Την Εσθονία θα εκπροσωπήσει στον 63ο διαγωνισμό της Eurovision η Elina Nechayeva. Η Elina κερδίζοντας τον εθνικό τελικό της χώρας Eesti Laul, με το ασύλληπτο ποσοστό του 70%, υπερίσχυσε, έναντι των άλλων δύο υποψηφίων, στο Super Final και θα ταξιδέψει στη Λισαβόνα, με τα χρώματα της χώρας της.
Λίγα λόγια για την Elina και το La Forza
Το τραγούδι με το οποίο θα διαγωνισθεί η Elina στη σκηνή της Altice Arena, έχει τίτλο La forza, που σημαίνει η δύναμη. Στη δημιουργία του κομματιού έχει συμβάλει η ίδια η Elina, καθώς και οι Mihkel Mattisen, Timo Vendt, Ksenia Kuchukova.
Η Elina, γεννήθηκε στις 10 Νοεμβρίου του 1991, στο Ταλίν της Εσθονίας. Το 2011 αποφοίτησε από το Γαλλικό Σχολείο στο Ταλίν, ενώ το 2016 αποφοίτησε από την Εσθονική Ακαδημία Μουσικής και Θεάτρου, με μεταπτυχιακό στο Κλασσικό Τραγούδι. Το 2014 συμμετείχε στο Klassikatähed, όπου ήταν ανάμεσα στους 3 πρώτους φιναλίστ. Το 2017 ήταν η παρουσιάστρια των ημιτελικών του Eesti Laul με τον Marko Reikop.
H Εσθονία στο διαγωνισμό της Eurovision
Η Εσθονία συμμετέχει στο διαγωνισμό της Eurovision από το 1993. Η καλύτερη της θέση είναι η πρώτη με τους Tanel Padar/Dave Benton/2XL και το τραγούδι Everybody. Από το σύστημα των ημιτελικών του 2004 μόνο 5 φορές κατάφερε να προκριθεί στον μεγάλο Τελικό. Πέρσι, τη χώρα εκπροσώπησαν οι Koit Toome & Laura με το τραγούδι Verona, που περιορίστηκε στην 14η θέση του Β Ημιτελικού με 85 βαθμούς.
Η Εσθονία συμμετέχει στον Α Ημιτελικό στις 8 Μαΐου.
Δείτε εδώ τη φετινή συμμετοχή της Εσθονίας, La Forza:
Βαθμολογία συντακτικής ομάδας του INFE Greece:
Αργυρίου Γ. : 7
Κοντακιώτης Χ. : 3
Κωστίκας Γ. : 6
Ματάμης Απ. : 10
Μπαρμπούτης Π. : 4
Μπογιάννος Απ. : 10
Περβενάς Αν : 6
Πετράκη Αν. : 1
Σακκάς Ν. : 6
Σαρκισιάν Τ. : 6
Σιακαντάρης Σ. : 7
Τσεκούρας Γ. : 10
Φαρμάκας Δ. : 10
Χαρπαντίδης Σ. : 10
Κορυπάς Αν. : 10
Μέσος Όρος: 7,06
Να μας τεκμηριώσει η κυριούλα που έβαλε το 1, τη βαθμολογία της.
Εντάξει, δεν αρέσει σε όλους το εν λόγω είδος. Αλλά και μόνο το αναμφισβήτητο φωνητικό εκτόπισμα της τραγουδίστριας, εκ των πραγμάτων βάζει τον βαθμολογικό πήχη από ένα minimum όριο και πάνω.
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!! αυτή η ψήφος φανερώνει μικροψυχία και εμπάθεια..
Αν ένα οπερετικό τραγούδι από αυτά που έχουμε ακούσει ως τώρα στη Eurovision αξίζει να κερδίσει, είναι αυτό. Πιο πολύ προς την όπερα παρά προς την ποπ και μουσικά και ερμηνευτικά -σε αντίθεση με τις περισσότερες άλλες συμμετοχές του είδους, όπως της Ιταλίας το 2015- προφανώς συνιστά μία πιο δύσκολη για τον μέσο θεατή απόπειρα, αλλά και πιο ουσιαστική και εντυπωσιακή, κατά τη γνώμη μου.
Συμμετοχή πολύ έξυπνα υπολογισμένη για να προσελκύσει κοινό και επιτροπές. Αν και υπήρχαν τραγούδια που μου άρεσαν περισσότερο στον τελικό της Εσθονίας δεν μπορώ να παραγνωρίσω το ταλέντο, τη λάμψη και τη φινέτσα που αποπνέει το όλο “πακέτο”.
8/10 και στην 8η θέση της λίστας μου μεχρι στιγμής.
Δεν υπαρχει κατι που να μην μου αρεσει στο συγκεκριμενο τραγουδι 9/10 (γενικα, στο poll 10/10 ψηφισα συγκριτικα με τα υπολοιπα τραγουδια του φετινου διαγωνισμου). Πανεμορφη φωνη, σκηνικη παρουσια και ερμηνευτρια με ενα πολυ ομοφο τραγουδι! Η φετινη μου νικητρια προς το παρον!
