Ξεκίνησαν σήμερα οι συναντήσεις των τριών δισκογραφικών που έλαβαν το πράσινο φως από την καλλιτεχνική και οργανωτική επιτροπή της ΕΡΤ, με το διευθύνοντα σύμβουλο της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης και μέλη της ομάδας εργασίας για τη Eurovision. Οι πρώτοι που πέρασαν το κατώφλι της Αγίας Παρασκευής, ήταν η ομάδα της δισκογραφικής εταιρείας Spider Music, που εκπροσωπούν τους “Χοροσταλίτες”. Την Πέμπτη θα μεταβούν στην ΕΡΤ για τον ίδιο λόγοι οι άνθρωποι της Spicy και της Panik, που εκπροσωπούν την Αρετή Κετιμέ και τη Γιάννα Τερζή αντίστοιχα.
Η Spider εκπροσωπήθηκε σε ανώτατο επίπεδο, αφού τη δισκογραφική εκπροσώπησε η υπεύθυνη της εταιρείας, κα Ευανθία Μάγνη. Η συνάντηση έγινε στο γραφείο του διευθύνοντα συμβούλου της ΕΡΤ, κ. Βασίλη Κωστόπουλου. Ο ισχυρός άνδρας της ΕΡΤ εξήγησε στην ομάδα της Spider Music, ότι εξ αρχής βασική πρόθεση της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης, ήταν η διοργάνωση εθνικού τελικού.
Η ΕΡΤ όπως έχει ήδη γραφεί, θα ζητήσει από τις τρεις δισκογραφικές εταιρείες που βρίσκονται σε αυτή τη φάση της διαδικασίας, να αναλάβουν τα έξοδα μετακίνησης και διαμονής της ελληνικής αποστολής (πλην των εργαζομένων της ΕΡΤ) στη Λισαβόνα, για όσες ημέρες χρειαστούν. Να επωμιστούν τα έξοδα της παραγωγής για τη σκηνική μας παρουσίαση, αλλά και το κόστος της προώθησης της συμμετοχής μας στο εξωτερικό.
Την κάλυψη του κόστους συμμετοχής θα αναλάβει η ΕΡΤ (φέτος το ποσό αυτό ήταν κάπου στα 110.000 €). Ο εθνικός τελικός, εφόσον όλα κυλήσουν σύμφωνα με τους προγραμματισμούς και οι εταιρείες δεσμευθούν ότι θα αναλάβουν το άνω περιγραφόμενο κόστος, θα πραγματοποιηθεί στο τελευταίο δεκαήμερο του Ιανουαρίου. Τα τραγούδια θα δημοσιοποιηθούν από την ΕΡΤ 10 ημέρες πριν τον εθνικό τελικό, ενώ μέχρι και τότε οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να προβούν σε βελτιωτικές αλλαγές στο κομμάτι τους.
Σας υπενθυμίζουμε ότι τα τρία τραγούδια που προέκρινε η καλλιτεχνική και οργανωτική επιτροπή της ΕΡΤ προκειμένου να διαγωνιστούν στον ελληνικό τελικό είναι:
- Από την Θράκη ως την Κρήτη, SPIDER MUSIC με το συγκρότημα «Χοροσταλίτες»
- Μην Ξεχνάς τον Ήλιο, SPICY MUSIC με την Αρετή Κετιμέ
- Το Όνειρο μου, PANIK MUSIC με τη Γιάννα Τερζή
Καλή επιτυχία και στους τρεις.
Απορία.
Στο παραπάνω άρθρο μας λέτε:
” Την κάλυψη του κόστους συμμετοχής θα αναλάβει η ΕΡΤ (φέτος το ποσό αυτό ήταν κάπου στα 110.000 €). ”
Αφού η πρόθεση της ΕΡΤ είναι να πληρωθεί όλο το κόστος της συμμετοχής και προώθησης του τραγουδιού από τις δισκογραφικές. Τα 110.000 από που προκύπτουν;
Μάλλον πρόκειται για το participation fee που καταβάλλoυν οι δημόσιες τηλεοράσεις στην EBU, το οποίο είναι διαφορετικό για κάθε χώρα (υπολογίζεται μέσω πολλών παραμέτρων, πχ η Ολλανδία το 2016 πλήρωσε τέλος συνδρομής 250.000 ευρώ).
Οκ. Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση.
