Δημήτρης Καρράς: “Επίκειται πιθανή διαρροή τραγουδιού”

Δημήτρης Καρράς: “Επίκειται πιθανή διαρροή τραγουδιού”

Ο συνθέτης του τραγουδιού με το οποίο η Αρετή Κετιμέ βρίσκεται στον ελληνικό τελικό για τη Eurovision 2018, Δημήτρης Καρράς, προέβη σε μία ενδιαφέρουσα δημοσίευση στο προφίλ του στο Facebook. Αφού ευχαρίστησε όλους όσους έχουν στηρίξει τη συμμετοχή του μέχρι στιγμής, ανέφερε ότι σύμφωνα με πληροφορίες που έχει, επίκειται διαρροή ενός εκ των υποψηφίων τραγουδιών.

Το μήνυμα που στέλνει ο Δημήτρης Καρράς είναι ξεκάθαρο και είναι προς όλες τις κατευθύνσεις. Σύμφωνα πάντως με την επιστολή της ΕΡΤ στις δισκογραφικές, αλλά και την απόφαση του Βασίλη Κωστόπουλου, δντος συμβούλου της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης, δεν υπάρχει όρος αποκλεισμού κάποιου τραγουδιού στην περίπτωση που αυτό διαρρεύσει. Οι ΙΝΚ εξάλλου, είχαν κυκλοφορήσει το τραγούδι που κατέθεσαν στη διαδικασία ήδη από τα τέλη Σεπτέμβρη.

44 σκέψεις για το “Δημήτρης Καρράς: “Επίκειται πιθανή διαρροή τραγουδιού”

  1. μεχρι τωρα τον εβλεπα με συμπαθεια αλλα αρχιζει και κουραζει…ας του πει καποιος οτι υπερεκτιθεται…ας αφησει το τραγουδι να μιλησει

    1. Αγαπητέ Πανο έχεις δίκιο από την μεριά σου, θα σου πω το εξής έβαλα ένα ποστ στον προσωπικό μου λογαριασμό και τα παιδιά έκριναν να αναδημοσιεύουν γιατί είναι σοβαρό κάποιος η κάποιοι να κάνουν κακό σε οποιαδήποτε συμμετοχή, το μόνο που θέλω όπως όλοι είναι να γίνουν οι ανακοινώσεις γρηγορα. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου και εύχομαι να σου αρέσει το τραγούδι.

      1. Συγνώμη για να καταλάβω. Έχετε την υποψία ή την πληροφορία ότι κάποιος ή κάποιοι θα διαρρεύσουν το τραγούδι σας χωρίς την τελική μίξη του, γι’ αυτό προβήκατε σε αυτό το ποστ; Γιατί κακό θα κάνουν μόνο σε αυτή τη περίπτωση. Είτε πρόκειται για το δικό σας τραγούδι, είτε για κάποιου άλλου υποψήφιου.

        1. Ακριβως, επειδή τα τραγούδια που προκρίνονται συνήθως έχουν ένα εύλογο χρονικό διάστημα συνήθως για να δωθούν στην τελική τους μορφή, τουλάχιστον εγώ θέλω να αλλάξω μερικά μικρά πράγματα. Από εκεί και πέρα επειδή έπρεπε πέρα από την ΕΡΤ να στείλουμε το τραγούδι και σε άλλους ανθρώπους, έστειλα φοβούμενος για διαρροή διαφορετικές μιξεις με διάφορες που ακούω μόνο εγώ, Ευχαριστώ πολύ.