Δεν είμαι λάτρης του είδους αυτού,δε με ενοχλεί βέβαια αλλά δε με ενθουσιάζει…. εντυπωσιακή όμως είναι η φωνή που έχει και η κομψότητα που παρουσιάζεται.Ωστοσο(ακόμα)δε πειθομαι ότι μπορεί να κερδίσει (κυρίως λόγω του κοινού).
Κατά τη γνώμη μου η μοναδική οπερατικη συμμετοχή που μου άρεσε και ξεχώρισε στη eurovision ήταν το grande amore στο πρόσφατο παρελθόν! Κάτι αλλά τύπου Σουηδία 2009 Γαλλία 2011(φαβορί για τη νίκη τότε)δε με έπεισαν καθόλου….
Θεωρώ πως η Εσθονία θα περάσει εύκολα η δύσκολα από τον ημιτελικό αλλά στο τελικό νομίζω πως προς έκπληξη πολλών θα ναι εκτός 10αδας,για εμένα θεωρώ πολύ πιθανό να έχει τη τύχη της Γαλλίας το 2011.
Πάντως η συμμετοχή αυτή δεν είναι για 1 θα συμφωνήσω…. 7/10 από εμένα
Στην αρχή ενθουσιάστηκα, μετά λίγο εκτοπίστηκε από τις πρώτες μου θέσεις λόγω άλλων τραγουδιών αλλά δεν παύει να με εντυπωσιάζει η φωνή, το εκτόπισμα στη σκηνή, η λάμψη και η ομορφιά της Elina και του τραγουδιού. Δυσκολεύομαι να κάνω πρόβλεψη. Αλλά πραγματικά κι εγώ έχω απορία για το ένα που έβαλε η Πετράκη. Γιατί προφανώς και αυτό δείχνει εμπάθεια και όχι πραγματική κριτική τραγουδιού.
Για μένα 9/10 και είναι γύρω στο 6-8 στο Top μου!
Εμένα δν μου πολυ αρεσει η Αλήθεια ειναι του βαλα 5/10 (28o στο top) για την φωνη. Απλα δεν μπορώ να καταλάβω τα αρνητικά σχόλια για την κα Πετράκη. Ελευθερία λόγου εχουμε σε αλλους αρεσε σε αλλους οχι
Εγώ τον άσσο μπορώ να τον καταλάβω από τη στιγμή που η Εσθονία επιχειρεί φέτος ένα μπαστάρδεμα όπερας, κάτι που σαφέστατα μπορεί να ξενίσει σε έναν λάτρη της καθαρόαιμης όπερας. Το όλο εγχείρημα αν και εντυπωσιακό σε πλαίσιο eurovision, δεν παύει να είναι ένα “αμήχανο” ημίμετρο ιδιαίτερα αν συγκριθεί με αντίστοιχες προσπάθειες από την Emma Shapplin, δύο δεκαετίες πίσω στο ίδιο είδος (ποπ όπερα).
Από τη στιγμή όμως που οι βαθμολογίες διαμορφώνονται συγκριτικά σε σχέση με άλλα τραγούδια που και αυτά κάνουν “εκπτώσεις” με σκοπό μια μαζικότερη απήχηση τον Μάη, δεν πρόκειται να εξαντλήσω την αυστηρότητά μου στο Εσθονικό τραγούδι μιας και αντιλαμβάνομαι τις αρετές του ειδικά σε σύγκριση με πολύ χειρότερα τραγούδια (βλέπε Αζερμπαϊτζάν) ή πολύ χειρότερες live εμφανίσεις (βλέπε Λευκορωσία στην οποία έβαλα ήδη 6/10)
Από μένα 8/10 αλλά δε θεωρώ ότι πρόκειται να αγγίξει τα βαθμολογικά ύψη που προβλέπουν οι στοιχηματικές εταιρείες, ούτε θεωρώ ότι αξίζει τόσο απλόχερα τα 10άρια κ την υστερία των fans. Υπάρχουν πολύ καλύτερα τραγούδια φέτος κατά τη γνώμη μου.
Καλή επιτυχία!
Ότι δηλαδή στη Eurovision, έναν διαγωνισμό light μουσικής μαζικής κατανάλωσης, υπήρχε περίπτωση να κατατεθεί μία καθαρόαιμη όπερα, λες και αυτός θα ήταν ο φυσικός της χώρος; Να έχουμε μία κάποια αντίληψη του τι παρακολουθούμε και σχολιάζουμε, θα έλεγα.
Υ.Γ. Έλα τώρα που η Shapplin δεν τραγούδαγε ποπ μουσική με επίφαση όπερας.
