Τα τραγούδια που έφθασαν στη Eurovision 2017, κερδίζοντας στους εθνικούς τελικούς εξαιτίας της ψήφου των κριτικών επιτροπών και όχι του κοινού!

Τα τραγούδια που έφθασαν στη Eurovision 2017, κερδίζοντας στους εθνικούς τελικούς εξαιτίας της ψήφου των κριτικών επιτροπών και όχι του κοινού!

Επειδή σήμερα ασχοληθήκαμε με τις κριτικές επιτροπές και τις βαθμολογίες τους, θα πιάσουμε άλλο ένα καυτό ζήτημα. Θα δούμε τις συμμετοχές που βρέθηκαν στη σκηνή της Eurovision 2017 στο Κίεβο, χάρις στις κριτικές επιτροπές και κόντρα στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού.

Πορτογαλία

Το κοκαλάκι της νυχτερίδας είχε φέτος η Πορτογαλία, που αν άφηνε την απόφαση του εκπροσώπου της, στο τηλεοπτικό κοινό θα έχανε την μοναδική νίκη της στο διαγωνισμό. Ο Salvador Sobral ήταν μεν πρώτος στην ψήφο της κριτικής επιτροπής του Festival da Canção, αλλά δεύτερος στο televoting πίσω από το Nova Gloria των Viva La Diva. Ένα τραγούδι που σίγουρα δεν θα είχε την τύχη του Amor Pelos Dois.

Γεωργία

Παρόμοιο σκηνικό και στη Γεωργία. Η Tamara ήταν δεύτερη στο televoting πίσω από το Dear God και τους Oto Nemsadze & Limbo, οι οποίοι ήταν όμως 16οι στην ψήφο της κριτικής επιτροπής. Προσωπική εκτίμηση ότι ούτε αυτό το τραγούδι θα έφερνε τη Γεωργία στον τελικό. Αν μη τι άλλο η Tamara είχε φωνάρα.

Σλοβενία

Στη Σλοβενία έγινε πραγματικά το αδιανόητο. Ο Omar πήρε περίπου το 17% της ψήφου του κοινού, με τους BQL να λαμβάνουν υπερδιπλάσιες ψήφους (44%). Το στρεβλό όμως σύστημα ψηφοφορίας και η χαμηλή θέση που έλαβε το Heart Of Gold των BQL, έδωσε το εισιτήριο για το Κίεβο στον Omar. Θα ήταν καλύτερη η τύχη της Σλοβενίας νομίζω, αν εμπιστεύονταν την κρίση του τηλεοπτικού κοινού.

Πολωνία

Άλλη μία παρόμοια περίπτωση συνέβη και στην Πολωνία. Η Kasia Mos που δεν τα πήγε και άσχημα, τουλάχιστον με βάση τα στοιχήματα και τα προγνωστικά, ήταν δεύτερη στην ψήφο του κοινού. Το κοινό έφερε στην πρώτη θέση την Carmel και το Faces, που ήταν όμως μόλις έκτο στην ψηφοφορία της κριτικής επιτροπής.

https://www.youtube.com/watch?v=w-o6JxYAhFM

Σουηδία

Στο Melodifestivalen ο Robin Benggtson κατέκτησε την πρώτη θέση παρότι ήταν τρίτος στο κοινό, εξαιτίας της ψήφου των διεθνών κριτικών επιτροπών. Νικητής του televoting ήταν ο Nano με το Hold On. Η αλήθεια είναι πως εδώ πραγματικά δεν ξέρω αν θα μπορούσε η Σουηδία να βρεθεί ψηλότερα από την πέμπτη θέση, που τελικά κατέλαβε στον τελικό.

Αλβανία

Στην γειτονική Αλβανία η Lindita ήταν τρίτη στο κοινό, ενώ κέρδισε με διαφορά την ψήφο των κριτών στο Festival I Kenges. Πρώτο στην ψήφο του τηλεοπτικού κοινού ήταν το Shiu του Yli Limani, που νομίζω πως θα είχε πολύ μεγαλύτερες προοπτικές σε σχέση με το World της συμπαθέστατης κατ’ άλλα Lindita!

Λευκορωσία

Οι Naviband έβγαλαν ασπροπρόσωπους τους κριτές, που χάρις στις ψήφους τους βρέθηκαν στο Κίεβο. Το τηλεοπτικό κοινό τους κατέταξε μόλις πέμπτους. Νικητές λοιπόν στο televoting ήταν οι αντισυμβατικοί PROvokatsyia με το #mylove. Δεν θα πήγαιναν άσχημα νομίζω και αυτοί!

Ουκρανία

Στην Ουκρανία οι O. Torvald νίκησαν τον εθνικό τους τελικό, έτσι όπως πέρσι η Jamala κέρδισε τη Eurovision. Ήρθαν δεύτεροι σε κοινό και κριτική επιτροπή και εκμεταλλεύθηκαν το γεγονός ότι το αγαπημένο του κοινού ( Melovin, Wonder) ήρθε μόλις πέμπτο στην επιτροπή και το πρώτο της επιτροπής (Tayanna, I Love You) ήρθε τρίτο στο κοινό. Η 24η θέση της Ουκρανίας, ήταν η χειρότερη που έχει λάβει ποτέ και νομίζω ότι όποιο από τα άλλα δύο τραγούδια κέρδιζαν θα πήγαινε πολύ καλύτερα.

Ισπανία

Άφησα για το τέλος το καλύτερο. Στην Ισπανία πραγματικά λίγο έλειψε να ξεσπάσει πραγματική σύρραξη, στο στούντιο που διαδραματίζονταν ο εθνικός τελικός. Δύο από τα τρία μέλη της κριτικής επιτροπής κυριολεκτικά έθαψαν το μεγάλο φαβορί της βραδιάς Mirela. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, αφού τελικά το τραγούδι του Manel Navarro που προωθούσαν, ήταν μόλις τρίτο στο τηλεοπτικό κοινό, έχοντας λιγότερες από τις μισές ψήφους της Mirela και έτσι ισοψήφησαν. Ενώ λοιπόν σε κάθε χώρα, αλλά και στην ίδια τη Eurovision, στην περίπτωση της ισοψηφίας ο νικητής είναι αυτός που προκρίνει το κοινό, στην Ισπανία φέτος…η τριμελής κριτική επιτροπή είχε την τελευταία λέξη! Έτσι, με δύο από τις τρεις ψήφους της κριτικής επιτροπής, το Do It For Your Lover, ήταν ο νικητής του πιο ταραχώδη εθνικού τελικού της σεζόν. Δεν πιστεύω ότι το Contigo της Mirela θα πήγαινε πολύ καλύτερα. Σίγουρα πάντως δεν θα ήταν στην τελευταία θέση του βαθμολογικού πίνακα.

Ποια πιστεύετε θα ήταν η τύχη των τραγουδιών που ψήφισε το τηλεοπτικό κοινό σε όλες τις περιπτώσεις που αναφέρονται παραπάνω; Θα πήγαιναν καλύτερα από τα τραγούδια που τελικά επελέγησαν, χάρις στις ψήφους των κριτικών επιτροπών; Πείτε μας τη γνώμη σας, στα σχόλια που ακολουθούν!

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.