      2. Σε άλλο μουσικό ρεύμα ανήκεις φίλε ; Αλλά σε διαφορά ποστ έχεις κρίνει τα συγκεκριμένα μουσικά ρεύματα τελικά αποφάσισε φουρειρα η δερεμπεη στηρίζεις ; Χαχαχαχαχα

  2. Τώρα διάβασα όλο το ποστ του. Λέει το έχει με 3 διαφορετικές μίξης. Απορία μουσική: Δηλαδή ο ίδιος δεν ήταν σίγουρος και ακόμα κάνει πειράματα να το κάνει καλύτερο; τότε μην βιάζεται γιατί η μίξη είναι το Α και ο Ω σε ότι θα ακούσουμε, οπότε το αριστουργημα που μας έπριξε από τον Σεπτέμβρη μπορεί να είναι και παράορο συνωστισμός οργάνων και άλλα

    1. Για να απαντήσω και σε εσας αν και είστε επιθετκος συνεχώς απέναντι μου, όταν το τραγούδι έχει φωνές (εννοώ αρμονίες) το να αφαιρέσεις μία δεν αλλάζει η ενορχήστρωση σχεδόν καθόλου, ούτε γίνεται άλλο τραγούδι. Να είστε καλά.

  3. Η απορεία μου παραμένει. Η υποψήφιοι που έχουν προκριθεί έχουν ενημερωθεί επισήμως από την ΕΡΤ; Γιατί, για παράδειγμα, η κα Δερέμπεη κάνει ως και τώρα αναρτήσεις ότι αναμένει τα αποτελέσματα της ΕΡΤ “για τους 5 φιναλίστ” ελπίζοντας να είναι και η ίδια μέσα.

        1. Ο Βλάχος είπε αυτό που του είπε η εταιρεία του να πει, αφού έχει και άλλον υποψήφιο στον τελικό. Ας έκανε και αλλιώς.

  4. Δεν έχετε βαρεθεί οι δήθεν φαν να έρχεστε εδώ να γράφετε ότι σας κατέβει για να απαλύνεται τον πόνο της απόρριψης ;
    Λες και δεν ξέρουμε ποιοι είστε

  5. Την ίδιο “φόβο” επικαλέστηκε και η κυρία Ευανθία Μαγνή, υπεύθυνη της Spider Music.

    “Ζούμε στην Ελλάδα του 2017 που υπάρχει όχι μόνο η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και βρίσκονται τα πάντα αλλά και πολλοί άλλοι τρόποι να διαπιστώσει κάποιος από που προέρχεται κάτι… Επειδή την ίδια πληροφορία έχω και εγώ από χτες απλά αν γίνει διαρροή ας αναμένουν και την συνέχεια. Προς το παρόν ενημέρωση έχουμε από “πηγές” …”

  6. Βρε Κυριακουλα, άσε τον κόσμο να συνεχίσει και πας εσύ του χρόνου, που θα είσαι και πιο έτοιμη σαν καλλιτέχνης.. Μόλις κυκλοφόρησες την πρώτη σου δισκογραφική δουλειά.. Προσπάθησε πρώτα να χτίσεις λίγο το όνομά σου, ή έστω, πάρε το ρεύμα που δημιουργήθηκε τώρα με αφορμή τη συμμετοχή σου στην Eurovision, και χρησιμοποίησε το προς όφελός σου για να προχωρήσεις, γιατί αξίζεις.. Άσε τι κάνουν οι άλλοι.. Άσε τους αυτούς.. Γίνε η Κυριακή με το όνομα.. Κάνε καινούρια πράγματα..

  7. Τι γίνεται φέτος ρε γαμώτο? Δεν υπάρχει κανείς άνθρωπος να γράψει ένα θετικό σχόλιο για οτιδήποτε? Μόνο τσαντίλα και κατηγορίες? Τι μαυρίλα είναι αυτή? Όλοι εναντίον όλων? Τόσο κακοί άνθρωποι είναι ο Καρράς, η Κετιμέ, η Δερέμπεη, η Μαγνή, οι Χοροσταλίτες και όλοι οι εμπλεκόμενοι? Σας σκότωσαν τις μανάδες σας μήπως? Δεν έχει την ανθρώπινη ανάγκη να γράψει μια καλή κουβέντα κανείς?

    1. Εγω γράφω καλά, και λέω και καλη επιτυχία σε όλους και στην Ελλαδα! Πολυ καλα τα λες, την ιδια κακία, πικρία, και δηλητήριο εχω δει και εγώ! Λυσσάνε! Πουθενά δεν τους πιάνεις και τίποτε δεν τους αρέσει! Ο,τι και να έχουν ( ξένο/ελληνικό τραγουδι/τελικό/ανάθεση) θα γκρινιάξουν! Για το καθετί! Φαντάσου να περνάς μια μέρα μαζί τους! Η ΕΡΤ ειναι τεράστιο πρόβλημα ορισμένων, τεράστιο όμως! Εμμονή! Αν ήταν κάποιο ιδιωτικό κανάλι για την διοργάνωση θα λυσσαγαν για κάτι άλλο! Άστα να πάνε!