* τέλος συμμετοχής
Εν τω μεταξυ η Κυριακη σταζει φαρμακι στο ινστα για την Αρετη και τα σχετικα…
ανέκδοτο είναι μην ασχολείστε
Δεν άκουγα ποτέ ελαφρολαϊκά ή pop dance ή λαϊκά τραγούδια όμως υποψιάζομαι ότι η Τερζή μπορεί να κάνει την έκπληξη.. έχει μια βάση πίσω της με έναν πατέρα που κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την φωνή του κ την πορεία του κ που γνωρίζει τι πάει να πει καλό ελληνικό τραγούδι οπότε αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι λογικά θα το έψαξε αρκετά η Τερζή το θέμα ιδίως που έχει τόσα χρόνια να εμφανιστεί στα τοπικά μουσικά δρώμενα… εσείς τι λέτε;
Λεφτά υπάρχουν; Αν όχι, ό,τι τραγούδι και αν πει, όσο καλή και αν είναι φωνητικά, δεν θα διαγωνιστεί ούτε στην Ελλάδα, ούτε πουθενά.
Aφού η ΕΡΤ επιτρέπει στα προκριθέντα από την καλλιτεχνική επιτροπή τραγούδια στον τελικό να κάνουν τώρα διορθωτικές αλλαγές, γιατί δεν επέτρεψε και στα δύο άλλα τραγούδια που είχε επίσης προκρίνει να κάνουν αλλαγές (πχ προσθήκες στην ενορχήστρωση) ώστε να πληρούν τον όρο του “ελληνικού μουσικού χρώματος” και άρα να μην αποκλειστούν από την οργανωτική επιτροπή;
Και που ξέρουμε εμείς ότι και στα τρία εναπομείναντα τραγούδια δεν υπήρχαν παρατυπίες ως προς τους όρους που θα έπρεπε να πληρούν, που θα διορθωθούν τώρα και κατόπιν υποδείξεων ώστε να εμφανιστούν νομότυπα στον τελικό;
Εν ολίγοις, η ΕΡΤ τα έχει κάνει μπάχαλο. Μετέτρεψε μία καθαρά καλλιτεχνική διαδικασία σε μία κούρσα προκατασκευασμένων τραγουδιών συγκεκριμένων προδιαγραφών που τους παραγγέλθηκαν, αν όχι τους απαιτήθηκαν, για να καταλήξει σε μία καθαρά οικονομική συναλλαγή του τύπου “πόσα μου δίνεις για να σε πάω στον τελικό”.
Είναι δυνατόν η αρετή και οι χοροσταλιτες να μην έχουν μόνο ελληνικό τραγούδι ;
Η Τερζη δηλαδή επειδή είναι κόρη του πασχαλη έχει σίγουρη επιτυχία ;
Αν γίνει λάθος και πάει Τερζη που το αποκλείω να το θυμάστε ούτε ημιτελικό δεν περνάμε!
Η δερεμπεη στάζει φαρμακι και για τους 2 και στηρίζουν οι ψεύτικοι λογαριασμοί της Τερζη στις ομάδες του Facebook οποίος στηρίζει Τερζη αν δείτε προφίλ όλο βίντεο της δερεμπεη έχουν χαχαχαχαχαχαχαχα ας πήγαιναν με ντουέτο οι 2 τους ….
Kαμία συμετοχή δεν πρόκειται να πάει καλά, και στο λέω από τώρα. Γιατί ο πρωταρχικός σκοπός της ΕΡΤ δεν είναι να βρει το καλύτερο δυνατό τραγούδι, αλλά να κόψει και να ράψει μία δήθεν διαγωνιστική διαδικασία στα μέτρα συγκεκριμένων υποψηφίων προκειμένου να εξυπηρετήσει τις φιλοδοξίες τους. Αντι δηλαδή οι δημιουργοί να υπηρετούν τη διαδικασία, έχει γίνει το αντίστροφο.
Συμφωνώ απόλυτα Μάριε.
