού διαγωνισμού της Eurovision κι όχι άδικα. Αρκετοί το έχουν λατρέψει ενώ δεν είναι και λίγοι αυτοί που λατρεύουν να το μισούν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η φετινή συμμετοχή του Ισραήλ με την Netta Barzilai και το Toy μόνο απαρατήρητη δεν θα περάσει και περιμένουμε μέχρι τον Μάιο για να δούμε αν μας προκαλέσει την ίδια αίσθηση στην σκηνή της Λισαβόνας.
Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από την στιγμή που κυκλοφόρησε το video clip του τραγουδιού στο κανάλι της Eurovision στο YouTube και ήδη έχει ξεπεράσει τις 10.000.000 προβολές. Χαρακτηριστικό της όλης εντύπωσης που έχει προκαλέσει σε φαν του θεσμού κι όχι μόνο, είναι το γεγονός ότι το τραγούδι για αρκετές μέρες φιγούραρε στις πρώτες θέσεις των τάσεων στο YouTube στην χώρα μας αλλά και σε άλλες χώρες. Επιπλέον έχει πάνω από 230.000 like έναντι μόνο 32.000 dislike ενώ στα στοιχήματα η συμμετοχή έρχεται πρώτη με πολύ χαμηλές αποδόσεις έναντι των άλλων τραγουδιών στις πέντε πρώτες θέσεις.
Φυσικά αυτά τα στοιχεία δεν εγγυώνται την πρώτη θέση ή μία πολύ υψηλή θέση στην Λισαβόνα αλλά είναι αναμφίβολο ότι το Ισραήλ φέτος θέλει να κάνει την διαφορά. Εξάλλου η Netta ακόμα κι από την συμμετοχή της στο Rising Star είχε ξεχωρίσει με το εναλλακτικό της στυλ. Αυτήν την φορά μέσα από ένα χιουμοριστικό πρίσμα θέλει να περάσει ένα μήνυμα για όλες τις καταπιεσμένες γυναίκες οι οποίες δεν πρέπει να είναι το παιχνιδάκι στα χέρια του κάθε κακότροπου άντρα κι από ότι φαίνεται το μήνυμά της έχει απήχηση. Ο συνθέτης του κομματιού Doron Medalie, ο οποίος συνέθεσε και τις συμμετοχές της χώρας το 2015 και το 2016, φέτος εμπνεύστηκε από το κίνημα #MeToo που αφορά τις γυναίκες που καταπιέζονται μέχρι σήμερα ακόμα και σε προοδευτικές χώρες.
Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια όλο και πληθαίνουν τα τραγούδια που θέλουν να μεταδώσουν κάποιο μήνυμα και δεν περιορίζονται μόνο στο σόου επάνω στην σκηνή. Μάλιστα κάποια από αυτά έχουν καταφέρει να κερδίσουν. Μένει μόνο να δούμε αν το Ισραήλ εξαργυρώσει αυτήν την επιτυχία με το τέταρτο βραβείο του ή αν οι επιτροπές τον Μάιο γυρίσουν την πλάτη στο φαινόμενο Netta.
Και η Ιταλία πέρσι είχε ανάλογη αποδοχή και views στο YouTube όμως περιορίστηκε δικαίως στην 6η θέση καθώς live ήταν ανεπαρκής για τη νίκη ο τραγουδιστής. Ελπίζω και φέτος να επικρατήσει η λογική και να κερδίσει ένα τραγούδι που να το αξίζει γιατί το Ισραήλ στοχεύει στο να συζητηθεί απλά κακαριζοντας
Έχει ηδη το κοινο του. Αν ειναι καλη στο Live θα κερδίσει. Απλά τα πράγματα
Ακριβώς εάν αυτό το concept μπορεί να αποδοθεί live όπως πρέπει, θα είναι πράγματι ο νικητής. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι εντελώς άτοπο να συγκρίνουμε τη Netta με το Francesco Gabbani. Η πρώτη είναι σαφέστερα πιο αυθεντική και εναλλακτική σε αυτό που κάνει…
Θα διαφωνήσω για τον Gabbani. Μια χαρά αυθεντικός και αξιόλογος καλλιτέχνης είναι.
Παω να ξεράσω και έρχομαι
Τα views δεν σημαίνουν και αποδοχή, πολύ περισσότερο καταξίωση. Οτιδήποτε τραβά την προσοχή, ακόμα και με προκλητικό, φτηνό ή κιτς τρόπο, έχει views στο internet. Φτάνει να δούμε το τι σκουπίδια είναι πρώτα σε views στο ελληνικό Youtube.
Και παρακαλώ, σταματήστε να αναπαράγεται τις ανοησίες περί “μηνύματος κατά τις καταπίεσης των γυναικών”. Αφενός το όλο κίνημα #metoo είναι άλλη μία ρηχή διαφημιστική μπουρδίτσα του Hollywoοd, από τις πολλές που βγάζει ως μοδα κατά καιρούς για να πουλήσει την πραμάτια του, αφετέρου μηνύματα για πραγματικά σοβαρά θέματα με κακαρίσματα και χοντρούλες με τούλια στο πλαίσιο ενός light θεάματος όπως η Eurovision, δεν μπορούν να περάσουν. Αντίθετα ευτελίζονται. Για ντόρο και πωλήσεις γίνεται το όλο θέμα. Και πολλοί τσιμπάνε, από ότι βλέπω.
Ακριβώς!! Καταπίεση των γυναικών υπήρχε πάντα. Φέτος το θυμήθηκαν με τη συμμετοχή του Ισραήλ;; Ανοησίες. Άλλη μια συμμετοχή για να προκαλέσει και να γίνει θέμα συζήτησης όπως πέρσι το πιθηκάκι της Ιταλίας και καλά κάτι συμβολίζει ενώ στην ουσία εξυπηρετούσε στο να τσιμπήσει ψήφους. Με κάτι τέτοια γελάω.
Αναφέρουμε οτι έχει ειπωθεί ανεξάρτητα του αν συμφωνούν κάποιοι η όχι…αυτοι κανουν την δουλεια τους κι εμεις την δικη μας..ευχαριστώ