      1. Τα ίδια λέγατε κάποιοι όταν η ΕΡΤ έκανε την αψυχολόγητη επιλογή των Άrgo, τα ίδια και όταν πέρσι παρουσίασε σε έναν άθλιο τηλεοπτικά τελικό τις τρεις μετριότητες του Κοντόπουλου. Όταν κάποιοι τολμούσαν να λένε ότι δεν έχει γίνει καλή δουλειά και το αποτέλεσμα θα είναι κακό, βγαίνατε και τους κατηγορούσατε για συνεχή μεμψιμοιρία και εμμονή κατά της ΕΡΤ, και ότι μια χαρά θα πάνε όλα. Το ποιοί δικαιώθηκαν στο τέλος, πια το ξέρουμε.
        Ακούστε λοιπόν για να τελειώνουμε. Όταν η ΕΡΤ δεν κάνει σωστά τη δουλειά της παρά τον πακτολό χρημάτων που εισπράτει από τους φορολογούμενους κάθε μήνα (όπως για παράδειγμα το ότι απαιτεί να έχει ο κάθε συμμετέχοντας σώνει και καλά στήριξη από δισκογραφική, γιατί η ίδια είναι απρόθυμη και ανίκανη να βρει έναν σπόνσορα, όπως εύκολα και αυτονόητα θα είχε βρει οποιοδήποτε ιδιωτικό κανάλι σε αντίστοιχη περίπτωση) φυσικά και θα πούμε ότι υπάρχει προχειρότητα, ερασιτεχνισμός και ανεπάρκεια οργανωτικά.

        1. Θα θελα μόνο να σου θυμίσω ότι με τους Argo πήγαμε μόνο με λεφτά της ΕΡΤ και κατηγορήθηκε ότι σκορπάει τα λεφτά μας. Με την Demy πήγαμε χωρίς να δώσει τίποτα (μόνο χορηγοί και δισκογραφική κάλυψαν όλα τα έξοδα) και κατηγορήθηκε ότι ενώ έχει στη διάθεσή της πολλά χρήματα δεν τα αξιοποίησε για να προωθήσει ανάλογα την συμμετοχή μας.
          Το ίδιο απ’ ότι βλέπω θα συνεχιστεί και φέτος. Ό,τι και να γίνει θα πρέπει οπωσδήποτε να φταίει η ΕΡΤ.
          Συγνώμη αλλά αυτό είναι συνεχή μεμψιμοιρία και εμμονή κατά της ΕΡΤ.

          Το περσινό θέαμα στον Ελληνικό τελικό φάνηκε και ήταν όντως φτωχικό και δεύτερο, αλλά ήταν μόνο για εσωτερική κατανάλωση και δεν επηρέασε σε τίποτα την παρουσία μας στην σκηνή του Κιέβου (όπου εκεί υπήρχαν άλλα προβλήματα με τους διοργανωτές).

          Στο μόνο που φταίει (και είναι σοβαρό κατα την γνώμη μου και δεν μπορώ να βρω καμία δικαιολογία, αφού αφορά έναν διαγωνισμό τραγουδιού) είναι που ενώ θέλησε φέτος να κάνει εθνικό τελικό με διαφορετικούς καλλιτέχνες και δισκογραφικές, το ζητούμενο της δεν ήταν να βρει κάποιο καλό και ποιοτικό τραγούδι, αλλά κάποιο καλό “παραδοσιακό”, αποκλείοντας αυτομάτως άλλα πιθανά αξιόλογα τραγούδια μόνο και μόνο επειδή δεν είχαν το ανάλογο μουσικό ύφος που επιθυμούσε.
          Σε αυτό νομίζω η συντριπτική πλειοψηφία είναι “απέναντι”.