Θα πρόσθετα ότι, αν τους ένοιαζε πραγματικά να ξαναφέρουν την Ελλάδα στη δεκάδα και την γιουροβίζιον στο προσκήνιο θα ακολουθούσαν τακτικές 2004-2009 και δεν θα πέφτανε στην ανάγκη του κάθε τριτο-τέταρτου καλλιτέχνη. Δεν πειράζει, ρόδα είναι και γυρίζει, ίσως σε 20 χρόνια, η γενιά που μεγάλωσε με νίκες και πρωτεία της Ελλάδας στη Γιουροβίζιον ίσως επενδύσουν σ’ αυτήν. Γιατί τώρα μας κυβερνά η γενιά του Πολυτεχνείου και της Μαρίζας Κωχ. Βέβαια, κάπου βαθειά μέσα μου υπάρχει μία ελπίδα ότι κάποιο απ’ τα τρία θα είναι εξαιρετικό και θα μας εκπλήξει ευχάριστα. Άλλωστε ποιος περίμενε ότι φέτος θα κέρδιζε η Πορτογαλία;
Θεωρώ απίθανο ότι θα έχουμε πέσει στην τραγουδάρα μέσα από μόνο 20 προτάσεις, όταν ήδη όσες έχουν αποκαλυφθεί ως τώρα είναι περισσότερο από απογοητευτικές.
Αν θες να έχεις πιθανότητες να βρεις το καλό τραγούδι, και εφόσον έχεις παραδεχτεί ότι η απευθείας ανάθεση δεν σου βγήκε επί δύο χρόνια, κάνεις πραγματικά ανοιχτό διαγωνισμό και όχι μόνο κατ’όνομα, προς όλους τους πολίτες που επιθυμούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους -και ξένους δημιουργούς ακόμα θα έλεγα- χωρίς περιορισμούς στο ύφος και στη γλώσσα, και ΚΥΡΙΩΣ χωρίς οικονομικές προυποθέσεις για να μπορείς να φτάσεις στον τελικό. Όταν λοιπόν μαζέψεις 300 τραγούδια, μπορείς να ελπίζεις βάσιμα ότι έχεις ανάμεσά τους και τα 4-5 καλά.
Ξαναλέω λοιπόν. Ούτε είναι ο στόχος της ΕΡΤ να βρει το καλύτερο δυνατόν τραγούδι, ούτε και να ήταν πρόκειται να το βρει με αυτόν τον τρόπο.
Ναι αλλά, για να λέμε και την αλήθεια, όταν δεν υπάρχει σάλιο πώς να μην τεθούν οικονομικές προϋποθέσεις; Εδώ ούτε τα εισιτήρια για την Λισαβόνα δεν μπορούν να τους πληρώσουν…
Να βρουν χρήματα από χορηγούς και διαφημίσεις, αγαπητέ. Όπως θα έκανε και το μικρότερο ιδιωτικό κανάλι. Είναι ανίκανη η ΕΡΤ να έχει έσοδα από οτιδήποτε άλλο εκτός από τη μηνιαία εισφορά των φορολογουμενων;
Η Πορτογαλία κέρδισε πέρσι γιατί επέλεξε μία ανοιχτή διαδικασία με δύο ημιτελικούς και για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια με συμμετοχή σημαντικών και γνωστών ονομάτων. Και γιατί εν τέλει αυτή η διαδικασία έβγαλε ένα τραγούδι έξω από τις νόρμες του διαγωνισμού, που αμφιβάλλω ότι θα είχε ποτέ προκύψει μέσα από μία κλειστή και τυποποιημένη επιλογή.
Μιας & αναφέρθηκε πιο πάνω το όνομα της Δερέμπεη, μπήκα από περιέργεια στην προσωπική της σελίδα στο facebook, & με έκπληξη διαπίστωσα ότι μόλις προχθές ανέβηκε βίντεο με συνέντευξή της σε κάποιο τοπικό τηλεοπτικό κανάλι & μιλάει για την συμμετοχή της στο διαγωνισμό. Θα μου πεις μπορεί η συνέντευξη να είχει γίνει πριν αρκετό καιρό.
Υπάρχει όμως ανάρτηση πριν 14 ώρες που λέει: “Τα κόκκινα φεγγάρια άρχισαν το ταξίδι τους για τον ελληνικό τελικό της Eurovision 2018 και θα συνεχίσουν το ταξίδι τους το καλοκαίρι συντροφεύοντας όλη την Ευρώπη με τον ήχο τους…..”. Είναι δυνατόν να μην έχει ακόμη επίσημα ενημερωθεί ότι βρίσκεται εκτός διαγωνισμού ή συμβαίνει κάτι άλλο;
ανέκδοτο ….
Ειναι αυτο που λενε στο χωριο μου…..Κατι κατιμαδες..Μονο η Γιαννα μπορει ρε παιδια.