2η πρόβα: Εσθονία, Αζερμπαϊτζάν, Μαυροβούνιο, Ισλανδία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Μάλτα (ανανεώνεται)

2η πρόβα: Εσθονία, Αζερμπαϊτζάν, Μαυροβούνιο, Ισλανδία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Μάλτα (ανανεώνεται)

Εσθονία:

Ο πραγματικά κλασάτος Jüri Pootsmann ξεκινά τις απογευματινές πρόβες. Πιο πριν επισκέφθηκε το Εσθονικό σχολείο της Στοκχόλμης και φωτογραφήθηκε με τα παιδιά, ενώ μετείχε και σε μια δοκιμή φαγητού μαζί με την Ira Losco, αλλά και τους χορωδούς του, καθότι το 2002 οι ίδιοι έκαναν φωνητικά στην τότε συμμετοχή της Ira Losco!

Σε ρετρό ύφος, ντυμένος με σκούρο μπλε κοστούμι, λευκό πουκάμισο και γυαλιά δεκαετίας ’60 (ουπς, που πήγαν τα γυαλιά; τα έβγαλε σήμερα!), ο καλλιτέχνης τραγουδά με πολύ στυλ που θυμίζει λίγο Frank Sinatra, λίγο Rat Pack, λίγο soundtrack ταινιών του James Bond, κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος (εξάλλου το σκηνικό καζίνο επίσης παραπέμπει στο Casino Royal). Το φόντο και το πάτωμα φωτίζονται με κίτρινα, θεατρικού τύπου φώτα, ενώ εμφανίζονται με κόκκινο περίγραμμα τραπουλόχαρτα, πάνω στα οποία εμφανίζεται κάποια στιγμή το πρόσωπο του τραγουδιστή. Κάποια στιγμή βγάζει ένα χαρτί από την εσωτερική τσέπη του κοστουμιού του και το πετά στη σκηνή, ενώ λίγο μετά αστραπιαία το εμφανίζει πάλι-ένα μαγικό κόλπο. Υπάρχουν και γυναικεία φωνητικά τα οποία είναι τοποθετημένα εκτός σκηνής. Μας φάνηκε πάρα πολύ αγχωμένος.

Αζερμπαϊτζάν:

Η Αζέρικη αποστολή είχε κάποια θεματάκια αναφορικά με τον φωτισμό, αλλά και τις λήψεις της χορογραφίας και της… ομορφιάς της καλλιτέχνιδας (ε, ναι, όταν δεν υπάρχει φωνή…). Για τον λόγο αυτό προέβη σε πολλές αλλαγές σε συνεργασία με τη σουηδική ομάδα παραγωγής. Επίσης η κοπελιά έχει ένα δίλημμα, ποιο φόρεμα να διαλέξει: ένα ολόχρυσο catsuit ή μια λευκή ολόσωμη φόρμα. Στην πρώτη εκτέλεση έβαλε ένα άσπρο, κάπως πρόστυχο, φόρεμα και στη δεύτερη την ολόσωμη φόρμα που λέγαμε. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, έχασε αρκετές εσωτερικές πρόβες λόγω μιας ίωσης που την ταλαιπωρεί και την οποία κουράρει με τη βοήθεια αποκλειστικού γιατρού. Η σκηνή είναι κόκκινη με φλόγες (τις οποίες ανάβει υποτίθεται με μια κίνηση του χεριού της) και δεσμίδες κίτρινου φωτός, μαζί με προβολείς που εκχέουν παγωμένο μπλε. Διαθέτει δύο χορευτές και δύο κοπέλες χορωδούς/χορεύτριες, όλοι ντυμένοι στα χρυσά. Στην τρίτη εκτέλεση μπήκαν και πυροτεχνήματα. Φωνητικά δεν μας ενθουσίασε καθόλου-μας φάνηκε εντελώς εκτός τόνου. Αργότερα στη συνέντευξη Τύπου ζήτησε τη γνώμη του κόσμου: οι περισσότεροι της είπαν να βάλει το χρυσό φόρεμα, ενώ της δόθηκε ως δώρο ένα διακοσμημένο ποδήλατο…

 

Μαυροβούνιο:

Υποφωτισμένη σκηνή με δυνατά άσπρα, μπλε και κόκκινα φώτα να αναβοσβήνουν διαρκώς. Ο τραγουδιστής έρχεται από το υπερπέραν, στο βάθος της σκηνής, για να συναντήσει τους υπόλοιπους της hard rock μπάντας του, όλοι στα μαύρα, αλλά και μια κοπέλα που στέκεται μέσα σε ένα λευκό τετράγωνο και τραγουδά, κινείται στο ρυθμό, κλωτσά, τσιρίζει, τινάζει το μαλλί της και άλλα πολλά – γενικώς όμως “γλυκαίνει” πολύ τον άγριο ήχο που βγάζει η μπάντα. Το στυλάκι αυτό, βέβαια, το έχουμε ξαναδεί σε αρκετές τουρκικές ροκ συμμετοχές, αλλά και σε εκείνη του Dado Topić (Κροατία 2007). Ορισμένες λήψεις θυμίζουν εκείνες της Κύπρου. Μας έκανε εντύπωση ότι υπήρχαν μικρές αλλαγές στην ενορχήστρωση, κάποιες πινελιές θυμίζουν Α-ΗΑ, ενώ προστέθηκαν και κάποια ουρλιαχτά προς το τέλος που δεν υπήρχαν στην πρώτη πρόβα. Μην ξεχάσουμε να σας πούμε για το “ρομάντζο” που επίσης προστέθηκε σήμερα: ο τραγουδιστής κάνει ότι φλερτάρει με την φωνητικατζού. Θα εκπλαγούμε πάρα πολύ, αν περάσει.