          Τέλος θα θελα να σου θυμίσω τα υβριστικά και απαξιωτικά σχόλια πέρσι και πρόπερσι σε εγχώρια και διεθνή site και youtube από Έλληνες “φαν”. Άλλο να λες την άποψή σου και άλλο να βρίζεις. Οι βρισιές και η απαξίωση δείχνουν μόνο κακία και σίγουρα δεν βοηθάνε σε τίποτα την όποια συμμετοχή μας.

          1. Και στις δύο περιπτώσεις, των Argo και της Demy, η ΕΡΤ φέρθηκε ερασιτεχνικά και αδιάφορα. Γιατί ειναι ΔΙΚΗ ΤΗΣ υποχέωση να βρει πόρους και χορηγούς για τη δική της εκπροσώπηση (γιατί είναι η ΕΡΤ που συμμετέχει στην Eurovision, όχι γενικά η Ελλάδα). Ακριβώς επειδή έχει ανικανότητα και απροθυμία να το κάνει, άφησε τους μεν Argo χωρίς στοιχείωδη στήριξη, τη δε Demy να καλύψει εκείνη και η δισκογραφική της όλα τα έξοδα. Δεν είναι όμως δουλειά του κάθε καλλιτέχνη να έχει τις οικονομικές πλάτες για την προώθηση της συμμετοχής της ΕΡΤ. Είναι της διοργανώτριας αρχής του διαγωνισμού, δηλαδή της ίδιας της ΕΡΤ. Αν δεν θέλει ή δεν ξέρει πως να το κάνει, να κάτσει σπίτι της.

            Το ότι ο Ελληνικός Τελικός απευθύνεται στο ελληνικό κοινό δεν δίνει κανένα δικαίωμα στην ΕΡΤ να του δίνει φτήνιες και ξεπέτες. Γιατί ακριβώς αυτό το κοινό την αιμοδοτεί με το υστέρημά του τόσα χρόνια.

            Ούτε πάντοτε η ΕΡΤ ήταν αντικείμενο άδικης κρτικής και παράλογης γκρίνιας οργανωτικά (για το τι τραγούδια επιλέγει, είναι άλλο θέμα). Οι εθνικοί τελικοί, για παράδειγμα, του 2003, του 2006, του 2010, του 2014 ή του 2015 θεωρήθηκαν γενικά αξιοπρεπείς προσπάθειες και απέσπασαν θετικά σχόλεια (ξαναλέω οργανωτικά, για την ποιότητα των τραγουδιών ο καθένας μπορεί να πει το κοντό και το μακρύ του).

          2. Διαφωνώ με την άποψή σου κατα ένα μεγάλο ποσοστό. Την σέβομαι αλλά δεν την συμμερίζομαι.
            Μόνο μία διόρθωση για να μην ακούγονται ανακρίβειες.
            Η Demy δεν κάλυψε κανένα έξοδο της συμμετοχής της. Είναι γνωστό στους περισσότερους ότι όλα τα έξοδα (από τα γυρίσματα των κλίπ και του promo, μέχρι την τελική εμφάνισή στη σκηνή) τα κάλυψαν χορηγοί και δισκογραφική.
            Επειδή βλέπω ότι παρακολουθείς τα του διαγωνισμού νομίζω ότι εκ παραδρομής έκανες αυτό το λάθος. Δεν σε επιπλήττω, απλώς ήθελα να σε διορθώσω για να μην δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για όσους δεν είναι και τόσο ενημερωμένοι.

          3. Όταν λέω η Demy εννοώ η πλερά της Demy, η δισκογραφική της και οι χορηγοί που αυτή βρήκε. Όχι πάντως η ΕΡΤ. Όλη η υποχρεωση της ΕΡΤ πέρσι εξαντλήθηκε στο να βρει τρία μετριότατα τραγούδια και να τα παρουσιάσει σε ένα τηλεοπτική θέαματα βγαλμένο από τα έγκατα του 1985. Ε, συγγνώμη, αλλά δεν μου φτάνει.