Προτού επιτεθείς, διάβαζε καλύτερα αυτά που γράφω. Ποπ όπερα έκανε και η Shapplin, με τη διαφορά ότι είμαστε 20 χρόνια μετά…
Και ναι καθαρόαιμη όπερα θα ήταν πιο αυθεντικό στα μάτια μου από το να ακούς οπερατική τοποθέτηση σε συνθετικούς ήχους…
Πρώτον δεν επιτίθεmαι, σχολιάζω. Δεύτερον, το La Forza έχει πολύ πιο μοντέρνα προσέγγιση από τη μουσική της Shapplin. Τρίτον, το κάθετι έχει το περιβάλλον του και η κλασική όπερα δεν μπορεί να ενταχθεί στη Eurovision, είναι σαν να πηγαίνεις σε πάρτι με φράκο.
Θα διαφωνήσω, μια χαρά μπορείς να πας με όποιο είδος θες, να είσαι πιστός στο είδος που υπηρετείς και να κερδίσεις και τον διαγωνισμό.
“Music is about feelings not fireworks”
Το να κερδίσεις τον διαγωνισμό με μία γλυκερή μπαναλαρία του ’50 δεν σημαίνει ότι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορεί να σταθεί στη Eurovision μόνο στο όνομα των ειλικρινών προθέσεων.
Μέχρι στιγμής από τους συντάκτες του INFE
1. Βουλγαρία 8.67
2. Βέλγιο 7.73
3. Εσθονία 7.06
4. Λευκορωσία 6.73
5. Αζερμπαϊτζάν 6.33
6. Αλβανία 4.33
😛
Δεκάρι από μένα, στην ομορφότερη σύνθεση από τα 43 τραγούδια. Ακόμη και χωρίς την τέλεια Elina, αυτή η μελωδία θα μπορούσε να είναι ένα υπέροχο instumental κομμάτι. Πολύ δυνατή συμμετοχή.
Ξεχωριστή συμμετοχή από την Εσθονία, σε ένα είδος -την ποπ όπερα- που διχάζει πάντα κοινό και κριτικές επιτροπές και μια πολύ εντυπωσιακή φωνή που σίγουρα θα κερδίσει τον θαυμασμό πολλών τον Μάιο. Προσωπικά, παρότι συμπαθώ πολλά παρόμοια τραγούδια που έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν (π.χ. Alenka Gotar, Malena Ernman) αισθάνομαι μια αμηχανία με το συγκεκριμένο, μετά τον αρχικό εντυπωσιασμό από τις φωνητικές ικανότητες της Elina, στην οποία συμβάλλει και η ελαφρώς κιτς σκηνική προσέγγιση με τα glitter και το φόρεμα.
Πιστεύω πως πιθανότατα θα τα πάει πολύ καλά, αλλά από εμένα 7/10
Πολύ ωραία συμμετοχή για φέτος αλλά θα προτιμούσε μια πιο “φυσική”, να το πω, μορφή όπερας. Αυτή η πιο μοντέρνα μορφή δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει, προτιμώ τα κλασικά. Η σκηνική παρουσία με έκανε να βγάλω τη Εσθονία από το τοπ 3 μου. Της βάζω 8. Επίσης θα ήθελα αν είναι δυνατόν να υπάρχει τεκμηρίωση στις βαθμολογίες γιατί το 1 ή το 3 είναι υπερβολικά!
Δεν θα σταθω στο αν ειναι οπερα, αν ειναι ποπ οπερα, αν ειναι δηθεν οπερα κτλ γιατι αφενος δεν ειμαι ειδικος και αφετερου δεν με νοιαζει σε ποια κατηγορια κατατασσεται. Αυτο που με νοιαζει ειναι τα συναισθηματα που μου προκαλουν η μελωδια η φωνη η ερμηνεια. Ποτε δεν ειχα τετοιου ειδους τραγουδι τοσο ψηλα στο τοπ μου εκτος απο το Grande Amore γιατι δεν με αγγιξαν προηγουμενες προσπαθειες. Οσο για τις χαμηλες βαθμολογιες γουστα ειναι αυτα. Καποιοι τρελαινονται με τις γιαγιαδες της Ρωσιας και βρισκουν βαρετο το Nocturne. 10/10 και 3ο στο τοπ μου.
Δεν ψηφίζω. Θεωρώ οτι είναι εκτός συναγωνισμού. Αν βάλω 10, στον δεύτερο θα δώσω -10. Δεν επιδέχονται καμμία σύγκριση η φωνή και η παιδεία της συγκεκριμένης ερμηνεύτριας. Σύμφωνα με τα “στοιχήματα” βρίσκεται στην δεύτερη θέση ανάμεσα στην Ισρηλινή και τον Τσέχο. Η όποια αναμέτρηση μεταξύ τους είναι για μένα ιεροσυλία!!!!!
10 . και κανένα άλλο σχολιο
Η όπερα γενικά μου αρέσει πολύ.
Αλλά αυτό, σόρρυ, ΔΕΝ είναι όπερα.
Αναγνωρίζω τις φωνητικές της δυνατότητες, αλλά μέχρι εκεί.
#33/43