 

Ισλανδία:

Άργησε λίγο η Greta σήμερα. Κοιμόταν; έδιωχνε την αρνητική ενέργεια; το ξέχασε; ποιος ξέρει… Η εμφάνισή της είναι πολύ κοντά σε εκείνη του εθνικού τελικού, αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα (αφού και η σκηνή της Στοκχόλμης είναι πολύ μεγαλύτερη) με το φόντο (γκρι-μπλε κι όχι πράσινο, όπως στον εθνικό τελικό) να απεικονίζει περισσότερο πάγο και να εμπεριέχει περισσότερο χρώμα και το φόρεμά της να είναι ανανεωμένο και λίγο πιο μοντέρνο: γκρι μπότες και μπούστο, σκούρο καλσόν και μπέρτα με μακριά κρόσσια. Η παρουσίασή της διηγείται μια ιστορία, σχετική με αρνητικές φωνές κι επιρροές, με τη βοήθεια μεγάλων, μαύρων γραφικών σαν σκιές (χέρια, καπνός, πουλιά κ. α.), τα οποία προσπαθεί να αποφύγει και να εξορκίσει. Επίκεντρο είναι η ίδια (φωτισμένη καλά, σε αντίθεση με τον εθνικό τελικό), ενώ οι χορωδοί της είναι κρυμμένοι πίσω από τη σκηνή. Σε κάποια φάση πέφτει στα γόνατα και φωτίζεται το πάτωμα. Άλλαξαν κάποια γραφικά, π. χ. εμφανίζονται ανθρώπινες σιλουέτες, τις οποίες δεν έχουμε ξαναδεί, ενώ σημειώθηκαν μικρές αλλαγές και στους χρωματισμούς. Τα μακρινά πλάνα είναι λίγα, ώστε να προβληθούν περισσότερο η -ανησυχητικά αδυνατισμένη- καλλιτέχνιδα και τα γραφικά. Στο τέλος γίνεται ένα πανοραμικό πλάνο, με χιλιάδες πουλιά να πετούν.

Βοσνία-Ερζεγοβίνη:

Η πρόβα ξεκινά με την Ana Rucner να παίζει την εισαγωγή σόλο του τραγουδιού φορώντας μια ιδιαίτερα αστραφτερή ασημί κάπα (σε στυλ… αλουμινόχαρτου) και η κάμερα στρέφεται προς τον Deen, με ξυρισμένο κεφάλι και γενειάδα. Είναι όλοι ντυμένοι στα μαύρα και οι τραγουδιστές υποστήριξης φορούν αντίστοιχες κάπες, τις οποίες πετάνε όλοι μαζί στο πάτωμα αργότερα. Η σκηνή είναι κυρίως φωτισμένη μπλε, με αφηρημένη γεωμετρική διαμόρφωση που εμφανίζεται στο σκηνικό. Το κύριο χαρακτηριστικό της παρουσίασης είναι ένα αγκαθωτό σύρμα στη μέση της σκηνής, που χωρίζει τον Deen από την Dalal, ντυμένη στο χρώμα του αίματος.  Όταν εμφανιζεται ο ράπερ Jala, αυτός και η Ana φτάνουν στο μπροστινό μέρος της σκηνής και τραγουδούν πολύ κοντά μεταξύ τους. Φωνητικά είναι πολύ καλοί και οι ερμηνείες τους δραματικές, η δε Βοσνιακή αποστολή δήλωσε ιδιαίτερα ενθουσιασμένη από το στήσιμο και τους φωτισμούς της σουηδικής παραγωγής, Το μόνο που άλλαξε σήμερα ήταν η κίνηση του ράπερ, η οποία έγινε περισσότερο χορογραφημένη και λιγότερο free style, για να τον προλαβαίνουν οι κάμερες.

Μάλτα:

Η παρουσίαση ξεκινά με το πρόσωπο της Ira να προβάλλεται εις διπλούν και σιγά σιγά να αλλάζει χρώμα και από φωτεινό κίτρινο να γίνεται μπλε. Μπλέ καπνοί αναδύονται από πίσω της. Η Ira φοράει ένα χρυσό, μακρύ φόρεμα που αντανακλά τους προβολείς της σκηνής. Αργότερα το βγάζει, για να αποκαλυφθεί το μαύρο απαστράπτον φόρεμα που φοράει από κάτω. Στη σκηνή συνοδεύεται από έναν χορευτή ντυμένο στα γκρι, ονόματι Skorpion, που κυρίως κυλιέται στο δάπεδο, το οποίο μοιάζει σαν να έχει κύματα νερού σε μπλε και χρυσές αποχρώσεις, παραπέμποντας στους στίχους του τραγουδιού. Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο όμως δεν είναι τα τεχνάσματα επί σκηνής αλλά η συνολική ρύθμιση του φωτισμού. Περιττό να πούμε ότι οι προβολείς βρίσκονται παντού πάνω στη σκηνή. Σε κάποια φάση την βλέπουμε να περπατά μέσα από ένα τούνελ χρυσό και κίτρινο που αναβοσβήνει. Στα εναέρια πλάνα φαίνονται η Ira και ο χορευτής, σαν να βρίσκονται μέσα στο νερό (εκεί το φως γίνεται κυματιστό μπλε με κίτρινες φωτιές στο φόντο) που τελικά καταλήγει σε έναν σπειροειδή κύκλο στο κέντρο της σκηνής. Φωνητικά ήταν και σήμερα άψογη.

Μείνετε συντονισμένοι στον Infe Greece και τον Infe International. Γύρω στις 8 αρχίζει η πρώτη πρόβα της Γαλλίας και της Ισπανίας, οι οποίες αναμένονται με τεράστιο ενδιαφέρον!

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.