  8. Θα συμφωνήσω με Μάριο. Μα όσοι διαφωνούσαμε με πρακτικές της Ερτ είχαμε τον αντίποδα με αυτούς που τα διαρρέοντα αποτελέσματα έγκυρα η’ άκυρα ακόμα θωλό τοπίο, τους έφερναν στους φιναλίστ και έλεγαν όλα καλά όλα γίνονται σωστά. Από χθες οι ίδιοι λένε ουσιαστικά ότι διαρρέουν εκτός απο αποτελέσματα και πληροφορίες, αλλά και τραγούδια! Και θεωρούν ότι πρέπει να προστατέψουν την δουλειά τους και τον εαυτό τους. Άρα όλοι συμφωνούμε ότι ευθύνετε ο διοργανωτής, οι διαρροές δεν γίνοντε από ποντικούς που τρυπώνουν στα γραφεία αλλα από άτομα που είναι μέσα σε αυτά. Αν γίνονταν όλα διάφανα σε ψηφοφορία δίκαια, νομίζω δεν θα μίλαγε κανείς. Τώρα με τόση βαβούρα με επιτροπές φανερές κρυφές 5άδες 3άδες διαρροές κ.τ.λ όλοι έχουμε αμφιβολίες. Για το παληκάρι τον Βλάχο δεν το συζητώ αυτός πλήρωσε ακριβά τις βλακείες της Ερτ, έχει σίγουρα την συμπάθεια μου και κακώς κάποιοι κανιβάλισαν για το παιδάκι αυτό

  9. Μάριε, νομίζω πως όλοι συμφωνούμε ότι η ερτ σχεδόν ποτέ δεν κάνει σωστή δουλειά. Πολλοί συμφωνήσαμε και στο ότι το τραγούδι της Demy ήταν μέτριο και των Argo κακό. Κι εγώ, δύσκολος άνθρωπος είμαι, σαν εσένα. Σπάνια μου αρέσει η εκάστοτε ελληνική συμμετοχή.
    Αυτό που με στεναχώρησε είναι το μίσος που βγαίνει από τα περισσότερα σχόλια. Δεν ξέρω, μάλλον είναι θέμα χαρακτήρα και τακτ. Να μπαίνει στην κουβέντα μας δημιουργός υποψήφιου τραγουδιού (πολύ ευχάριστη έκπληξη ρε γαμώτο!) και να υπάρχουν άτομα που δεν ντρέπονται να του κάνουν ανάκριση του στυλ “γιατί έχεις εκπομπή στην ερτ”, “λέγε ποιός σου ανακοίνωσε ότι το τραγούδι σου προκρίθηκε”, “είσαι σίγουρος ότι αυτό που έγραψες αξίζει να μπει στη δεκάδα” και άλλα τέτοια.
    Εκτός από μίσος διακρίνω και πολύ τρέλα, όπως στην περίπτωση του Τόνυ Βλάχου που αρχικά θεωρήθηκε “βύσμα” της ερτ γιατί με κομμάτι ισπανόφωνης τζαζ κακώς μπήκε στην πεντάδα, μα όταν αποκλείστηκε …μεταμορφώθηκε σε θύμα της ερτ που κακώς ζήτησε ελληνικό ήχο! Είτε προκρινόταν είτε αποκλειόταν δηλαδή, κατακριτέο θα ήταν! Το ίδιο και οι Duo Fina…
    -Ελπίζω οι καλλιτέχνες να τα βλέπουν σαν αστείο όλα αυτά και όχι σαν σοβαρές κατηγορίες. Μπλέξατε στο τρελοκομείο της eurovision καημένοι! Καλά ξεμπερδέματα τώρα!

    1. Για τα 2 παραδείγματά σου (Τόνυ Βλάχου και Duo Fina) εαν τελικά ισχύει ότι δεν θα πάρουν μέρος, επέλεξαν την σιωπή, αντι να πουν κάλλιστα ότι κάναμε λάθος ή βιαστήκαμε για συμπεράσματα. Το θεωρώ πιο τίμιο και ειλικρινές να παραδέχεσαι μία λάθος εκτίμηση από το να ψάχνεις συνεχώς νέες “ευκαιρίες” για να κράζεις και να αλλάζεις την θέση σου κατα πως σε συμφέρει.
      Νομίζω η λέξη τρελοκομείο που χρησιμοποίησες είναι η πλέον εύστοχη!

      1. Για την περίπτωση των δυο καλλιτεχνών που αποκλείστηκαν, αντί να σας προβληματίζει το κοντό και το μακρύ που γράφει ο καθένας ανώνυμα, θα έπρεπε να σας προβληματίζει ο τραγέλαφος της ίδιας της ΕΡΤ. Γιατί αν ισχύουν οι πληροφορίες του κου Μελά (αν δεν ισχύουν δεν υπάρχει και αντικείμενο κουβέντας), λίγο-πολύ η ΕΡΤ παραδέχτηκε ότι έκοψε σε δεύτερη φάση δύο τραγούδια που πρωταρχικά η ίδια έκρινε ως άρτια καλλιτεχνικά, γιατί δεν ενέπιπταν σε συγκεκριμένο μουσικό στυλ, άσχετα με την ποιότητά τους. Τι μας λέει δηλαδή η ΕΡΤ με άλλα λόγια; Ότι αν φέτος της είχε κατατεθεί το Euphoria και το Τρεχαντίρι, θα είχε κόψει το πρώτο για να προκρίνει το δεύτερο. Μήπως αυτός ο παραλογισμός που η ίδια η ΕΡΤ επέβαλε είναι το πραγματικά μείζον ζήτημα για έναν μουσικό διαγωνισμό;

        1. Νομίζω ότι το χουμε πει επανειλημμένως και έχω συμφωνήσει μαζί σου (ως προς τους όρους και τις προϋποθέσεις της ΕΡΤ για τα υποψήφια τραγούδια) και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επανέρχεσαι συνεχώς κάτω από σχόλιο μου να μου λες το ίδιο και το ίδιο. Το έχω σχολιάσει σε όλους τους τόνους το ζήτημα που αναφέρεις.
          Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου. Επειδή αναφέρθηκα και σε κάτι άλλο και συμφώνησα με το σχόλιο του παραπάνω χρήστη σημαίνει ότι με προβληματίζουν μόνο τα πιο “δεύτερα” ζητήματα;
          Έχεις δικαίωμα και είναι και “γούστο” σου να γράφεις, να σχολιάζεις και να απαντάς όπου και όταν νομίζεις ότι πρέπει να το κάνεις. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου αναφέρεις τα ίδια πράγματα σε κάτι που έχουμε κοινή άποψη.
          Όσον αφορά τι θα πρεπε να με προβληματίζει και τι όχι είναι κάτι που πραγματικά δεν σου πέφτει λόγος από την στιγμή που δεν απευθυνόμουν σε σενα. Εδώ είμαι. Εαν σε ενδιαφέρει η άποψή μου, τι με προβληματίζει και τι όχι μπορείς να με ρωτήσεις. Το να μου καταλογίζεις αυθαίρετα πράγματα, δεν νομίζω να είναι πρέπον από την μεριά σου.

          1. Σου απαντάω τα ίδια, γιατί λες τα ίδια. Έχεις μεγεθύνει υπερβολικά το τι γράφει ο ένας και ο άλλος ανώνυμα σε ένα site, που μπορεί εν τέλει να είναι το ίδιο άτομο με πέντε διαφορετικά προφίλ. Αλλού είναι το μείζον στο θέμα της διαδικασίας επιλογής του φετινού τραγουδιού.
            Αλλά ακόμα και στο θέμα των αντιδράσεων εδώ, όταν η ΕΡΤ όχι μόνο δεν κάνει σοβαρή δουλειά, αλλά έχει μπει σε έναν κύκλο παραλογισμού, θεωρείς ότι δεν είναι εύλογο να υπάρξουν -περισσότερο ή λιγότερο κομψα διατυπωμένες- αντιδράσεις;

          2. Προφανώς και είναι εύλογο να υπάρξουν αντιδράσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα, αλλά σου ξαναλέω ότι ΔΕΝ απευθυνόμουν σε σένα, απλά συμφώνησα με το σχόλιο ενός άλλου χρήστη. Και συ μου λες ότι μου απάντησες τα ίδια, γιατί είπα τα ίδια….??????????????????
            Συγνώμη αλλά κάπου σε “χάνω” και δεν μπορώ να ακολουθήσω το σκεπτικό σου.

      2. Ο βλαχος δεν τηρεί σιωπή μίλησε παλικαρίσια και ευχήθηκε καλή τύχη στους χοροσταλιτες επίσης μόλις διάβασα ότι η εταιρία του δήλωσε ότι η συμμετοχή του κατατέθηκε πριν τους στείλει η ΕΡΤ το μέιλ άρα μη μιλάς αν δεν ξέρεις

    2. Όταν καταλάβετε ότι μία κριτική προς έναν φορέα που δεν κάνει καλά τη δουλειά του ενώ τον πληρώνουμε όλοι δεν είναι “μίσος”, αλλά απαραίτητη στάση απέναντι σε πράγματα που δικαιούμαστε, αλλά δεν μας παρέχονται, μπορεί και να φτιάξουν τα πράγματα σε αυτή τη χώρα.

  10. Αναρωτιέμαι πως θα αντιδρούσε ο κος Καρράς αν λάμβανε την πληροφορία (ανεπίσημη αλλά έγκυρη όπως & ο ίδιος επικαλείται) ότι δεν είναι μέσα στην πεντάδα ή μετέπειτα τριάδα του τελικού. Πρώτη φορά βλέπω έναν συμμετέχοντα καλλιτέχνη να εκτίθεται τόσο πολύ, αλλά & να προμηνύει τυχόν διαρροή του τραγουδιού του.

      1. Επιτρέψτε μου, με όλο φυσικά το σεβασμό προς το πρόσωπό σας, για διάφορους λόγους να μην πιστέψω τη μη αντίδρασή σας. Εγώ ευχαριστώ για την απάντησή σας.

        1. Ο δημητρης καρρας απάντησε st με ονοματεπώνυμο εσυ που αμφιβάλλεις μήπως να μας χάρισες έστω το μικρό σου όνομα ;

          1. Ο κος Καρράς είναι ο συνθέτης ενός από τα τρία τραγούδια του τελικού & προφανώς να γίνει και ο συνθέτης του τραγουδιου που θας μας εκπροσωπήσει στη Λισοβόνα. Εγώ είμαι ένας eurofan (σαν πολλούς άλλους) που χρησιμοποιώ το ψευδόνυμο St. το οποίο ειναι παρμένο από τα δύο πρώτα γράμματα του ονόματός μου & είμαι από τους πρώτους που άρχισαν να σχολιάζουν εδώ μέσα. Το παράδειγμά σου γιατί δε σχολιάζω με το ονοματεπώνυμό μου είναι ατυχέστατο. Αλλά όπως βλέπεις, σήμερα είναι η τυχερή σου μέρα. Μέρες με προκαλείς ή προσπαθείς ανεπιτυχώς να με προκαλέσεις, & να, είπα να σου κάνω σήμερα τη χάρη & να σου απαντήσω (αλλά μόνο για σήμερα). Με εκτίμηση!

    1. Τώρα μας φταίει ο καρρας που μιλάει ;
      Καλά κάνει και λέει την άποψη του και απαντάει μακάρι να το έκαναν και άλλοι

      1. Που χάθηκες βρε ‘συ! Και σ’εψαχνα να πάμε για καφέ.
        Επίσης άφησα σχόλιο στο άρθρο με τη Σλοβενία & σ’αυτό με τα Σκόπια (το λέω για να μη ψάχνεις, επειδή ξέρω ότι έχεις μανία να σχολιάζεις αυτά που γράφω, κοινώς προσπαθείς να με προκαλέσεις).

  11. Κάποιοι δουλεύουμε ξέρεις αλλά ευχαρίστως να πάμε για καφέ αν αποφασίσεις να αποκαλυφθείς μπα δεν με ενδιαφέρουν τα σχόλια σου μην τρελενεσαι απλώς βάζω απάντηση σε κάποια σχόλια …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.